Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frysian Grower germinates again

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Frysian Grower germinates again

Korting op 420shop
    Ola peoples,
    Op dezen mooie pre-lente dag begin ik mijn draad.
    Voor de groei,bloei en effecten van vorig jaar: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor....v.-TrainwreckFoto0408.jpg
    Last edited by Rigger; 17 February 2011, 15:01.
    "Shake you pollinator, shake your pollinator" (lyrics courtesy of Rev. J. Brown)

Re: Frysian Grower germinates again

Hey,
    Mooie soortjes ga je zetten naar mijn idee, en foto's met 6 steeltjes en 4 blaadjes vind ik wel degelijk interessant !

Comment

Hey Frits,
      U vraagt wij draaien
      Ik las dat het bij jou ook weer aan het groeien is? Veel succes.
      Greetz, Rigger
      "Shake you pollinator, shake your pollinator" (lyrics courtesy of Rev. J. Brown)

Comment

Ghehe jazekers, nouja, alleen om even de zaadkwaliteit enigszins te testen, mijn voorgroeiruimte is ook niet 100% in orde, maar dat komt wel!

Comment

DAMN, RIP strawberry Haze

Comment

Succes met de kweek.

Comment

Wat fijn om de eerste kweekverslagen te lezen van 2011 het begint te kriebelen om te kweken. Succes met je kweekje ga je volgen

Comment

Ola peoples. Het waren een paar hectische weken. Ik heb de meisjes bij moeten lichten met kunstlicht!! geheel tegen principes in.. Na de eerste dagen ging het lekker en fijn, maar opeens paniek. 1 van de Train wreck = RIP na eerder als onze strawberry haze ten grave hebben moeten dragen. Lobblaadjes staan nog wel maar..... snif....... ze gaat het niet redden. De rest van de meidengroep hing er treurig bij.
                Ik heb daarna direct met 112 gebeld, toen het CSI team ter plekke kwam had Gil Grissom het al snel door: "je bent veel te vroeg begonnen met kiemen, pannenkoek" "Veuls te koud bij het raam".
                De dames gereanimeerd en met AED weer tot leven gebracht. Nu staan ze in de vensterbank in de couveuse bij te komen. Na zonsondergang ga ik lekker met ze op schoot zitten en aai de blaadjes zachtjes om het verlies van hun 2 zusters te verzachten en zet ik ze daarna een even onder de lamp om bij te komen van alle stress. GVD wat is het leven toch wreed!
                Er is gelukkig ook goed nieuws. Midden van de maand= crisis, dus een crisis wietje gehaald in de shop=> purple van een tientje voor 4 gram. In de kruimelaar begon het te knisperen, weer Gil Grissom op bezoek gehad en na sporenonderzoek bleek dat de topjes van de purple vol zaad te zitten. Dus lekker nageplozen en we hebben een zaadje of 50!!!! vanuit de purple.
                Deze liggen dus in de watten.
                De dames beginnen weer bij te trekken en te groeien. Ik hou ze nog maar even scherp in de gaten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rigger View Post
                  Ola peoples. Het waren een paar hectische weken. Ik heb de meisjes bij moeten lichten met kunstlicht!! geheel tegen principes in.. Na de eerste dagen ging het lekker en fijn, maar opeens paniek. 1 van de Train wreck = RIP na eerder als onze strawberry haze ten grave hebben moeten dragen. Lobblaadjes staan nog wel maar..... snif....... ze gaat het niet redden. De rest van de meidengroep hing er treurig bij.
                  Ik heb daarna direct met 112 gebeld, toen het CSI team ter plekke kwam had Gil Grissom het al snel door: "je bent veel te vroeg begonnen met kiemen, pannenkoek" "Veuls te koud bij het raam".
                  De dames gereanimeerd en met AED weer tot leven gebracht. Nu staan ze in de vensterbank in de couveuse bij te komen. Na zonsondergang ga ik lekker met ze op schoot zitten en aai de blaadjes zachtjes om het verlies van hun 2 zusters te verzachten en zet ik ze daarna een even onder de lamp om bij te komen van alle stress. GVD wat is het leven toch wreed!
                  Er is gelukkig ook goed nieuws. Midden van de maand= crisis, dus een crisis wietje gehaald in de shop=> purple van een tientje voor 4 gram. In de kruimelaar begon het te knisperen, weer Gil Grissom op bezoek gehad en na sporenonderzoek bleek dat de topjes van de purple vol zaad te zitten. Dus lekker nageplozen en we hebben een zaadje of 50!!!! vanuit de purple.
                  Deze liggen dus in de watten.
                  De dames beginnen weer bij te trekken en te groeien. Ik hou ze nog maar even scherp in de gaten.
                  Welke coffeshop verkoopt er nou wiet met 50 zaden ?
                  Maarja jou komt wss wel goed van pas
                  succes met je kweek

grtz 050

Comment

Ben ik ook wel benieuwd naar. 50 zaden voor een 10e, niet slecht. Jammer van het groots verlies, dat de rest van de familie het maar overleeft.

Grtz Quattro

Comment

Je begint er wel vroeg aan, handig meegenomen die 50 purple zaden. Succes met je kweek. Ga je die super silver haze verduisteren?

gtz jan

Comment

veel succes,
                        Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

Laat maar met de bovenstaande vraag: In heel veel lange antwoorden op dezelfde vraag een antwoord gedestilleerd: Als je gaat verduisteren dan moet je doorhalen tot het lichtschema van Gaia ook op 12-12 loopt. Ergo: kweek in tamelijk ruime kas (met ook nog tomaat, ed.) is bijna niet te doen zonder dat het teveel opvalt en de rest van de kasinhoud in de stress gaat. Dus..... we laten de natuur haar werk doen en oogsten dan maar wat later.,

Zal na het weekend de SCROG vorderingen laten zien.

Greetz,
                          Rigger
                          Attached Files
                          Last edited by Rigger; 18 May 2011, 17:09. Reden: niet goed gelezen in andere topics

Comment

Dat is mooi groen daar !
                            --------------------------------------------
                            Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                            ik voel me een geurillaboer

Comment

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...p/t-2645.html?
                              Hebben iets meer ervaring met kweek dan ik. Er moet iemand zijn die dat stiekem gerookt heeft, kan niet anders.

Verder kan je op de foto's een slak zien.... maar ook een Heliamphora en een Dionaea muscipula en een Nepenthes, vleesetende planten die me helpen andere beestje uit de lucht en van de grond te verdelgen. Maar slakken niet dus. Verder nog een foto van sexy tomatenplanten die als dekmantel zullen moeten dienen...... Maar de wiet groeit wat harder dus de tomatenplanten zullen deze groei de wiet niet uit het zicht nemen.
                              En de rest van de foto's wiet, wiet, wiet en wiet. Geknakt, getopt, gefimt en gescrogged.

Zal over 11 dagen weer een post doen........ als de planten het nog niet hebben overgenomen.

Greetz,
                              Rigger
                              Attached Files

Comment

Bezig...
                              X