Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal
    Ik ben 5 weken geleden met stekjes begonnen en er werd tegen mij gezegt dat ik 5 x pp zou hebben. Maar nou komt mijn vraag de plantjes zijn dus 5 weken oud en 40 cm hoog maar ze staan in de bloei. Ik heb ze niet verduisterd en ze staan dag en nacht buiten.

    Kan het zijn dat het een autoflower is?
    Kan ik de bloei nog tegen houden?
    Kan iemand mij helpen ik weet echt niet meer wat ik nou heb staan.
    Hier onder een paar foto's

    dirk2 007.jpgdirk2 008.jpgdirk2 001.jpgdirk2 009.jpgdirk2 002.jpgdirk2 006.jpgdirk2 005.jpgdirk2 004.jpgdirk2 003.jpg

    #2
    Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

    doordat je iets tevroeg ben begonnen met kweeken,is de plant door de weinige uuren licht in het begin van je kweek in de bloei geschoten.gewoon laten staan komt vanzelf weer goed als we een mooie zomer krijgenplant gaat echt wel weer groeien.

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

      Of tis stiekem toch een autoflower
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

        Bedankt voor je reactie. Maar bij mijn buurman staan ook pp die staan drie weken langer dan die van mij en die hebben dat helemaal niet.

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

          is erg moeilijk tegenwordig om aan autoflower soortjes in stekvorm te komen

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

            Dacht het ook al, autoflower in stekvorm?

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

              Ik denk zelf dat het een stek van een stek is.

              Hoezo moeilijk om aan autoflower stek te komen ?
              Last edited by ceBep; 6 June 2011, 19:02. Reden: stekken vraag/aanbod niet toegestaan, denk aan de regels

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                zou mooi zijn als je een verslag maakt van het stekken van autoflowers,maar ik geloof er niet zo in

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                  jooo jooo,, ik denk wel dat je n autoflower hebt ja.. ik heb namelijk ook 5 maal PP stekjes gekocht en zit toevallig ook aan de vijfde week
                  Die van mij groeien ook gewoon maar door en door , alhoewel ik ze vanaf vandaag ga verduisteren..

                  check mijn kweek anders ; http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...al-Power-Plant

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                    AF's zijn niet te stekken, tenminste ik heb ze nog nooit gezien, dus houd daar maar over op.....fabeltje!

                    Nog ff vraagje, hoeveel vingers zitten aan je bladeren; 3 of 5?

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                      Oke dan heb ik bv. pp staan wat doe ik dan anders dan mijn buurman we hebben het zelfde dag en nacht ritme en de zelfde zonnestralen waarom staan die van mij dan in de bloei en die van hem niet en die zijn ook nog eens 3 weken ouder?

                      Groots gedeelte zitten er 5 vingers aan.

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                        Loopt het aantal vingers terug... dan kan het best zijn dat ze teruggaat in de groeifase als je voorheen al 7-vingerig blad had.
                        Dus zoals tumble al aangaf, ze gaan terug naar groei.

                        Ik weet niet wat voor verlichting in de buurt van je planten brandt als het donker is??

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                          Nee ik heb nooit 7 vingers gehad groots gedeelte heeft er 5 en een paar hebben er 3

                          Nee ik heb geen andere verlichting branden staan gewoon in het donker

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                            Ok, zit er iets niet goed dan.
                            7-Vingerig blad is het aantal dat je minimaal moet hebben ten teken dat je plant het goed heeft en doet!
                            Omdat je nu bloei hebt en de uren langer worden kan dit de reden zijn,terug naar groei en minder vingers.
                            Er zullen toch 7 vingerige moeten komen anders is er iets anders aan de hand....

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                              thnx vale voor je reactie denk je dat ze nog veder gaan groeien of gaan ze nu helemaal voor bloei.
                              En wat kan ik ze nu het beste geven groei en bloei voeding?

                              Comment

                              Bezig...
                              X