automatic big devil

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• davibe
    replied
    Re: automatic big devil

heey heey .. ziet dr netjes uit..

ik ben ook met n kweekje bezig van pp en heb ze rond de 58 cm en ben aan het twijfelen om ze in de bloei al te zetten of nog ff te laten groeien..

zou je er zo nog genoeg vanaf kunnen halen..? heb niet echt ervaring met verduisteren !!
    dit is mijn kweek ; http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...al-Power-Plant

Leave a comment:

• megadonzie
    replied

beste vrienden

hier een laatste update van mijn big devils ze hebben (zogezegd) nu nog twee weken te gaan en dan knn we ze spoelen
    kwa groote komen ze over1 1cm verschil 47cm en 48cm maar kwa bloeifase lopen ze niet gelijk ook wel duidelijk op de foto's
    ook mijn getopte ww x bb is een stukje vooruit geschoten
    heb me vandaag ook drie zaden black jack auto van sweet seeds aangeschaft benieuwd wat ik van deze autoflower mag verwachten

grtzzzz mensen

IMG_0279.jpgIMG_0280.jpgIMG_0285.jpgIMG_0274.jpgIMG_0277.jpgIMG_0277.jpgIMG_0281.jpgIMG_0284.jpgIMG_0271.jpgIMG_0275.jpgIMG_0278.jpgIMG_0276.jpg

IMG_0282.jpg

Leave a comment:

• moriskeuh
    replied

Yu megadonzie , die royalty grond heb ik ook super content van maat !
    Uw planten zien er niet slecht uit ! Die van mij (big devils) zijn eergisteren buiten geplant de foto's die op mijn site staan zijn van royal queen seeds outdoor mix , je gaat maar eens kijken ik heb het verduidelijkt
    Anyway 1 m 50 forget about it , als ik zo naar jouw & mijn plantjes kijk toch ! da zou ik echt heel jammer vinden dat was de reden waarom ik ze gekocht heb eigenlijk !
    foto's van de mijne komen morgen ter op kan je eens kijken en vergelijken

Goe bezig yiepla

Leave a comment:

• megadonzie
    replied

beste medekwekers
    na eenige tijd ben ik tr met men dames en ze hebben gezelschap gekregen van een stek white widow x big bud IMG_0263.jpg
    omdat er een tijd ni veel veranderde heb ik ook niet meer gepost
    maar daar is verandering in gekomen de autoflowers zijn begin bloei een dikke week nu een goei 40cm groot
    ik geef plagron bloom en big bud(vloeibaar)
    in begin gaf ik 2ml big bud maar ben nu overgeschakelt naar 5ml
    een kennis van mij geeft vanaf begin bloei telkens 5ml en dat gaat goed dus...
    de stek ww x bb heb ik in grond van plagron royalti mix geplant en geef ik andere voeding(atami) dan men autoflowers
    de stek heb ik ondertss voor de eerste keer getopt tis de bedoeling om een laag struikje te maken
    de stokjes heb ik gestoken omdat er op men terras een felle wind kan slaan dat heb je met een hoekterras e
    IMG_0259.jpgIMG_0254.jpggrtzzzzz

IMG_0255.jpgIMG_0258.jpgIMG_0257.jpgIMG_0256.jpgIMG_0260.jpgIMG_0261.jpg
    Last edited by megadonzie; 27 May 2011, 21:58.

Leave a comment:

• smileydoobinator
    replied

jaja man ze zien der goed uit! kga toch is goe zoeken in amsterdam achter goede voeding voor de toppen.
    Hoeveel weken hebben ze nog te gaan?

I'm off to amsterdam, peace

greetzzz

Leave a comment:

• megadonzie
    replied

Ik ben nu bezig met plagron bloom en big bud

Leave a comment:

• nulvijfnul
    replied

gaat lekker hier!
    wat geef je ze nu voor voeding?

succes, greeet

Leave a comment:

• megadonzie
    replied

beste medekwekers
    hier ben ik tr met men twee dames die toch weeral een flinke scheut hebben gekregen
    odertss al duidelijk in bloei en ze laten ook al een lekker zacht geurtje achter
    de kleinste is naar een 24 cm geklommen en de grootste naar 32cm
    ze zijn nu 5 weken en 2 dagen oud
    toch wel allemeel raar hoe dat zo een plant op korte tijd kan evolueren
    me like autoflowers
    heb wel een vraag
    op mijn grootste plant kun je duidelijk zien dat de grote bladeren sommige toppen het zonlicht afnemen
    wat kan ik hier aan doen
    aangezien je geen bladeren mag afsnijden
    ben ook reeds begonnen met het geven van big bud vanaf de eerste witte haartje's zichtbaar werden
    alvast bedankt voor info en reactie's
    grtzzzz
    IMG_0236.jpgIMG_0241.jpgIMG_0234.jpgIMG_0239.jpgIMG_0238.jpgIMG_0235.jpgIMG_0240.jpg

IMG_0237.jpg

Leave a comment:

• stivano
    replied

ze zien er prachtig uit en zo te zien zijn ze ook al in bloei

Leave a comment:

• megadonzie
    replied

heeej hallow
    hier enkele foto's van een big devil al verder in bloei
    deze staan bij een vriend van mij in de tuin
    schiterende plant

IMG_0218.jpgIMG_0211.jpgIMG_0210.jpgIMG_0216.jpgIMG_0209.jpgIMG_0217.jpgIMG_0213.jpgIMG_0215.jpgIMG_0219.jpg
    IMG_0214.jpg

Leave a comment:

• moriskeuh
    replied

De plantjes zijn inderdaad wel al goed gegroei ! Meer dan het gemiddeld , daar zijn ze dan daar ook op geselecteerd bij de zaadbank denk ik dan ! Die vier weken waar je het over hebt vergeet het, gaan ze nooit halen !
    Die negen is vanaf de eerste tekenen van bloei dus vanaf dan nog 9 weken , de bloeitijd .
    Ik heb al eens een Af soortje gehad (taiga dutch passion) heeft 12 a 14 weken geduurd. Nu op de verpakking van deze (die ik ik bij mijn collectie leg ) spreken zij over 8 a 10 weken bloetijd!
    En uit ervaring weet ik dan dat ze ongeveer een maandje hebben goed gegroeit dan eerste tekenen van bloei gezien , en van af dan zeker nog 2 maanden voor ze af waren !
    tuurlijk was dat wel allemaal binnen in de fridge

Succes greettzz

Leave a comment:

• megadonzie
    replied

normaal gezien is deze big devil op negen weken vanaf ontkieming klaar
    ik heb er ook mijn twijfels over maar we zien wel hoe ze op 9 weken staan
    sta get mij ni aan laat ik ze nog wa staan

Leave a comment:

• michaelvld
    replied

4 weken klaar lijkt me wel heeeel erg kort. er staat bij de meeste tussen de 8 en 12 weken maar dat red je buiten niet hoor. duurd wel wat langer. ik een hok met lampen kan je dat wel redden. dat is hetzelfde met de groote, dat is onder de perfecte omstandigheden. maar ze zien er erg goed uit hoor, jammer dat die ene buigt maar dat komt wel goed

keep up the good work

Leave a comment:

• smileydoobinator
    replied

toeme dan moet ik er ook al achter :s

Leave a comment:

• megadonzie
    replied

Normaal gezien zouden ze binn ietske meer dan 4 weken klaar moeten zijn
    Vanaf dz tweede week van de bloei ga ik big bud bij toevoegen