Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 2x White Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Buitenkweek 2x White Widow

    Bedankt voor de tips, kan ik gewoon ph voor vissen gebruiken dat is mooi want die heeft mijn pa, ik ga dat spul eens zoeken.

    Laters

    Comment


      #62
      Re: Buitenkweek 2x White Widow

      2011-06-15 12.48.16.jpg2011-06-15 12.47.35.jpg2011-06-15 12.47.52.jpg2011-06-15 12.48.34.jpg2011-06-15 12.48.53.jpg2011-06-15 12.49.04.jpg
      terracaps.jpg
      Zo een paar spulletjes gevonden, iemand ervaring verstand van die sporen afgevende terracaps? Ik heb er drie van deze driehoekjes bij mijn kleinste plantje gestopt als test, haalt hij mijn grote in dan weten we waar het aan ligt!

      2011-06-15 12.58.54.jpg Dit zijn de waarden van het water hiero, ik zal dalijk eens de waarden van mijn groene thee meten.
      2011-06-15 13.26.27.jpgDit zijn de waarden van mijn groene thee.
      2011-06-15 13.36.31.jpgDit zijn de waarden van het regenwater dat ik heb opgevangen.

      Tips welke van de drie ik het beste kan gebruiken ontvang ik met open armen!!!

      Laters Passie
      Last edited by DonPassie; 15 June 2011, 12:48.

      Comment


        #63
        Re: Buitenkweek 2x White Widow

        2011-06-15 15.55.30.jpg2011-06-15 15.55.42.jpg2011-06-15 15.55.53.jpg2011-06-15 15.56.03.jpg2011-06-15 15.56.13.jpg

        De stand van vandaag, lekker hoor!

        Laters

        Comment


          #64
          Re: Buitenkweek 2x White Widow

          Best kan je ook de pH van je grond meten:
          Meng een beetje van je grond met gedistilleerd water (dat heeft geen pH).
          Dan kan je zien of je pH goed is, omhoog of omlaag moet.

          Ik zou ze gewoon natuurlijk laten afbloeien. Een WW bloeit redelijk snel af, dus normaal gezien zou dat wel goed moeten komen. Laat je niet in de war brengen door vele rapporten van toprot; een gezond plantje heeft daar behoorlijk wat weerstand zeker. Alleen als je half oktober nog bezig bent, er geen bries door je plant komt en ze voordurend nat staan, kan dat een probleem worden.
          Zorg gewoon dat er wind doorheen kan en als het paar dagen non stop regent, kan je er een afdakje boven bouwen.

          Grtz
          Last edited by Dissi; 15 June 2011, 16:31.
          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

          The plant of today, makes the planet of tomorrow.

          Comment


            #65
            Re: Buitenkweek 2x White Widow

            leuke plantjes man.. mijne beginne nu te bloeien :http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...al-Power-Plant

            Comment


              #66
              Re: Buitenkweek 2x White Widow

              Misschien groene thee met regenwater mixen ?
              Die twee zien er qua PH het best uit, en puur regenwater is ook niet alles.

              Zo te zien heb je inmiddels wat andere beestjes op je plantje ?
              Last edited by QnQ; 15 June 2011, 16:43.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #67
                Beestjes, whaaaaah, wat bedoel je dan die paar zwarte vliegjes, of die bruine plekjes?
                Ik heb ze idd gezien maar spuit ze er vanavond weer lekker vanaf, moet nog steeds wat spul ervoor halen maar heb niet het idee dat ze heel mijn plant kapot maken.
                Misschien onderschat ik ze, tik me dan maar op mijn vingers...

                Laters

                Sent from my A500 using Tapatalk

                Comment


                  #68
                  Re: Buitenkweek 2x White Widow

                  nou ik wil je toch wel lichtjes op je vingers tikken haaha , vorig jaar had ik bij me moeder 5 stuks staan en die hadden ook last van beestjes en heb ik niks aan gedaan, twee weken later kwam ik terug en planten kon ik weggooien helemaal kapot.. dus dit jaar ben ik wat voorzichtiger had last van bladluis,,en heb ik behandeld met n goedje.. zie mijn verslag.. en helpte wel goed .. al is het niet voor de volle 100 % weg.. grtz

                  Comment


                    #69
                    Re: Buitenkweek 2x White Widow

                    Ok bedankt dan ga ik snel achter dat spulleke aan zag iets van pokon bio insectenspray? Ervaring mee?

                    Laters

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Dissi View Post
                      Best kan je ook de pH van je grond meten:
                      Meng een beetje van je grond met gedistilleerd water (dat heeft geen pH).
                      Dan kan je zien of je pH goed is, omhoog of omlaag moet.

                      Ik zou ze gewoon natuurlijk laten afbloeien. Een WW bloeit redelijk snel af, dus normaal gezien zou dat wel goed moeten komen. Laat je niet in de war brengen door vele rapporten van toprot; een gezond plantje heeft daar behoorlijk wat weerstand zeker. Alleen als je half oktober nog bezig bent, er geen bries door je plant komt en ze voordurend nat staan, kan dat een probleem worden.
                      Zorg gewoon dat er wind doorheen kan en als het paar dagen non stop regent, kan je er een afdakje boven bouwen.

                      Grtz
                      Thnx Dissi ik maakte me idd druk om alle berichten over toprot enz.

                      Laters

                      Sent from my A500 using Tapatalk

                      Comment


                        #71
                        Re: Buitenkweek 2x White Widow

                        2011-06-15 22.03.59.jpg2011-06-15 22.04.15.jpg2011-06-15 21.01.13.jpg2011-06-15 21.01.32.jpg2011-06-15 21.01.53.jpg2011-06-15 21.02.07.jpg

                        Heb mijn grootste plant getopt of gefimt 1 vd 2 wil hem niet zo groot laten worden. Eigenwijs, ik weet het we zien wel wat er van komt als hij maar niet boven de schutting uit komt dat is het doel en meerdere hoofdbuds natuurlijk.
                        Verder heb ik nog onder het blad gekeken maar ik zie 1 a 2 kleine witte larven vd witte vlieg meer niet, toch even spul kopen want in de rest van de tuin vind ik wel veel spuug.
                        Ik denk het warme weer van april niet?

                        Ben der weer vantussen,

                        Laters Eindbazen

                        Comment


                          #72
                          Re: Buitenkweek 2x White Widow

                          Dat is getopt. Fimmen is hetzelfde, maar dan laat je nog 1/3e van het groeischeutje staan, da's veel moeilijker te doen. Nu krijgt je plant 2 hoofdbuds. Als je wil kan je nogmaals toppen binnen een heel aantal weken. Deze keer zeker lang genoeg wachten!
                          Plant gaat nu wel 3 a 4 dagen zeker stilstaan om haar wonde te genezen, daarna zou je kleine groeischeutjes langs de zijkant moeten kunnen zien normaal gezien.
                          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                          The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                          Comment


                            #73
                            3 a 4 dagen zelfs zozo, ben benieuwd. Hoe hoog zou ze ongeveer worden? Ze staat in een 17,5 liter pot?

                            Sent from my A500 using Tapatalk

                            Comment


                              #74
                              Re: Buitenkweek 2x White Widow

                              Dat zal wat van het weer afhangen
                              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                              Comment


                                #75
                                Logisch! Gheghe, ik las dat ze 2 meter kunnen worden, dat is niet de bedoeling.

                                Laters

                                Sent from my A500 using Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X