Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
fgh.jpgIMG_0140.jpgIMG_0142.jpg IMG_0141.jpgupdatje ze zijn in eens super hard gegroeit nadat ik ze 3 dagen heb buiten gehad en heb een nieuw soort groei en bloei voeding van de planten kas hier uit de buurt
Lijkt mij wel goed, maar wat is dat voor "superspul"...
Als je ze buiten zet gaan ze idd harder groeien, worden steviger en voller. Niks beter dan de zon!!
Temperaturen zitten aan de goede kant, dus buiten laten.
ik zal vanmiddag eens effe een foto van die voeding maken zijn een korrels die moet je in een bak doen met kokend water helemaal laten afkoelen en dan bevoeden
heb vanmiddag nog 3 haze stekken op gehaald en volgende week komen er nog 4 aan dus heb er dan intotaal 9 staan morgen zal ik foto`s van die 2 haze stekken plaatsen
nou ik heb je verslag gelezen en je planten zien er echt goed uit!
Ik ben erg benieuwd naar die korrels die hebt moeten koken en afkoelen,wat is dat voor een spul?
blijf je volgen man.
ja we hebben binnen orgideen staan en die gingen bijna dood dus we kregen een soort voeding van uit de kast mee en ik natuurlijk uit nieuwsgierig heid gevraagt of dat ook bij me wieplantjes zouden werken
ja zegt ze super goed voor de groei maar wat zouden jullie adviseren voor de bloei topshoeter of wat
Ikzelf ga als het zover is cannaboost gebruiken als het zover is,velen praten ook over pk 13/14,maar dat weet ik niet.
heb ook gelezen dat je 2 weken voor het oogsten zou moeten spoelen,maar dat wil ik nog bestuderen.
Comment