Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PlasticHorse buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

    koop een pocket microscoop en dan oogst je op de trichomes
    want je bent veel te vroeg

    Comment


      Ik weet dat ik te vroeg ben met oogsten dit was echt nodig want ja aan afgebroken takken heb je niets. Verder staat de rest van de plant nog gewoon. uploadfromtaptalk1317965276805.jpg

      Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
      Groet,
      PlasticHorse

      Comment


        Goedemorgen iedereen.
        Voor dat je begint met lezen wil ik even kwijt dat ik niks wil horen over te vroeg geoogst en nog geen bruine trichomes enzovoort. Ik heb eergisteren mijn plant geoost het zat me niet mee veel takken afgebroken en dat plant was de heletijd vochtig met het risico op toprot. Er is flink wat wiet vanaf gekomen en dat zit vol met THC. Ik ben zo'n 3 uur bezig geweest met knippen en daarna nog na knippen. Ik zal als ik thuis ben wat foto's maken en hoop dat deze oogst zou smaken. Volgend jaar neem ik lekker 5 auto flowers. Nederland heeft gewoon een minder geschikt klimaat en wat een kut jaar.

        uploadfromtaptalk1318226332511.jpg

        Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
        Groet,
        PlasticHorse

        Comment


          Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

          Het weer is de voorbije week niet schitterend geweest. In augustus en september was het heel de tijd rotweer. Er was wel die mooie laatste week van september. Deze week zou vrij droog en zonnig worden, voor diegene die hun plant nog hebben staan, goed nieuws. Veel rookplezier!

          Comment


            Oogst was helemaal mislukt ongeveer 300 gram droog waar ik 50 gram goede toppen vab over had deze smaakte als gras maar je werd er wel Stoned van ketel het knipaval en kleine toonde heb ik 2 space cakes gemaakt
            de goed toppen heb ik gezeefd en hier heb ik nog een paar gram hasj van gemaakt. Jammer maar iniedergeval iets

            Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
            Groet,
            PlasticHorse

            Comment


              Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

              Bummer.

              Comment


                Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

                Afgeronde kweek, dus gesloten.

                Comment

                Bezig...
                X