Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: vale's kweekje

    Ben zeer benieuwd wat er uitdie klachtenafhandeling komt. Succes Vale.

    Comment


      Re: vale's kweekje

      Vanmiddag telefoontje van agent P. van bureau Winschoten...
      "Via een omweg" was de klacht op zijn tafeltje gekomen en de beste man wilde mij wel ff spreken over het gevalletje.
      Dat kan, dus zit ik 3 december om 15.00 uur op het bureau!
      Dus dan maar weer ff kijken waar we dan op uit komen........... wordt vervolgd natuurlijk!!!!!!!!!

      Comment


        Re: vale's kweekje

        Het begint te lezen als een spannend boek.

        Ik blijf meelezen

        Comment


          Re: vale's kweekje

          Het gesprek heeft plaatsgevonden..
          De heer P was zeer schappelijk en achteraf ik ken hem ook wel, want hij woont ongeveer 100 meter bij mijn moeder vandaan.

          Ik ben nu achter de reden van het bezoekje.
          TNT had 2 pakketjes aangegeven bij de politie. In de ene zat een kleine hoeveelheid marihuana en in de andere een aantal hennepzaden.
          Deze zijn in opdracht van de Officier van Justitie beide verbeurd verklaard en vernietigd (in de veronderstelling dat zaden niet illegaal zijn, heeft de O.J. dan een fout gemaakt in mijn ogen, maar ja...)
          Voor het opsporen van de afzender zijn ze bij mij terecht gekomen. Daar er niemand thuis was en mijn planten naast de voordeur stonden hebben ze deze gekapt en in beslag genomen.
          In navolging van de Opiumwet waren ze daatoe gemachtigd!
          De fouten die door de hoofdagenten gemaakt zijn waren bekend bij de Korpschef intussen en vandaar dat mijn klacht gehonoreerd werd.
          Naar mijn zaden/marihuana kan ik fluiten, wat ik dus ook wel verwacht had. Deze waren nog niet in mijn bezit, dus volgens de wet waren ze dan officieel niet van mij, alhoewel ze wel aan mij geadresseerd waren.
          De planten vallen in hetzelfde straatje....ja dienstkloppertje he.


          Het doel van ons gesprek was om de fouten eruit te halen, de betreffende agenten erop aan te spreken (die komen dus nog op het matje) en het korpsbeleid aan te passen via een interne afhandeling om dit te voorkomen in de toekomst.
          Zowel bij mij als ook bij anderen, dwz. indien er geen direkte dringende reden is voor inbeslagname, mogen de agenten bij niet aanwezig zijn tijdens hun onderzoek/bezoek het objekt niet meer klakkeloos in beslag nemen.
          Is er echter wel een dringende reden voor, dan moeten ze in elk geval een bericht achterlaten zodat de "gedupeerde" in elk geval weet van hoe en wat!


          Conclusie.
          Weg= pech!
          Ik had de pech dat ik een dienstklopper op mijn terrein heb gehad, die zonder blikken, blozen en navraag mijn plantjes heeft gesnoeid.
          In de regel passen de wat ervarenere (oudere) agenten de wet ook toe, (het volgende is niet officieel btw, want dit mogen ze niet zeggen) maar indien dat bij navraag over het hebben van een gering aantal plantjes een plausibele verklaring kan worden gegeven drukken ze een oogje toe.( Of ik niet beter een paar binnen kon zetten, want die vallen helemaal niet op, werd ook nog gedacht en geopperd...)
          Op navraag van agent P. of ik dit verder wilde laten gaan, heb ik nee gezegd, want ik heb de tijd er niet meer voor over! (een gesprek met de hoofdagent die mijn planten heeft genomen heb ik ook afgeslagen, die gast hoef en kan ik beter niet zien heb ik vermeld...)
          Eventuele euris die dit vervolg kan gaan kosten spendeer ik ook liever aan de aankomende buitenkweek!
          De reden waarom ik kweek heb ik duidelijk gemaakt, dat ik nieuwe zetten is vanzelfsprekend en moet geen probleem zijn.

