Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mr pitbulls balkonkweekje 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mr pitbulls balkonkweekje 2011

mooie plante man echt toppie
    sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

thanks man,

is er verder nog iets wat jullie missen in dit kweekverslag? just let me know

groet

Comment

begin van week 28, en de dames zijn nu 11 weken oud.

het gaat ze goed af, iedereen geniet lekker van het zonnetje

DSC01309.jpgDSC01313.jpg

verders worden de wr's van kulu seeds aardig hoog, wat niet de beloeling is van een 80% indica plant. in iedergeval veel hoger dan de zaden die ik eigenlijk had besteld wr's van greenhouse. die waren vorig jaar veel korter en struikeriger.

DSC01316.jpgDSC01315.jpg

sommige bladeren weten niet meer waar ze alle vingers moeten laten. hoeveel tellen jullie er bij deze hier onder?

DSC01311.jpg

groeten

Comment

Planten zien er echt kerngezond uit mooie metertjes trouwens
          Groet,
          PlasticHorse

Comment

nou zo goed doen de metertjes het niet hoor, maar +- meten is goed genoeg voor buiten

de ph van het kraanwater hier is 7, met de voeding (ph 3 a 4) schommelt de ph waarde in een 5 liter gitertje ergens rond de 6, das prima,

vochtigheidsmetertje klopt vaak ook wel aardig met wat mijn verstand zegt.

groet

Comment

pfoeeeh wat een weer gister zeg, bij mij hebben ze er wel flink last van gehad. maargoed, onkruid vergaat niet, het groeit wel weer door.

maar ik moet denk ik stoppen met de dames buiten, ik ga waarschijnlijk in augustus verhuizen, en ga ook niet gelijk in de nieuwe buurt aankomen met wietplanten van +1 meter.

groet

Comment

Da's dan weer minder goed nieuws....

Comment

Zozo mister Pitbull die zien er heerlijk groen uit! Weinig last van beestjes denk ik op een balkon of niet?

Laters

Comment

eigenlijk helemaal geen last van beestjes, af en toe een spinnetje, that's it. en ook weinig van de regen. er zit ook een balkon boven. de wind slaat hier wel als een malle om zich heen.

laatst zaten er wel veel beestjes in de harige zonnebloemplanten van mijn meisje. deze zonnebloemen gelijk gekilled en weggegooid.

wat zou er gebeuren als ik de planten in mijn nieuwe huis vlak achter het raam zet?, het raam staat op het zuiden en daar kunnen makkelijk 4 planten staan. en die ramen zitten zo hoog dat niemand er in kan kijken. dit zou nog mijn enigste optie zijn.

of ik moet ze weg geven, of weg gooien.

ga er zowiezo wat stekken van nemen om een moeder van te maken om straks binnen verder te gaan.

W.T.F. DE ZON STAAT WEER OP MIJN BALKON!!!

groet

Comment

Als je er niet mee weg kunt, ik wil je altijd helpen met ze over te nemen

Ik heb plaats zat op mijn terras !

Toch wel zonde om ze weg te gooien, zo'n prachtvrouwtjes.

grtz
                      ** Green is the limit **

Comment

gehe ja dat zullen er wel meer denken, alleen de grootste is nu met pot 1.70 dus om daarmee door een appartementen complex te zeulen is ook zo wat. maar aan de andere kant, ga ik er toch weg.

wel zonde ja, van de dames. gelukkig heb ik nog meer vrouwtjes

groet

Comment

's nachts pet op, kom je iemand tegen kop naar beneden

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Comment

kalender week 29, en de dames zijn 12 weken onderweg.

weinig veranderd, ze zijn alleen weer iets groter geworden. wel doe ik er een stuk minder aan aangezien ik weet dat ik ze toch niet zelf kan oogsten.

de verhuizing is rond, dus de dames moeten weg.

het spijt me zeer, ik wou tussen de vele halve kweekverslagen eens een mooi verzorgd wekelijks kweekverslag zetten van begin tot eind, helaas ga ik hem niet af kunnen maken.

wel had ik het idee dat mijn kweekverslag toch niet door heel veel mensen gevolgd werd, maar aan de mensen die het wel volgde alvast mijn excuses voor het niet afmaken van het verslag.

heel veel langer zal dit kweekverslag helaas niet duren,

ze staan er nu nog prima bij

DSC01328.jpgDSC01329.jpg

groeten

Comment

Zeer spijtig van je kweekje! Want het zijn toch wel prachtige plantjes. Alvast veel succes met je verhuis. Zie al uit naar je volgend kweekje! Heb veel tips kunnen gebruiken bij mijn eerste kweek. De mijne komen er nu ook mooi door !

Veel succes verder. gr
                              ** Green is the limit **

Comment

zekers jammer, nog eens extra jammer omdat ik vandaag bij alle 4 heb gezien dat de bloei gaat beginnen. de okselhaartjes (zo noem ik ze altijd) komen her en der door.

ik neem er denk ik 1 of 2 mee, die zet ik binnen achter het raam op het zuiden, van 1 haal ik morgen zoveel mogelijk stekken, en 1 geef ik er weg.

helaas pindakaas voor de buitenkweek dit jaar. want achter het raam is het licht wss ook te weinig om toppen te produceren.

groet

Comment

Bezig...
                                X