Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekje BigBang Autofowers, graag tips en opmerkingen:D

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweekje BigBang Autofowers, graag tips en opmerkingen

hey timmeh,lijkt op wat toprot ik zou die bruine plek er helemaal afknippen maar ze zien er al goed uit ,volgens mij kun jij ook al oogsten hoor!,maar ik wacht nog een paar dagen en dan gaan ze bij mij om ik hou je op de hoogte!

greetz en succes met je dames

Comment

Yo bedankt voor de snelle reacties ik heb ze gelijk omgelegd en ze hangen nu te drogen in de kast. Het is uiteindelijk niet veel geworden maar toch wel een goede (leer)ervaring geweest. Volgende keer pak ik het toch wat anders aan.

ltr
      Attached Files

Comment

Op foto 6 en 12 was de toprot goed te zien.
        Als eerste kweek valt het nog goed mee. Big Bang is een vrij makkelijke soort en vrij resistent maar toprot kun je altijd hebben.
        Hoeveel gewicht had je nat? In het begin zijn je planten wat gestrekt, zorg dat ze de volgende keer in het begin zeker genoeg licht krijgen.

Comment

Ja volgende keer knal ik ze zoiezo onder wat lampen. Ik weet niet hoeveel gewicht ik nat had maar zodra ze goed droog zijn ga ik ze wegen en dan hoor je het van me.

Comment

hey timmeh,ik heb alles weg kunnen gooien na een kleine week drogen bleek ineens alles geinfecteerd te zijn met meeldauwschimmel dus alles maar weggegooid. heb de kleine 3 dames nog op het balkon staan die doen het nog goed,ik laat nog weten wat die gaan doen,laat ff weten hoe je eerste eigen gekweekte jointje smaakt ok?

greetz (ben benieuwd naar je volgende kweek!)

Comment

Yo beste mensen. Na een week op vakantie op de camping in bloemendaal te hebben gestaan is bijna al m'n groen er al doorheen. Ik heb dus niks gewogen maar ik schat dat ik zon 15 jointjes per plant heb kunnen roken. Kortom dus erg weinig maarja ik ben al tevreden dat er van mijn eerste kweekje tenminste resultaat te zien is. De wiet vind ikzelf erg goed te roken en het heeft iets weg van haze. Het heeft een lekkere 'kruidenachtige' geur/smaak en ik wordt er aardig stoned van.
              Volgende kweek ga ik als die er komt met normale planten doen, dus geen autoflowers, en dan zal ik wel wat lampen erboven gaan hangen.

Ltrrr

Comment

Je heb je wiet 2 weken terug geoogst en zeer kort gewiekt vind ik en nu heb je ook alles al op gerookt
                Weet je wel dat pas na 2 weken de plant geen chrorofiel meer aan maakt en de plant dus net pas echt dood is
                Door het drogen en rijpen van de plant gaan de suikers om zetten en word je wiet goed van smaak.
                Wietje wat 2 weken te drogen hang en dan op roken is sonde van je kweek als ik eerlijk ben.

Groetjes
                God was never on your side..

Comment

ja ik weet dat ik wat eerder eraan ben begonnen maar ik wilde het graag meenemen op vakantie dus vandaar. Maar hoe lang had ik ze dan moeten laten drogen denk je?

ltr

Comment

Mij lijkt 2 weken drogen en dan nog ff een weekje curen voldoende, maar curen kan je niet lang genoeg doen.

Comment

Bezig...
                    X