Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Burt's Buitenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Burt's Buitenkweekje

ziet er goed uit,
    ga je een lamp gebruiken voor de voorgroei?
    sigpic

Comment

Nee absoluut niet! Ik ben uit principe tegen lampgebruik in mijn geval. Daarom doe ik het ook buiten! Ze zullen dan ook weinig bijzondere stoffen enz krijgen behalve natuurlijk gewoon goede grond en mest enz. Lekker ouderwets!

Comment

Goed zo ik houd van puur natuur kwekers beetje aarde zon en water is meer dan voldoende
        God was never on your side..

Comment

ik ga je zeker volgen, ik kweek ook the church je bent iets eerder begonnen dus kan ik je goed vergelijken.
          ps duurde het bij jou ook vrij lang voordat ze boven de grond kwamen?
          Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

Excuses had ik misschien nog niet duidelijk genoeg gezegt! De zaadjes die nu in de grond zitten zijn "Quick Ones". Ik zet "The Church" pas later op! Dit zijn eigenlijk mijn test plantjes. En dan kan ik "The Church" helemaal goed doen! Jij bent dus eigenlijk mijn vergelijkmateriaal

Comment

oke puur natuur, nice ben benieuwd!
              sigpic

Comment

Helaas zijn de zaadjes die ik van kennissen gekregen had in hun totaliteit gefaalt. Er gebeurde domweg niets mee. Maar dat kan de pret niet drukken! de Quick Ones doen het heel prima! afgelopen week verpot! En The Church vandaag in potjes gestopt!

Maarja genoeg gezegt! PICS IMG_0297.jpgIMG_0295.jpgIMG_0273.jpgIMG_0274.jpgIMG_0283.jpgIMG_0284.jpgIMG_0296.jpgIMG_0285.jpg

Comment

Bezig...
                X