2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • davibe
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 262

    #151
    Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

    wachten op drogen duurt lang

    Comment

    • lenni
      Advanced Stoner
      Member
      • Apr 2011
      • 68

      #152
      Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

      Nog iemand die kweekt puur voor de fun en zelf niet blowt. Welkom in de club.
      Het zijn, of waren beter gezegd, echt mooie dames. Mag je best fier op zien, volgend jaar toch ook eens proberen die PP.
      Hopelijk is het goed spul maar dat zal wel. Misschien vaporizer aanschaffen als alternatief voor smoren, dat is mijn plan toch.
      Maar bij mij is het vooral door het ongezonde dat ik niet smoor, cakeje gaat er ook wel in.

      Comment

      • inti
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1259

        #153
        Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

        mooie oogst hoor als dat nog maar de helft is hopelijk smaakt ie goed. Nog ff geduld met het drogen voor t beste resultaat
        sigpic

        Comment

        • PPLANTJE
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 418

          #154
          Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

          ziet er goed uit, jammer dat je van het rot, en het eerder oogsten. ben benieuwd naar je rookervaring/gewicht

          PPlantje
          ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

          Comment

          • PlasticHorse
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2010
            • 262

            #155
            Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

            Zo dat is de moeite hang wel aardig vol daar.
            Kan niet wachten op de rookervaring en ben ook heel er benieuwd naar de droge opbrengst in grammen
            Groet,
            PlasticHorse

            Comment

            • davibe
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 262

              #156
              Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

              haha ja anders ikke wel ik had me weegschaal dr naast staan maar wou het natte gewicht absoluut niet weten,, dan valt t straks alleen maar tegen.. t ruikt al wel heerlijk hoor Pptjes zijn zeker voor herhaling vatbaar

              Comment

              • davibe
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 262

                #157
                Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                Morgen komen 7 nieuwe haze stekkies binnen en gaan gelijk de volle grond in volgens de growshop moet dit nog wel lukken , omdat haze een laatbloeier is.. Leuke test Uiteraard hou ik een nieuw verslag bij.. Oant moarn

                Comment

                • kel
                  Retired
                  • Aug 2009
                  • 108

                  #158
                  Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                  Ik ben ook wel benieuwd naar de droge opbrengst.

                  Comment

                  • Kayamafaya
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jul 2011
                    • 26

                    #159
                    Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                    Hallo ik heb een vraagje meet je ook de ph bij het water en voeding geven.

                    Comment

                    • Kayamafaya
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jul 2011
                      • 26

                      #160
                      Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                      O enkan j je ph meter bij de groewshop kalibreren

                      Comment

                      • davibe
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2011
                        • 262

                        #161
                        Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                        Ik móet je heel eerlijk zeggen kaya ; ik heb nog nooit de ph waardes gemeten, al zal ik het je wel aanraden ja .. misschien heb ik geluk gehad dat hier de waardes ok zijn geweest.. gr

                        Comment

                        • Kayamafaya
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jul 2011
                          • 26

                          #162
                          Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                          O ok maar zou dit een probleem zijn dan voor mij want ik heb potgrond gewoon van karwei 40liter 3zakken voor 11euro maar op de voorkant staat 6-8 weken dat die vitaminen en minerale nog goed zoude zijn maar ik heb ze nu 2e halve maand en ik geef geen groei voeding alleen bloei voeding moet ik nog gaan kopenmaar die growshops in de buurt zijn tot de 15e op vakantie .O ja en uhh.. mooie toppen hoor voor een buiteplant davibe goed gedaan ,O en ik blow ook niet. En nog eens hele mooie toppen goeie oogst dus blij ben je wel zeker.

                          Comment

                          • PlasticHorse
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2010
                            • 262

                            #163
                            Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                            Oké oké ik ben zeer benieuwd naar die haze soortjes dat kweekverslag ga ik zeker volgen.
                            Groet,
                            PlasticHorse

                            Comment

                            • davibe
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 262

                              #164
                              Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                              T is weer PP geworden , kon ff geen Haze krijgen plastic horse.. Volgend jaar ga ik met zaadjes werken, tenminste ruime keuze haha

                              Comment

                              • davibe
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • May 2011
                                • 262

                                #165
                                Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                                zo het drogen schiet al op, ik denk nog een klein weekje en dan zijn ; KLAAAR .... Voor de geïnteresseerde een filmpje gemaakt van de buds.. Kijk en geniet Tevens moet er nog wel een klein beetje blad weggeknipt worden in de toppen..

                                Comment

                                Bezig...