Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

    volgende keer niet meer knippen ,de plant herstelt zich en staan ja dames nog niet in bloei
    maak foto's van dichterbij en van de toppen

    Comment


      #17
      Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

      En hoe waren ze om te roken?

      Comment


        #18
        Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

        alles weg geflikkerd was geen reet waard heb nu nog in de kast wat white rhino gevonde en gerook en was wel zwaar stoned haha

        Comment


          #19
          Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

          Is ook al ff geleden he

          Comment


            #20
            Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

            ja klopt had een zakje open in een muur kast gelegd en toen was ik paar weken geleden die kast aan het uit ruimen en daar lag dat zakje haha en was kuur droog en goed te roken was lang gestop maar nu af en toe weer eentje roken is wel lkkr zeker omdat het me eigen kweek is , en ik ga dit jaar weer nieuw autoflowers zeten maar nu in me eigen huis dus is iets lastiger met buren enzo laatste keren was lkkr bij me ouders in de tuin en heb nu een tent met alles er op en aan maar heb nog een foto van die white rhino gevonden dacht upload um even

            IMAG0001-1.jpg
            Last edited by NLhardcore; 15 June 2013, 15:51.

            Comment

            Bezig...
            X