Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweekje!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e kweekje!!!

Oorspronkelijk geplaatst door TheBull View Post
    Hey DNNS,

Ik wens je heel veel succes met je kweek,in ieder geval heb je genoeg staan denk ik.
    Die tent is cool man,waar komt die vandaan en wat heb je ervoor betaald??

wens je een mooi weertje en een megavette zomer,ik blijf het volgen hier....

The Bull

Heey, bedankt, die megavette zomer zal zeker lukken

Ik heb die tent bij de intratuin gekocht, was vorige week voor 25 euro in de aanbieding, kost normaal 35 volgens mij, kan hem toch niet laten staan haha.

Vandaag heb ik trouwens de eerste tekenen van leven ontdekt.

de 2x solarlight #2, 2x autohaze en 1x autoblueberry zijn al boven de grond gekomen, verwacht de rest dus ook in de komende dagen.

Ben het twijfelen of ik de 5x autobigbang zaadjes ook al in de grond zal leggen, maar moet er eerst nog een logeeradres voor zoeken haha

Comment

volgensmij kun je die bangers al gewoon in de grond drukken hoor...
      tja of je wacht nog even zodat je straks iedere week/maand kan oogsten haha
      gefeliciteerd met de geboorte van je 5 meisjes trouwens,met veel liefde en zon komt het allemaal goed.
      tot dan...

TheBull

Comment

Goedemiddag allemaal,

Er zijn nog een aantal dames ontkiemt, nu 9 stuks in totaal, gaat dus de goede kant op. Hoop dat de rest van me dames ook nog boven komt kijken. De Automazar, waar ik eigenlijk kwa opbrengst en groei het meeste van verwachte is nog niet boven en een aantal automary's nog niet.

Hier een aantal foto's

4.jpg
        6.jpg
        5.jpg

Comment

Hallo allemaal,

er zijn er nu 11 ontkiemt, 3 stuks nog niet, daar geef ik de hoop ook voor op.

Ik ben vandaag even bij de locale growshop langs geweest, daar was de batmix uitverkocht, hij raadde me de growmix aan en dan over 3 weken green sensation bij geven (of andere voeding)

Ga deze week de plantjes ompotten naar de growmix en de 10 liter potten, dan volgt een uitgebreide update met van elke plantje afzonderlijk even een updat2 oogst doen, dat red ik anders niet meer ivm met me vakanties in de zomer en rond oogst tijd wil ik er toch zelf bij zijn

De druppeltjes op de foto's zijn omdat ik ze net uit een regenbui heb gered. Staan nu dus even onder 2 TL-lampen in de keuken. Als ze in de grotere potten zitten, gaan ze de tent in zullen ze dag + nacht buiten blijven.

7.jpg
          9.jpg
          8.jpg

Comment

Bezig...
          X