vale 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #136
    Re: vale 2011

    Mooi plaatjes !!!
    Wees zuinig op de Rooie Marie, ze zijn hier op en ze zeuren me de kop suf
    Alleen Froebanken heeft ze nog dacht ik.

    Greetz, HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #137
      Re: vale 2011

      Zal er zuinig op zijn HJM

      Ik zal van de week de andere AK-S plus de Sour60 nog ff laten zien, deze zijn mooi gegroeid.
      Eén LR#2 was een man, die ligt in de kliko....
      De PP gaat in de speciekuip weer lekker na een dag of 3 echt zielig in de pot te hebben gehangen.
      Red Escape staat nu ook op locatie..ergens.
      Later van de week de foto's, heb het nu echt ff te druk... kom er niet aan toe!!

      Comment

      • HJM
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 3714

        #138
        Re: vale 2011

        We houden het in de gaten.

        Maar dat je een vent zo maar in de bak flikkert.................dierenbeul
        Maak een kruising met de AK-Snow...............

        Grtz, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #139
          Re: vale 2011

          geduld als ik je trichoos bekijkd duurt nog wel ff.

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #140
            Re: vale 2011

            [QUOTE=HJM;198527

            Maar dat je een vent zo maar in de bak flikkert.................dierenbeul
            Maak een kruising met de AK-Snow...............

            Grtz, HJM[/QUOTE]

            Daar heb ik een Sour 60 voor staan

            @Monty: ik wacht geduldig af... maar ze ruikt reeds heerlijk

            De PP vanavond:

            Last edited by ceBep; 31 May 2011, 19:04.

            Comment

            • limburg
              Retired
              • Aug 2010
              • 503

              #141
              Re: vale 2011

              das een mooi plantje vale maar zo als bekent bij je

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #142
                Re: vale 2011

                Ff de AK-S naar binnengehaald voor een shotje




                Eind van de week gaat ze om....

                Comment

                • joekie
                  Gandhi Ganjamaster
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2008
                  • 486

                  #143
                  Re: vale 2011

                  lekkahhhh!

                  heb je ook nog een foto van de gehele plant?

                  ziet er goed uit man, go on!
                  sigpic

                  Comment

                  • HJM
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 3714

                    #144
                    Re: vale 2011

                    Lijkt mij klaar
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment

                    • BLAZEN
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Jun 2011
                      • 87

                      #145
                      Re: vale 2011

                      Lijkt me lekker

                      Vrede

                      Comment

                      • Peterww
                        Gandhi Ganjamaster
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2010
                        • 492

                        #146
                        Re: vale 2011

                        Die Ak -snow kan wel om

                        ziet er mooi uit vale, prachtig!

                        grtz
                        Is het glas halfleeg of halfvol?

                        Comment

                        • inti
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2009
                          • 1259

                          #147
                          Re: vale 2011

                          hele mooie plaatjes yummie
                          sigpic

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #148
                            Re: vale 2011

                            Heb je ook zo last van Luizen Vale stik hier van de luizen op de planten grrr ga zo even wegsturen
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • Xtreme
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 4271

                              #149
                              Re: vale 2011

                              In mijn jonge jaren heb ik een keer of tien eveneens last gehad van luizen (Phthirus pubis). Die lieten zich niet wegsturen.

                              Comment

                              • davibe
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • May 2011
                                • 262

                                #150
                                Re: vale 2011

                                heej ziet dr goed uit.. ik heb ook pptjes staan : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...al-Power-Plant

                                succes , ik volg je ..

                                Comment

                                Bezig...