Re: automatic big devil
yo leeft ge nog ? grreetz
automatic big devil
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Mooie planten! Ik ben zelf ook bezig met een Big devil plant en ze groeit echt formidabel: Kben nu een kleine 5 weken(gerekend vanaf kieming) ver en ze meet al 43 centimeter waarvan bijna een verdubbeling op een week tijd! Ze heeft wel niet zo een dik bladerdek vergeleken met de jouwe in een vergelijkbaar ontwikkelingsstadia maar dit zal hopelijk wel nog komen. Groeit ze eigenlijk nog veel na de (voor)bloei begint? Op een Amerikaase site las ik tot 300% maar daar geloof ik niet veel van. Ik ga alleszins jouw kweekverslag gebruiken als voorbeeld/referentie!Leave a comment:
-
zal ik volgende keer proberen te doen as ik het niet vergeet
kent ge het
grtzz manLeave a comment:
-
@moriskeuh
ik geef nu gwn plagron bloom en big bud
ik hoop echt wel op mooie toppen
grtzzzLeave a comment:
-
Volgende keer als je foto's maak , kan je er als referentie voor ons er bijvoorbeeld een waterfles langs zetten dan hebben we een beter beeld van hoe groot ze echt zijn
just a thought ....Leave a comment:
-
Maakt u zelf een kas !
Alleen een oude frigo nodig een beetje ''technische inzicht '' en huppllaa heb je zelf nog plezier aan ook
+ veel veel goedkoper !
anyway : Die planten zien ter goed uit man ! goed bezig ! goed begonnen is half gewonnen !
Ze gaan nu echt stilletjes in de echte bloeifase komen , dus wann ze echt stoppen met groeien en alleen maar bloeien !
Dan begint de fun , vind ik persoonlijk
Al nagedacht over welke voeding je ga geven ? miss ook eene bloeibooster ? Als je deze nog niet hebt wordt het stilletjes tijd toch voor het beste resultaat er uit te kunnen halen .
Hopelijk heb je er wat aan
peaceLeave a comment:
-
@ my good friend kstar
idd ze beginnen te dikken 1ne toch tenminste
dak ma rap mijn geld hem vo een kas ja
bij u ziet er het ook goed e vriend
grtzz
Leave a comment:
-
@devibe idd word tijd dan hehe
ben blij met mijn autoflowers
moet wel eerlijk toegeven dat dit mijn eerste deftige planten zijn was vorig jaar ook begonnen maar dat is ni veel soeps geworden
grtzzzzLeave a comment:
-
Doffice zijn wel goe dik geworde
Zoveelte beter he goe tuffe
Moe normaal ook nog een maandje wachte voor de mijn af zijn ma betwijfel het..
GrtzLeave a comment:
-
zien er zekers goed uit ja
heb je er toevallig nog zaadjes van over
haha
heb nog geen autoflowers gekweekt dus wordt wel tijd ... haha grtzzLeave a comment:
-
beste medekwekers
hier nog een paar foto's just 4 fun
IMG_0297.jpgIMG_0298.jpgIMG_0294.jpgIMG_0291.jpgIMG_0295.jpgIMG_0290.jpgIMG_0296.jpgIMG_0299.jpgIMG_0300.jpgIMG_0292.jpg
IMG_0293.jpgLeave a comment:
-
yooo moriskeuh
alvast thx voor de info
pfff een maand is wel nog lang e maja we zll wel wachten e
idd die dat nog niet zo goed in bloei zit blijft nog groeien de andere blijft mooi op 48 cm staan
ik hoop het da ik er iets van ga afhalen
grtzzz man en tot de volgende
peaceLeave a comment:
-
Hallo beste collega
De plantjes zien er wel goed uit veel vertakkingen en ga je toch wel wat vanaf halen .
Zoals ik zie gaan ze nog een maand of zelfs een maand onderhalf moeten voor ze klaar is .
De plant waar je over zegt dat ze het minste bloeitekenen vertoont , awel die gaat het grootste worden . dit weet ik uit ervaring
Eens als die autoflowers echt echt beginnen te bloeien gaan ze stoppen met groeien. Das nu nog niet het geval zie ik aan de foto's
Good luck ..Leave a comment:
-
jaja ze zien er proper uit! nog ff wachten en dan gaan we ne keer proeven hé
moet ge die little cheese autoflowers nie meer hebben dan ofzo? me da ge die vlack jack al hebt
greetzzzLeave a comment:

Leave a comment: