Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
verders worden de wr's van kulu seeds aardig hoog, wat niet de beloeling is van een 80% indica plant. in iedergeval veel hoger dan de zaden die ik eigenlijk had besteld wr's van greenhouse. die waren vorig jaar veel korter en struikeriger.
pfoeeeh wat een weer gister zeg, bij mij hebben ze er wel flink last van gehad. maargoed, onkruid vergaat niet, het groeit wel weer door.
maar ik moet denk ik stoppen met de dames buiten, ik ga waarschijnlijk in augustus verhuizen, en ga ook niet gelijk in de nieuwe buurt aankomen met wietplanten van +1 meter.
eigenlijk helemaal geen last van beestjes, af en toe een spinnetje, that's it. en ook weinig van de regen. er zit ook een balkon boven. de wind slaat hier wel als een malle om zich heen.
laatst zaten er wel veel beestjes in de harige zonnebloemplanten van mijn meisje. deze zonnebloemen gelijk gekilled en weggegooid.
wat zou er gebeuren als ik de planten in mijn nieuwe huis vlak achter het raam zet?, het raam staat op het zuiden en daar kunnen makkelijk 4 planten staan. en die ramen zitten zo hoog dat niemand er in kan kijken. dit zou nog mijn enigste optie zijn.
of ik moet ze weg geven, of weg gooien.
ga er zowiezo wat stekken van nemen om een moeder van te maken om straks binnen verder te gaan.
gehe ja dat zullen er wel meer denken, alleen de grootste is nu met pot 1.70 dus om daarmee door een appartementen complex te zeulen is ook zo wat. maar aan de andere kant, ga ik er toch weg.
wel zonde ja, van de dames. gelukkig heb ik nog meer vrouwtjes
kalender week 29, en de dames zijn 12 weken onderweg.
weinig veranderd, ze zijn alleen weer iets groter geworden. wel doe ik er een stuk minder aan aangezien ik weet dat ik ze toch niet zelf kan oogsten.
de verhuizing is rond, dus de dames moeten weg.
het spijt me zeer, ik wou tussen de vele halve kweekverslagen eens een mooi verzorgd wekelijks kweekverslag zetten van begin tot eind, helaas ga ik hem niet af kunnen maken.
wel had ik het idee dat mijn kweekverslag toch niet door heel veel mensen gevolgd werd, maar aan de mensen die het wel volgde alvast mijn excuses voor het niet afmaken van het verslag.
heel veel langer zal dit kweekverslag helaas niet duren,
Zeer spijtig van je kweekje! Want het zijn toch wel prachtige plantjes. Alvast veel succes met je verhuis. Zie al uit naar je volgend kweekje! Heb veel tips kunnen gebruiken bij mijn eerste kweek. De mijne komen er nu ook mooi door !
zekers jammer, nog eens extra jammer omdat ik vandaag bij alle 4 heb gezien dat de bloei gaat beginnen. de okselhaartjes (zo noem ik ze altijd) komen her en der door.
ik neem er denk ik 1 of 2 mee, die zet ik binnen achter het raam op het zuiden, van 1 haal ik morgen zoveel mogelijk stekken, en 1 geef ik er weg.
helaas pindakaas voor de buitenkweek dit jaar. want achter het raam is het licht wss ook te weinig om toppen te produceren.
Comment