vale 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • limburg
    Retired
    • Aug 2010
    • 503

    #346
    Re: vale 2011

    denk beetje ontspanning bedoelde je vale maar idd is ook wel f flekker ja rust en niks doen

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #347
      Re: vale 2011

      Ik ben weer thuis, zal binnenkort ff update doen!

      Eerst koffers uitpakken.
      Veel regen in Duitsland, bijna 2 uur stilgestaan bij de Elbetunnel, maar we zijn heelhuids aangekomen, da's het belangrijkste!!!
      Latersssss

      Comment

      • Peterww
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 492

        #348
        Re: vale 2011

        Glad to be back!?

        Grtz
        Is het glas halfleeg of halfvol?

        Comment

        • joekie
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Apr 2008
          • 486

          #349
          Re: vale 2011

          Welcome home vale
          sigpic

          Comment

          • HJM
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 3714

            #350
            Re: vale 2011

            Och, waren ze weer aan het klooien daar? Balen !!!
            Welaan, gecondoleerd dat de vacantie weer over is

            Greetz, HJM
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #351
              Re: vale 2011

              Thanks guys, blij weer thuis te zijn en HJM.. ik heb helaas nog 2 week

              Comment

              • limburg
                Retired
                • Aug 2010
                • 503

                #352
                Re: vale 2011

                hoop dat je vak leuk was man en ik wacht de foto's te gemoet man

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #353
                  Re: vale 2011

                  Foto's geschoten...
                  2 Mannen waaronder de AK-S van meer dan 2 meter en een Nadia. Die zijn reeds gerecycled..... wel balen dat juist de AK-S een man moet zijn, maar ja

                  Thuis staan ze bijna stil t.o.v. 2 week geleden.
                  Bij mijn kameraad gaat het prima, na advies over voeding geven is de vergeling gestopt en zijn bij 2 diverse leuke toppen te zien....
                  De andere 2 blijken tot nu toe vrouwelijk te zijn aan de voorbloei.
                  Foto's vanavond later.....

                  HL



                  RedEscape



                  LR#2

                  Last edited by ceBep; 15 August 2011, 19:31.

                  Comment

                  • Vadertje
                    Special member
                    Lucky Member
                    • Jun 2011
                    • 847

                    #354
                    Re: vale 2011

                    mooie plante man en leuke topies

                    Keep Up The Good Work
                    sigpic

                    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #355
                      Re: vale 2011

                      AK-S man


                      Nadia man


                      RedEscape nogmaals, omdat ze zo mooi is...



                      PP en pD46


                      WW, mini, de achterblijver die nog steeds geen brood vreet...


                      Jackberry F3, eerste voorbloei vrouwelijk....


                      Uitstekende guerilla gebieden daar in DK btw....

                      Last edited by ceBep; 15 August 2011, 19:49.

                      Comment

                      • HJM
                        Wicked Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 3714

                        #356
                        Re: vale 2011

                        DK is mooi, geen twijfel mogelijk.

                        En Red escape ook !!!
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #357
                          Re: vale 2011

                          Die is zeker mooi, begint al lekker te verkleuren... is mijn favoriet geworden!



                          Oh ja, nog 1tje vergeten, een DD

                          Last edited by ceBep; 15 August 2011, 20:21.

                          Comment

                          • joekie
                            Gandhi Ganjamaster
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2008
                            • 486

                            #358
                            Re: vale 2011

                            heel mooi vale,
                            komende dagen word het beter weer dus dat zullen we hopelijk gaan merken
                            sigpic

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #359
                              Re: vale 2011

                              fan erbij voor de red escape,mooi plantje!!
                              grtz

                              Comment

                              • Gonzo
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2010
                                • 894

                                #360
                                Re: vale 2011

                                jaaaaaaaaa kan er niks aan toevoegen zijn helemooie planten
                                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                                Comment

                                Bezig...