Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBEKENT

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBEKENT

    Korting op 420shop
    Hallo mede blowers van JD.. 27 mei 2011

    het zomer seizoen is weer begonnen..en ook dit jaar ga ik proberen wat lekkers te kweken..vorig jaar had ik 3 stekken van het zelfde soort..en heb daar tot eind april van gerookt.. pfff..en zet dit jaar dan ook 5 verschillende soorten in de tuin..tuin 2011.jpg

    Het asortiment en de vorderingen tot nu toe zijn;

    Bubbelgum - stek - 4 april aankomst

    ze is bij aankomst direct buiten in de kas geplaats.. en na een zware start gaat het nu echt lekker met haar.. ik heb haar al een aantal keer getopt om er een leuke struik van te maken..ze is op 28 april in haar defenitieve 55 liter pot geplaatst..en is nu 64 cm

    bubbelgum 2011 (2).jpg19 april bubbelgum 2011 (3).jpg25 april bubbelgum 2011 (4).jpg9 mei bubbelgum 2011 (5).jpg24 mei

    Gronic Haze - fem zaad - 8 april ontkiemd

    ze heeft tot 26 april (2,5 week) mogen voor groeien..in mijn inni-minni kweek kastje bij mijn 2 AF.. daarna is ze naar buiten gegaan de kas in.. en ze is op 2 mei in haar defenitieve pot van 45 liter geplaatst.. ze is nu 69 cm hoog.. en ik vind het de mooiste plant..!

    withe widow 2011 (3).jpg19 april gronic haze 2011 (4).jpg25 april gronic haze 2011 (5).jpg9 mei gronic haze 2011 (6).jpg24 mei

    White Widow - fem zaad - 9 april ontkiemd

    dit is een freebee zaadje van wietzaadjes.nl.. en ook zij heeft tot 26 april mogen voor groeien bij de AF..en is daarna in de kas in gegaan.. ze is op 28 april verpot naar defenitieve 55 liter pot..en ze is nu al 97 cm .. my gaint widow...grinzzzz

    gronic haze 2011 (3).jpg19 april withe widow 2011 (4).jpg25 april 9 mei 24 mei

    Sativa Damn Nice - 3 reg zaad - 16 april ontkiemd

    maar kort na ontkiemen is er eentje overleden..R.I.P..de andere 2 zijn de kas in gegaan en blijven in deze pot.. tot ik het geslacht kan bepalen en het zijn nu nog sprietjes
    sativa damn nice.jpg24 mei

    Purple Widow - 2 reg zaad - 21 mei gezaaid

    staan nu in de vensterbank.. en ik hoop dat ze morgne het levens licht zien.. dan verhuizen ze ook naar buiten de kas in..

    de Purple Widow en de Sativa Damn Nice (onbekent soort) zaden heb ik geruild met.. Damn nice .. thanxx boy .. en nu maar hopen dat het meisjes zijn.!!

    keep you posted... x birdie

    Last edited by birdie71; 27 May 2011, 21:28.

    #2
    Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

    die Chronic staat er geweldig bij!

    succes met je kweek,

    grtz
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #3
      Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

      Eindelijk plaatsen gelukt, en een mooi resultaat!

      Comment


        #4
        Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

        nettje hoor veel info
        we komen zeker nog eens terug

        succes
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

        Comment


          #5
          Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

          hier alvast een eerste update, 27 mei

          nog even de missing picas van de giant widow

          withe widow 2011 (5).jpg 9 mei withe widow 2011 (6).jpg 24 mei 2011-05-24 (10).jpg 24 mei WW&BG

          en ik ben zo juist even gaan graven naar de purple widow zaden..
          want ik ben nu eenmaal ongeduldig..
          en had ze ook niet in de juiste grond gestopt..
          en zag gelukkig bij beide zaden een wit puntje ..
          heb ze voorzichtig in potjes met goede stekgrond gelegd..
          dus het zal nu niet lang meer opzich laten wachten..

          @ vale; heb ik de kleuterschool toch niet voor niks gedaan...

