Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mr pitbulls balkonkweekje 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

week 5

begin van kalender week 22

4 plantjes dus 4 foto's

DSC01196.jpgDSC01197.jpgDSC01199.jpgDSC01198.jpg

ze groeien lekker, verders geen problemen te melden.

3x per week verdeel ik nu 5 liter water met wortel stimulator en terra leaves over de 4 planten. dat is dus 1,25 liter water per plant, 3x per week.

als straks de zon wat sterker word en wat langer gaat schijnen vul ik de bovenste paar cm's van de pot nog met hydro korrels zodat de toplaag niet zo snel uitdroogt.

dat was em weer

groet
    Last edited by mr pitbull; 5 June 2011, 21:26.

Comment

week 6

kalenderweek 23 en we zijn vanaf het begin 6 weken onderweg.

foto's
      DSC01242.jpgDSC01241.jpgDSC01240.jpgDSC01239.jpgDSC01243.jpg

groet
      Last edited by mr pitbull; 5 June 2011, 21:27.

Comment

Re: mr pitbulls balkonkweekje 2011

Zo die zien er echt mooi uit. Echt een plaatje als je al die gezonde planten lekker in het zonnetje bij elkaar ziet

Comment

waren mijn planten maar zo :'(

Comment

thnx man!!

ze vinden het verdomd fijn op mijn balkonnetje ja

@greekindicalover: mijn advies is altijd, begin bij de basis. dwz plant in qualitatief goede potgrond, met hooguit in het begin een beetje wortel stimulator. hoe meer wortels hoe meer wiet er af komt.

als dat goedgaat begin je de 2e kweek met enkele basis groei en bloei voeding, wat dan heel belangrijk is is dat je ph en ec waarde na het toevoegen van de voeding ook weer juist moet zijn.

gewoon kraanwater waar je vervolgens voeding in gooit heeft eerder een negatieve werking als een positieve.

groet

Comment

kalenderweek 24 en 7 weken nadat de zaden te kiemen zijn gelegd.

zo nu en dan geef ik ze s'avonds een douche, vooral de jonge scheuten vinden het heerlijk.

DSC01247.jpgDSC01248.jpg

dat was em weer, druk druk druk

groet

Comment

mooie planten man

Comment

kalender week 25, kweekweek 8

weinig zon en veel slecht weer, de plantjes hebben het er volgens mij maar moeilijk mee en lopen nu toch wat achter, de jonge scheuten missen duidelijk de zon want die willen niet echt doorgroeien. ook zijn de bladeren niet meer in top conditie. dit trekt wel weer bij als de zon terug is maar toch, elke achterstand merk je straks terug in de hoeveelheid grammetjes.

DSC01272.jpgDSC01273.jpg

de wortels groeien wel lekker door en slingeren al overal onder in de lekbakken rond.

DSC01254.jpg

en de weersvoorspellingen voor aankomende 2 weken laten ook niet veel goeds zien, zit eraan te denken ff snel een hokje te maken met een 400 watter om zo het baggerweer buitenspel te zetten.

tot volgende week!!

groet
                  Last edited by mr pitbull; 19 June 2011, 21:55.

Comment

Te gekke hond! En meisjes!

Comment

Echt super mooie en goed verzorgde planten.
                      Ga je nog om potten want deze poten gaan te klein worden ben ik bang en ben je niet bang dat buren het gaat ruiken straks?

Groetjes
                      God was never on your side..

Comment

nee ik ga niet meer ompotten, hier moeten ze het mee doen. in deze potten schat ik dat de plantjes net onder de rand van mijn balkon blijven, vandaar.
                        en de buren gaan het vast wel ruiken, maargoed, dat zien we dan wel als het zover is. het zijn bejaarden dus wie weet, weten ze helemaal niet wat het is

misschien ook wel, maar dan bloei ik ze binnen wel af.

groet

groeten

Comment

bejaarden zijn lang niet zo naief als je denkt
                          binnenkort keer eenbellen en vragen of ze zin hebben in koffie en een stukje taart
                          Goede buur is beter dan en verre vriend
                          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

zo'n vaart zal het wel niet lopen, het zijn maar 4 plantjes

mijn eerste binnenkweek met 5 planten was ook zonder afzuiging en filter, gewoon een compleet witte kamer met wat ventilators er in om de lucht wat te cirquleren en een 600watt hps, in deze kamer rook je ook nauwelijks wat, eigenlijk alleen op de kamer zelf was de lucht aanwezig. het was geen top opstelling, maar ik moest toch ergens beginnen. en van elke fout die je maakt leer je weer een berg..

ook blow ik dagelijks en als het zonnetje schijnt zit ik ook lekker op het balkon, dus iets zullen ze al wel geroken hebben

en de buren maken al foto's als ik met mijn hond op een grasveld voor de deur speel waarna ze die foto's naar de politie sturen om te zeggen dat ik daar mijn hond UITLAAT terwijl ik alleen maar aan het spelen ben

als ik ze dan tijdens de koffie vertel dat er wietplanten op het balkon staan heb ik de politie vermoedelijk met een kwartier op de stoep staan.

en uiteindelijk staan deze 4 dames er puur voor de fun. en voor een natuurlijk wietje zonder al te veel voedingsstoffen.
                            als men vind dat ik daarmee overlast veroorzaak moeten ze de politie maar inschakelen.
                            en als de politie het ook niet vind kunnen dan nemen ze ze toch lekker mee als ze daar weer vrolijk van worden.
                            heb elders binnen ook nog 2 kweekhokjes staan dus zo'n probleem is het niet om de planten af te staan, maar daar ga ik hier op JD verder niet op in.

hier hebben we het enkel over hobbykweekjes

groeten

Comment

daar waren we wee met een update!!

kalender week 26, kweekweek 9

weinig nieuws te melden, het gaat prima.

DSC01290.jpg

naast een simpel moisture metertje ook een ph metertje geprikt. geen loepzuivere tools natuurlijk maar ik kan wel zien of er extreem gekke dingen gebeuren.

DSC01288.jpg

ze zijn vandaag enorm dankbaar voor het zonnetje.

DSC01291.jpg

tot volgende week.

groeten

Comment

kalenderweek 27 en de dames zijn nu 10 weken onderweg.

de jonge scheuten doen het lekker, maar het had een stuk beter gekund als meneer de zon niet zo vaak op vakantie was geweest.
                                de grootste dame is 1m10 excl pot en de kleinste rond de 90 cm. de groei in hoogte is er wel een beetje uit. ze worden nu voller. +- 10 cm hoger worden ze denk ik nog ongeveer.

verders ga ik er van onder flink wat stekken af proberen te halen waar ik binnen nog een run mee zal doen. op slabs dus geen vieze potgrondsmaak aan de wiet.

hier de foto's van de dames, 10 weken oud.

DSC01303.jpgDSC01301.jpgDSC01300.jpg

groeten

Comment

Bezig...
                                X