Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

    prachtig project

    veel succes zal het volgen

    Comment


      #62
      http://www.bresser-online.nl/Webwink...20x-1280x.html

      Groeten EOG


      Edit: Helaas gaat het een week duren :/
      Last edited by Willempie; 17 May 2011, 16:34. Reden: Helaas

      Comment


        #63
        Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

        Dear Customer,

        Your following order is in treatment in our system:

        1x Bresser Duolux 40-1280x Microscope


        Unfortunately there is a delay in delivery with your order.
        The estimated shipping date now finally is: 16.08.2011.!!!
        Wat een idioten!

        Comment


          #64
          Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

          djeez, da is wel nog heel lang eh !
          --------------------------------------------
          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
          ik voel me een geurillaboer

          Comment


            #65
            Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

            vrijdag 27 mei

            Vandaag een 2 daagse reis afgerond om een guerilla kweekje uit te zetten.

            Ik heb er ook een mannetje bij gedaan voor een zaden kweek.

            Dat moet flink wat zaad gaan worden als ze niet gevonden worden.
            Attached Files

            Comment


              #66
              Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

              Woensdag 1 juni - deel 1

              De "januari dame" wil niet meer uit de bloei gaan ze blijft in de bloei, ik kan van haar dus geen stekken meer trekken om daarmee een gefeminiseerde zaden kweek te gaan maken.

              Ik vindt het wel bijzonder dat ze extreem vroeg de bloei in is gegaan, nu is dat wel door mij gebeurt om haar in het begin op 12/12 te zetten dmv verduisteren.
              Ik heb haar dan ook maar laten sexen met het januari mannetje die mooie paarse bloempjes heeft.

              Gelukkig heb ik nog een reserve dame voor de STS behandeling later deze zomer



              Met de planten in de kuipen gaat het goed, iedere dag vis ik er nog steeds nieuwe mannen uit.
              Het gaat met de hand verduisteren beduidend langzamer dan in vergelijking met de binnentuin.
              Die van de binnentuin zijn al weg, guerilla voor een zadenkweek.

              Van deze selectie zal ik de mooiste vrouwen selecteren voor een gefeminiseerde zadenkweek.


              De overige zal ik weggeven aan vrienden voor guerilla.

              Groetjes EOG
              Attached Files
              Last edited by Willempie; 1 June 2011, 18:42.

              Comment


                #67
                Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

                Woensdag 1 juni - deel 2

                Hier nog even de foto's van de 3 kuipen en de "dode-mannen" en ook nog even een foto van het reserve vrouwtje die met STS behandeld gaat worden.
                Attached Files

                Comment


                  #68
                  Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

                  ohla, ocharme plantjes wel ! voor de rest beduidende interresante boel hier !!

                  chrs
                  --------------------------------------------
                  Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                  ik voel me een geurillaboer

                  Comment


                    #69
                    Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

                    dat ziet er lekker uit allemaal. mooie plantjes en zien er gezond uit.

                    Keep up the good work

                    Comment


                      #70
                      Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

                      Dinsdag 7 juni 2011

                      Vandaag worden veel plantjes uit de kuipen gehaald en in een verhuisdoos door een kennis van mij meegenomen voor een Guerilla uitzet.

                      Ik schep de plantjes uit met een gewone lepel.

                      je kunt op de foto's zien dat de zilverzand-laag een heel belangrijke functie heeft, de wortels breken niet af!
                      In ieder geval veel minder wortelschade dan bij pot/tuin grond.

                      Onder de zilverzandlaag zie je ook nog de gecomposteerde cocos-vezels.


                      Vanavond komt er nog een andere kennis wat plantjes gratis meenemen voor een Guerilla.

                      Ik moet zelf nog even snel 3 mooie exemplaren uitkiezen die ik ga houden voor een zadenkweek.

                      Nog even de foto's en tot de volgende keer.
                      Attached Files

                      Comment


                        #71
                        Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

                        Woensdag 8 juni

                        De andere kennis is vandaag langs geweest en heeft er 28 meegenomen.