          @ gonzo your welcome anny time..

          thanxx @ peterww

          Comment


            #6
            Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

            Mooie kweek,leuke soortjes en zien er erg gezond uit.
            vet relaxt.
            en je slogan is al helemaal geweldig
            en je locatie ziet er bekend uit,lijkt wel.
            ga je wel ff volgen

            Comment


              #7
              Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

              lekkerrr
              ziet er goed uit, leuk tuintje !
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                ziet er lekker uit hoor daar en mooie foto's met veel info kan ik nog wat van leren in mijn postje lol

                Comment


                  #9
                  Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                  Hey Birdie gaat alles nog goed,alweer een tijdje niks in je verslag kunnen lezen.
                  Ik zit vol verwachting telkens te kijken vooral om naar je chronic Haze te kijken.
                  Zelf heb ik ook 2 haze ook Cronic van wat ik hoorde van wie ik ze heb gehad.
                  Alleen bij mij zijn het net kerst boompjes en bij jouw meer rechte planten,zijn dit mischien wel verschillende Haze schatjes of maakt dat niet uit.
                  hier mijn Haze wijfjes kan je ff kijken en vergelijken .
                  DSCF8095.jpgDSCF8096.jpgDSCF8097.jpgDSCF8098.jpgDSCF8099.jpgDSCF8100.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                    hellow agian.. 14 juni 2011

                    hier even een update over het wel en wee van mijn meiden..

                    de bubelgum is zwaar aan het stressen en blijft 3 vingerig blad maken
                    verder ziet ze er wel gezond uit en groeied rustig door ze is nu 98 cm..

                    2011-06-11 BG (6).jpg2011-06-11 BG (1).jpg

                    de gronic haze blijft de mooiste om te zien en is nu 108 cm.

                    .2011-06-11 GH (5).jpg2011-06-11 GH (3).jpg

                    de withe widow is vorige week terug getopt naar een meter
                    maar is nu alweer 128 cm.. dus blijf ik toppen die dame..

                    2011-06-11 WW (6).jpg2011-06-11 WW (2).jpg

                    deze 3 planten krijgen sinds 6 juni voeding 2 ml op 1 liter water
                    en ik bouw dit langzaam op al naar behoefte van de plant..

                    de damn nice (sativa onbekent) staan buiten in de kas..
                    en ik denk dat ik in het volgende update weet wat het geslacht is..


                    2011-06-11 DN (3).jpg

                    de purple widow heeft het levens licht nooit gezien en is vervangen voor

                    mijn jongste spruiten 2x reg zaad nadia regina 3 juni geplant 5 juni geb..
                    ik heb ze onder de lamp gezet en hoop dat ze een inhaal slag maken..

                    2011-06-11 NR (2).jpg @ joekie thanxxx.. en nu maar hopen dat het meisjes zijn..


                    leuk dat er zoveel intresse in mijn kweekje is
                    keep you posted .. grtzzzz birdie

                    Comment


                      #11
                      Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                      als ik die plant van jou zo zie op de foto ( de laatste ) vraag ik me af of het voor mij niet beter is ook mijn plantjes nog onder een lamp te zeten??

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...eek-Super-Budd

                      Comment


                        #12
                        Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                        je zit met slakje op je vijgboom hehe

                        Comment


                          #13
                          Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                          Gaan lekker daarzo he
                          IDD de Chronic Haze staat er echt geweldig bij.
                          Maar je WW WTF die gaat ook lekker hoor,jij geeft je plant precies wat ze nodig hebben.
                          Wat geef je ze?? hehe
                          ben jaloers
                          Nou kan niet wachten tot je volgende verslag hahaha moet wel goed zijn.
                          KIU
                          Suckses

                          greetzz

                          Comment


                            #14
                            Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                            ben benieuwd birdie
                            de haze van jou die hier staat gaat ook goed ik zal dr met extra liefde groot brengen
                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                              lekkere plantjes!
                              wat betreft de bubblestek,plant die maar eens over in n grotere pot.dan zul je zien dat ze bijtrekt
                              grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X