Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nee absoluut niet! Ik ben uit principe tegen lampgebruik in mijn geval. Daarom doe ik het ook buiten! Ze zullen dan ook weinig bijzondere stoffen enz krijgen behalve natuurlijk gewoon goede grond en mest enz. Lekker ouderwets!
ik ga je zeker volgen, ik kweek ook the church je bent iets eerder begonnen dus kan ik je goed vergelijken.
ps duurde het bij jou ook vrij lang voordat ze boven de grond kwamen?
Excuses had ik misschien nog niet duidelijk genoeg gezegt! De zaadjes die nu in de grond zitten zijn "Quick Ones". Ik zet "The Church" pas later op! Dit zijn eigenlijk mijn test plantjes. En dan kan ik "The Church" helemaal goed doen! Jij bent dus eigenlijk mijn vergelijkmateriaal
Helaas zijn de zaadjes die ik van kennissen gekregen had in hun totaliteit gefaalt. Er gebeurde domweg niets mee. Maar dat kan de pret niet drukken! de Quick Ones doen het heel prima! afgelopen week verpot! En The Church vandaag in potjes gestopt!
Comment