                        Ik heb er nog 36 over die in de kuipen zitten, deze gaan donderdag naar iemand toe voor een binnenkweek.

                        Ik ben het in ieder geval kwijt en kunnen we verder met het project.

                        Ik heb van iedere kuip 2 planten uitgekozen (M1, M2 en M3) deze ga ik laten bestuiven door een januari vrouwtje die ik met STS ga behandelen.
                        1 probleem, precies vandaag is ze uit zichzelf in de bloei gegaan!
                        Ik zal dus morgen, wanneer de kuipplanten weg zijn, stekken maken van de STS vrouw en deze wanneer het donker is (nacht) op 6500K LED licht zetten om de bloei eruit te halen.

                        De moeder die nu dus in de bloei staat zal ik dan ook maar laten bestuiven door het januari mannetje.

                        De andere zaad-moeder staat stevig in de bloei en heb ik het mannetje 2x per dag het stuifmeel uitgeschud over haar toppen.

                        Ik heb in de keuken echter een mannetje bewaard uit de kuipen die het vroegste in de bloei is gegaan, hij is klein en heeft veel stuifmeel afgeworpen waar ik niets mee heb kunnen doen, het lijkt echter wel dat hij nu aan het reveggen is.
                        Misschien laat ik die stekken moeder wel met dit kleine mannetje sexen voor de variatie.

                        Ik heb nu dus in ieder geval 2 moeders die zwanger worden en dan kan ik de huidige 2 mannen eruit gooien.

                        Ik zit alleen nog even met mijn Joint Doctors Purple Jems (new strain), hiervan heb ik 10 zaden regulier en heb er enorm veel geld voor neer moeten leggen.
                        Het is Mazar x Lowryder regulier zaad.
                        Ik weet niet of het F1 is of niet dus weet niet of een reguliere zadenkweek zinvol is.

                        Wat ik in ieder geval zeker ga doen is ze kruisen (Mazar x Lowryder) x (UK08 x Danish Gold [EOG 2010])

                        Er zijn 2 dingen die ik wil bereiken.

                        Ik wil een Autoflower met de super vorstbestendigheid (-8 C) van mijn Deense soort en ik wil een nieuwe Deense Guerilla maken met de mooie paarse eigenschappen van de Purple Jems.
                        Dit is ook al eerder uiteengezet in mijn kweekverslag.

                        Het wordt even puzzelen om een goed kweekschema te maken tesamen met de gefeminiseerde zadenkweek.

                        Dat was het weer voor vandaag, morgen een update van de binnenkweek en ik denk vrijdag van de stekken die ik moet gaan maken.


                        Groeten EOG
                        Attached Files

                        Comment


                          #72
                          Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

                          Ik volg je nog steeds en ben benieuwd naar de zaden tzt!
                          Hier kun je er in elk geval al een paar slijten.

                          Comment


                            #73
                            Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

                            Wat een passie! Machtig verslag!

                            Vrede

                            Comment


                              #74
                              Attached Files
                              Last edited by Willempie; 10 June 2011, 10:05.

                              Comment


                                #75
                                Re: EOG 2011 - Arctic Guerilla Zadenkweek

                                Vrijdag 10 juni

                                De uitverkoren moederplant is naar de kapper geweest en 10 topjes zijn haar afgeknipt.

                                Zal ongeveer een week of 2 duren voor de wortels voldoende gegroeid zijn om in potten te doen.



                                Ik heb 2x M1 M2 en M3 staan, totaal 6 planten.
                                Iedere plant zal zijn eigen stek krijgen die met STS behandeld gaat worden.

                                De overige 4 stekken, mits ze allemaal overleven, dan wordt 1 stek moederplant en dan mogen de andere 3 in de bloei gaan om dan vervolgens door een Purple Jem mannetje bestoven worden.

                                Dat Purple Jem mannetje gaat dan ook een aantal dames van zijn eigen soort bestuiven, de overige dames van zijn soort zal door mijn Deense man bestoven worden.

                                Groeten EOG
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X