Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBEKENT

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

    Hellow medeblowers.. 28 juni 2011

    Hier weer even wat pica's van mijn lovley ladys..

    bubbel gum 2011-6-27 (9).jpg 2011-6-27 (10).jpg

    gronic haze 2011-6-27 (13).jpg 2011-6-27 (11).jpg

    withe widow 2011-6-27 (20).jpg 2011-6-27 (18).jpg


    sativa damn nice 2011-6-27 (6).jpg 2011-6-27 (7).jpg wachten nog steeds op geslacht 1ttje wil jammer genoeg niet meekomen

    nadia regina 2011-6-27 (1).jpg 2011-6-27 (3).jpg staan sinds gisteren buiten en wachten ook nog op voorbloei..

    Omdat ik de withe widow en de gronic haze moet blijven toppen was er een ideetje ontstaan.. stekken die handel.. dus koelbox op de kop getikt pluggen laten volzuigen.. stekken door de stek poeder de plug in huishoudfolie er over en me kweek kastje in onder de spaar lampies waar ze nu 2 dagen staan.. nu maar wachten tot ze wortel gaan schieten..en dan nog opzoek naar foster parents.. want mijn tuintje staat meer dan vol.. grinzzzzzzz

    @Chris.. ik geef ze water.. aandacht.. liefde.. lots of rock and reagge en van tijd tot tijd een striptease..lol

    @Markster.. aan de andere kant van de schutting staan er nog 3 in cement kuipen waarvan 2 behoorlijk drastisch terug getopt ..maar ook die blijven stressen.. niet erg wordt gewoon een nieuw soortje..STRESS-GUM..hahaha

    Next upate in 2 weeks.. tot dan.. x birdie

    Last edited by birdie71; 28 June 2011, 17:49.

    Comment


      #17
      Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

      ziet er goe uit hoop dat je nie te vaak een striptease geeft en dat je pleegouders vind

      succes
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

      Comment


        #18
        Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

        Hey Birdie wat is er gebeurd?.
        ben je zo bezig met je binnen kweek dat een buiten verslag er niet meer inzit qua tijd?

        Greetzz

        Comment


          #19
          Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

          update.. update.. update tijd 22-juli-2011

          weer terug van weg geweest
          en de planten zijn goed gegroeid

          2011-7-21 (27) NR.jpg 2011-7-21 (18).jpg 2011-7-21 (21).jpg
          een van de 2 de nadia regina was tog een man
          dus die de nek omgedraaid en in de groen bak gedeponeerd
          en de dame is begonnen met bloeien

          2011-7-21 (23)DN.jpg 2011-7-21 (2) DN..jpg 2011-7-21 (3) NR...jpg
          de sativa damn nice zijn allebij meisjes
          1 heeft groei een achterstand opgelopen
          omdat deze te nat heeft gestaan
          maar trekt tog nog aardig bij..

          2011-7-21 (22) WW.jpg
          de giant widow heb ik 6 dagen geleden overgepot
          naar een 80 liter vat/emmer waar ik gaten in heb gemaakt
          kijken of het gele blad beetje bij wil trekken

          2011-7-21 (29) GH.jpg 2011-7-21 (2).jpg
          de gronic haze is ook verpot
          naar een 50 liter emmer
          en laat bloeiverschijnselen zien

          2011-7-21 (25) BG.jpg
          de bubbelgum stresst gewoon verder


          tot de netx update..




          Comment


            #20
            Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

            Ziet er goed uit Birdie .
            Die WW is echt huge haha,wat een boom.
            Alleen bij veel planten geel blad of iig licht van kleur.
            Wat voor grond gebruik je?
            Ik heb ook 2 planten die geel blad vertyonen en er licht uitzien.
            Heb daar zelf lightmix bij van canna,de rest staat op all in bio mix en die gaan wel gewoon goed.
            Wil dit even vergelijken als het kan.
            gaat iig lekker bij je
            Suckses

            Greetzz

            Comment


              #21
              Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

              heey weet niet of ik het goed zag bij foto 3 zit daar toprot in ??????
              hoop dat ik het niet goed heb..
              gr chef

              Comment


                #22
                Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                Bird is back, 31 aug 2011

                vrijdag 26 aug terug gekomen van vakantie,en gelijk pols hoogte gaan nemen in de tuin,

                2011-08-29 (16).jpg

                waar ik tot mijn grote spijt zag dat de WW stamrot had opgelopen.. gelijk even navraag gedaan op het forum.. en heb de stamrot weg gesneden en de snijwonden gedicht met warme bijenwas..(thanxx monty)

                voor 2011-08-25 WW (4).jpg en 2011-08-29 (10)WW.jpg na de behandeling..AUWAAAA
                de Gronichaze en de Bubbelgum net in bloei waren gegaan..

