Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frysian Grower germinates again

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Frysian Grower germinates again

    Zeuw, dat is even geleden. Op vakantie geweest en andere besognes doorlopen.
    Alles groeit lekker door. Ik heb de folie van de kas moeten halen omdat ze te groot werden. Tijdens de 2 weken vakantie was er door de plantjes oppas water gegeven en verders niets. Resultaat; het stond tot aan het dak! Begon te rotten dus met de zeis door de kas moeten zwaaien.
    Er stond nog een colombiaan en een Hawaian snow in een potje in de kas en die had een stammetje van 1,5 mtr hoog en verder 3 blaadjes..... dus ook maar gechopt en in grotere potten gezet. Hebben gewoon een doorstart gemaakt en staan te verduisteren om de bloei wat te bespoedigen.
    Het geheel begint sowieso bloei te vertonen en namens vrouw en kinderen kan ik jullie met gepaste trots meedelen dat alle 6 de plantjes meisjes zijn!!!
    het scroggen heb ik gelaten voor wat het was door de plotselinge Triffid groei. Wel knak ik nog regelmatig een tak om de verdeling goed te houden. De oude kasplantjes zijn nu 2,5 mtr hoog waarbij de SuperSilver Haze iets achterblijft met zijn 1,5 mtr.....
    Mest? Dat doen ze zelf maar halen uit de vruchtbare bodem, de potten krijgen af en toe wat bio mest en grond van de composthoop (waarvan ook een foto, dit keer zonder Freggels), ook de worm shit on place werk dit jaar weer.
    Laat die Indian summer maar komen om lekker af te bloeien.

    Greetz,
    Rigger
    Attached Files
    "Shake you pollinator, shake your pollinator" (lyrics courtesy of Rev. J. Brown)

    Comment


      #17
      Re: Frysian Grower germinates again

      aangename berichtgeving
      staan er mooi groen op
      wat op een kluitje maar met een Indian summer na de zomer die we nog moeten krijgen
      wordt dit smullen geblazen

      greetz

      Comment


        #18
        Re: Frysian Grower germinates again

        Da's een heel bos geworden, hopelijk verloopt de bloei even vlot als de groei, dan staat er een mooie oogst te wachten.
        Je hebt echt mooie dames staan.

        Succes nog!

        Comment


          #19
          Re: Frysian Grower germinates again

          hee ff wat anders foto 15 wat is dat van plant ????

          Comment


            #20
            Re: Frysian Grower germinates again

            @purple haze: Thanks het is idd wat dichter op elkaar dan eerst gedacht maar Gaia heeft me grote planten gegeven om de consumptie tot volgend jaar te dekken...
            @lenni: Thanks, ik hoop op hetzelfde, ennuh puur natuur....
            @chef: Links = tomaat & tuinfakkel rechts= trainwreck & kruiwagen....
            Greetz,
            Rigger
            "Shake you pollinator, shake your pollinator" (lyrics courtesy of Rev. J. Brown)

            Comment

            Bezig...
            X