Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met Stekkies 2011 in

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Met Stekkies 2011 in

wat ik echt lijp vind is,
    dat sommige bladeren maar 1 blad hebben sommigen 3 bladeren en helemaal onder aan 5 bladeren en de uit lopers groeien wel gewoon door.

en van mijn 2 grote planten staan de bladeren bijna kaars recht omhoog , WAT KAN DIT ZIJN WIE WEET HIER ANDWOORD OP?

bedankt alvast,

Greetz ricardo

Comment

je 2 grote planten slaan aan en voelen zich goed, die stekken met bloei, die zullen terug de groei in moeten schieten en die 2 silver haze stekken mogen wel wat vochtiger zijn en niet zo open droog bloot

greetzzzzz

Comment

ok thnx stafford,

maarja hoe kan dat dan dat de bladeren van de 2 grote planten maar 1 blad of op lopend tot 3 bladeren,

kan bijna geen 5 blad meer vinden alleen maar 1 of 3 bladeren,

wie weet wat dit kan zijn ?

en nog 1 vraagje soms staan de bladeren bijna kaars recht omhoog ,

dan kan ik ze naar beneden trekken dan blijven ze een uurtje zo en komt er iets wind bij hop daar gaan weer omhoog.

Groetjes Ricardo,

Comment

Re: Met Stekkies het 2011 in

Oorspronkelijk geplaatst door ricoz3 View Post
          de blaadjes rond de top beginnen ook een beetje erg te plakken en zo maar zullen niet meer door groeien zo niet dan haal ik er nog 2 bij voor in de achtertuin

want vond het al raar want in het begin groeide ze super hard en nu in eens niet meer nu groeien ze bijna niet meer maar stel ze zijn nu in de bloei

zal er dan wel wat afkomen of niet als ik zeker weet dat ze in de bloei zijn en niet meer groeien bestel ik er nog 2 bij want heb hier niet veel ruimte met 4 van de bomen er dan bij helemaal niks meer

hoop dat jullie me kunnen helpen en als ze door groeien zal dit invloed hebben op de grote bloei fase hebben dan met de opbrengst
          Geen zorgen! Ik heb 2 jaar geleden precies hetzelfde gehad. Stekken te vroeg naar buiten schoten in de bloeifase en in de stress.

Dat geeft ook jou 1 vingerige bladeren aan. De plant zal een flinke tijd weinig tot niks doen. De topjes die hij maakt..........HAAL ZE ER AF!

De plant zal weer in de groeifase gaan dat weet ik zeker. Dit duurt alleen een tijdje. Ik had bij mij toen de topjes laten zitten. Maar deze gaan rotten en daardoor had ik heel wat schimmel op mijn plant gekregen.

Maar niet getreurd ze kunnen nog heel groot worden alleen nu zitten ze even in een stress fase. Het beste is dus laat ff gaan de plant zal over paar weken weer gaan groeien en haal dan die kleine topjes die hij nu gemaakt heeft er af.

Als je fotos ofzo van mijn planten van 2 jaar terug wil stuur me maar even een bericht dan stuur ik je er wel een paar toe.
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

effe een updatje na een lange tijd
            IMG_0209.jpgIMG_0210.jpg

Comment

geen reacty

Comment

Voor zover ik op je foto's kan zien oogt het gezond. hopen op een zonnige herfst.

Comment

ja daar hoop ik ook op .

Comment

mooi planten

Comment

wat stil in eens

Comment

ja dude ff serieus,je update 2 maanden je topic niet,en dan pleur je er 2 pics op en hoopt op n bombardement replys.
                        ik update iedere week mn topics en heb ook niet zoveel replys!dont worry,check the vieuws
                        grtz

Comment

Bezig...
                        X