                2011-08-29 (4)GH.jpg GH 2011-08-29 (6)BG.jpg BG

                de Withewidow en de Damnice laten nog geen bloei verschijnselen zien

                WW 2011-08-29 (11)WW.jpg DN 2011-08-29 (10)DN.jpg

                de nadia regina gaat echt super is al ver in bloei (40 dagen)en zit een grote top in het is ook de enigste die niet paars wordt van de kou..so far so good..

                2011-08-29 (5)NR.jpg 2011-08-25 NR (17).jpg 2011-08-25 NR (15).jpg 2011-08-25 NR (13).jpg
                verder constateerde ik dat ze allemaal meer voeding nodig hebben (veel geel blad)..ivm het vele regenen hebbben ze tijdens de vakantie bijna geen water met voeding gekregen..ik heb dus de potten afgedicht met plastic zodat ze droog konden zuigen en heb ze gisteren voor het eerst weer voeding gegeven..nu maar afwachten of ze wat gaan bijtrekken.. en het weer ook.. ppffffffffff
                tot de volgende post ...X




                Comment


                  #23
                  Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                  Da's wel kloten, voeding niet kunnen geven door de regen.... ik weet er alles van.

                  De Nadia, deze is dan de Regina variant, is een zeer mooie plant en goede opbrenger, echt een gemakkelijke en snelle bloeier.
                  Aan het eind wel de rot in de gaten houden, ze is niet geheel ongevoelig daarvoor.

                  Comment


                    #24
                    Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                    Spijtig van die stamrot =(
                    Gelukkig is niet alles aangetast.

                    grtz

                    Comment


                      #25
                      Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                      Tja ook al te maken met rot.
                      Denk dat je wel rekening moet houden dat zodra de bloei erin zit dat toprot zeker een rol gaat spelen,met dit weer.
                      Nu ff 3 dagen redelijk mooi en daarna gewoon weer kut..
                      De natste zomer in ruim 100 jaar word er al gezegd en het is nog niet klaar.
                      De rot zit er ook bij mij al goed in helaas.
                      Kaarsvet had ook gekund ipv bijenwas.
                      Jouw planten zien er nog wel heel goed uit moet ik zeggen .
                      Mijn PP's gaan dit weekend om iig.
                      Suckses nog Birdie.

                      Greetzz

                      Comment


                        #26
                        Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                        ik geef gewoon voeding als regent ma dan krijgen ze ma 1 liter beetje een beetje voeding dan heelemaal niks

                        en de 2 wat in bloei staan krijgen normale porsie ma die ken ik dus droog zetten

                        ik ren nu al zowat de deur achterom uit het kozijn als 1 druppel valt
                        sigpic

                        Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                        Comment


                          #27
                          Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                          mooi mooi man aleen jammer van de 1 ne plant met het rot he maar de resd ziet er mooi fris uit ze grt

                          Comment


                            #28
                            Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                            mooie planten toch
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                            sigpic

                            Comment


                              #29
                              Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                              ullys slijmbal

                              goe gedaan

                              Comment


                                #30
                                Re: Birdie's buiten kweek 2011 BUBBELGUM-GRONIC HAZE-WITHE WIDOW-PURPLE WIDOW-SATIVA ONBE

                                9 september 2011



                                2011-9-9 (19).jpg 2011-9-9 (20).jpg


                                Nadia Regina Day 49

                                2011-9-9 (13).jpg 2011-9-9 (16).jpg

                                Bubbel Gum Day 14


                                2011-9-9 (11).jpg 2011-9-9 (18).jpg

                                Gronic Haze Day 14


                                2011-9-9 (12).jpg 2011-9-9 (17).jpg

                                Damn Nice day 1 (male)


                                2011-9-10 (4).jpg 2011-9-10 (2).jpg

                                Damn Nice Day 1



                                2011-9-9 (14).jpg 2011-9-9 (15).jpg

                                Withe Widow Day 1
                                Last edited by birdie71; 10 September 2011, 16:20.

                                Comment

                                Bezig...
                                X