Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: vale's kweekje

    Oorspronkelijk geplaatst door minigrower1 View Post
    Ongelooflijk wat ze dan vragen voor 5 zaadjes in de shop als ik dit zie!
    Dat dacht ik dus ook, dat is dus ook een (afgescheide) zadenkweek voor mij volgend jaar!

    Die toppen..

    Comment


      Re: vale's kweekje

      Stand vandaag of liever gezegd een paar minuten geleden...


      Biddy


      PP


      Duckfoot x lowsnow


      Danish Duck, eerdaags droog en dan in de pot

      Comment


        Re: vale's kweekje

        zien er mooi uit en nu ik all die overheerlijke buiten wiet zie wil ik er ook buiten hebben >< volgend jaar mischien dan toch maar een paar plantjes door het bos verspreiden

        Comment


          Re: vale's kweekje

          Kijk Vale wij buiten kwekers zijn uit eindelijk voor zien van de winter van ons eigen wietje
          Heerlijk he als die potten weer vol zijn

          Groetejs
          God was never on your side..

          Comment


            Re: vale's kweekje

            Oh ja, ik kom de winter ruimschoots door.
            En er is nog een potje te vullen, dus het voorjaar kan er ook mee voort

            Comment


              Re: vale's kweekje

              Vanwege het slechte weer maar ff de schaar gepakt i.p.v. de andere plantjes checken.
              En de Danish Gold, met daarin de zaden (Danish Duck), maar ff netjes gecoupeerd...

              Groepsfoto.



              De eerste toppen zijn kaal.



              De heleboel ff in de schaal.



              De oogst van vanavond: 150 gram wiet(droog), beetje knipafval, een handjevol zaden en een berg takken voor de groenbak.



              Niet slecht voor een paar uurtjes binnen zitten.....

              Comment


                Re: vale's kweekje

                Vandaag ff weer een paar foto's van de staande planten, gaat maar langzaam voort....

                Biddy.



                PP.


                Early Misty stekken.

                Comment


                  Re: vale's kweekje

                  Mooie stevige zijtak op foto twee. En mooi oogstje heb je al bij elkaar, ziet er smakelijk uit,


                  Grtz

                  Comment


                    Re: vale's kweekje

                    lekker oost hoor en daar komt nog meer bij mooi man

                    rustig
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                    Comment


                      Re: vale's kweekje

                      score

                      Comment


                        Re: vale's kweekje

                        Gaat goed hier vale Mooie foto's ik heb inmiddels ook al een plant geoogst en da lig te drogen nu ik had veel toprot er in zitten helaas ggrr
                        God was never on your side..

                        Comment


                          Re: vale's kweekje

                          Ff een update en bedankt voor julie reacties Blij dat er nog gekeken wordt!

                          Rot zeg je bella, een plant van 2 meter hoog een Early Misty....
                          Dichte volle toppen, niet schimmelbestendig zoals beschreven bij elke zaadboer: Gemakkelijk te kweken... maar niet gemakkelijk te oogsten!!! Vergeten erbij te zetten???
                          Hing hier aan het plafond, eerder vanavond binnen gehaald van pleegouder adres


                          Opbrengst:


                          Meer als 3-kwart van de plant weggeknikkert, totale rot! In bijna elke top zat wel een plek.
                          Kwalitatief goed wietje maken vergt wel een opoffering... maar ja, wat er overgebleven is, moet goed te roken zijn want de plant was klaar!

                          De 2 mini Misty's


                          Direkt maar meegenomen want daar begon het ook al...eentje klaar en de andere rotvrij gemaakt en komt morgen. Foto's hiervan volgen...



                          De Biddy moet nog een weekje of 2, de tricho zijn milky.


                          Hetzelfde geldt voor de PP


                          Ook hier geldt elke dag checken, want de bladeren geven al aan hoe vochtig de lucht is. Elke dag meer vlekken op de bladeren.. opkrullen e.d dus schimmels liggen op de loer!!!
                          Gelukkig nog geen rot in de toppen, maar dat kan snel veranderen....
                          Last edited by ceBep; 5 October 2010, 22:03.

                          Comment


                            Re: vale's kweekje

                            vind het wel lekker hangen daarzo vale :O nu die andere nog en je hebt weer even je rokertje

                            Comment


                              Re: vale's kweekje

                              succes ermee vale heel jammer van die top rot

                              Comment


                                Re: vale's kweekje

                                Dank je, idd zeer jammer, maar wat doe je eraan
                                Bijna vergeten, de duckfoot x low snow..
                                Ze staan nog steeds in de groeifase, laat ze nu extra lang doorgroeien. Eerste 7-vingerige bladeren komen eraan...

                                Comment

                                Bezig...
                                X