          Mijn hoop is dat de boodschap over is gekomen bij het korps en hopelijk geen bezoek weer krijg van dienstkloppers die een streep willen halen over mijn rug.... in elk geval heb ik voor mijn gevoel een kleine verbetering in het bestaande beleid van korps Winschoten mogen aanbrengen.
          Schrale troost voor mij.......en heel misschien een sprankje hoop, eventueel begrip en compassie van de politie, voor medekwekers in de toekomst die ook in mijn contreien verblijven.
          Tot zover mijn relaas.............

          P.S
          Ze hadden niks meer op het buro liggen, anders......
          Last edited by ceBep; 3 December 2010, 21:10.

          Comment


            Re: vale's kweekje

            ik zou nooit meer tnt in zee gaan
            je kan ook bij de plaatselijke growshop zaden kopen
            bij greenhouse verzenden via UPS
            je zou ook nog gan zoeken of er een zadenboer in de buurt zit

            Comment


              Re: vale's kweekje

              En ze blowde nog lang en gelukkig....

              Comment


                Re: vale's kweekje

                ondertussen doen die flikken gewoon wat ze willen

                Comment


                  Re: vale's kweekje

                  Daar heb je gelijk in....
                  Je bent overgeleverd aan het halfweke opgestelde beleid van een stel "fatsoenrakkers" die van toeten nog blazen weet en de gasten die het moeten uitvoeren!
                  Ik had de pech dat ik een dienstklopper aan de deur heb gehad, maar agent P. had de hoop dat dit binnen een paar jaar voorbij is, want deze agent ( 49 jaar oud) had het ook wel gehad met het huidige beleid omgaande de cannabis.
                  Dit wel off the record natuurlijk, want de hand die je daadwerkelijk voert mag/kun je niet in bijten of zelfs maar naar happen......

                  Comment


                    Re: vale's kweekje

                    Hahahahahah, lekker mann.
                    Ik ben nooit sarcastisch..

                    Comment


                      Re: vale's kweekje

                      Bijna mijn binnenhok vergeten.....


                      Staat nu weer bij de anderen.



                      De andere man


                      De dame


                      Zoals het nu lijkt kan deze soort behoorlijk wat kou en vorst aan, dus ben benieuwd naar de zaden....
                      Temperatuur in het hok is 's nachts tegen of net onder de nul graden en over dag beneden de 20 graden, dus verwend worden ze niet!

                      Comment


                        Re: vale's kweekje

                        opletten voor meeldauw
                        suc6 ermee

                        Comment


                          Re: vale's kweekje

                          Nog ff een paar foto's van de planten die de winter overgegaan zijn in de garage...

                          Het mannetje:


                          Het vrouwtje:




                          De bedoeling was een zaadkweek te doen, maar door de extreem lage temperaturen is dit helaas gestopt.
                          Nu het weer warmer wordt, alhoewel ze steeds op 12/12 hebben gestaan en nu nog staan, gaan ze na bijna helemaal het loodje gelegd te hebben gewoon weer door met nieuw blad te zetten.... dus heropen ik dit topic nog ff weer!
                          Oh ja, ze staan al sinds half augustus op de wereld deze Deentjes en bloeien al een paar maand !!
                          Last edited by ceBep; 17 March 2011, 19:44.

                          Comment


                            Re: vale's kweekje

                            Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                            Oh ja, ze staan al sinds half augustus op de wereld deze Deentjes en bloeien al een paar maand !!
                            Crazy...

                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment


                              Re: vale's kweekje

                              Gek hoor , tzou wel lijp zijn als je der uiteindelijk zaad vanaf trekt


                              Grtz Delarie
                              Een dag niet gesmoked , is een dag niet geleefd!

                              Comment


                                Re: vale's kweekje

                                wat een gedoe vale

                                Comment

                                Bezig...
                                X