Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Automatic + Taiga

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Royal Automatic + Taiga

    Autoflowers kan je best gewoon laten doen, door hun korte groei periode kunnen ze zich niet zo gemakkelijk aanpassen als gewone planten. Door ze stress te geven(toppen,supercroppen..)rem je de groei waardoor je planten kleiner blijven = minder opbrengst (dit is mijn mening/ondervinding andere spreken dit mischien tegen)

    Groeteuhh
    Last edited by ceBep; 18 June 2011, 18:25. Reden: verkeerd quoten,lees de regels
    1ste binnenkweek LED


    Comment


      #17
      Re: Royal Automatic + Taiga

      Hee,

      Even een kleine update, niet veel gebeurd sinds vorige keer.
      P1010321.jpg De Taiga, heb contact gehad met dutch passion en ze zouden nog kijken wat ze konden doen. Ik verwacht overigen niet dat ik enkele vorm van compensatie zal krijgen.

      P1010329.jpg De Royals, zetten hun groei voort. Aantal witte haartjes neemt langzaam toe

      P1010325.jpg De Royal die ik heb getopt. Ben bang dat dit een beetje een lompe actie is geweest maarja kan het helaas niet meer terugdraaien

      P1010322.jpgEn dan hier de twee Royals naast elkaar, heb het idee dat de niet getopte nu iets beter door zal trekken naar zijn top(de rechter)

      Ik wil graag gaan beginnen met het geven van bloeivoeding maar vraag me af of dit verstandig is. De laatste week heb ik ze sowieso geen GROEIvoeding gegeven omdat ze dan te nat zouden worden i.v.m. Regenval. Zou iemand me dus kunne vertellen of ik al kan beginnen

      saanks en greetz,
      Albert
      Attached Files

      Comment


        #18
        Re: Royal Automatic + Taiga

        De Royal die ik heb getopt. Ben bang dat dit een beetje een lompe actie is geweest maarja kan het helaas niet meer terugdraaien
        Valt wel mee toch ? Lijkt prima gefimmed. Nu maar eens zien hoeveel uitlopers er op die plaats komen.
        Nee, "lomp" of raar vind ik dat je de punten van die bladeren geknipt hebt.
        Het verhaal van de klok en de klepel, of zat daar een idee achter ?

        Om toch rekening te houden met de AF genen, zou je eventueel met 50/50 groei/bloei voeding kunnen beginnen.
        Alhoewel het me wat vroeg lijkt, als ik puur naar de foto's kijk.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Royal Automatic + Taiga

          Ok, eerder werd tegen me gezegd dat ik door het toppen eigenlijk de hoofdtop eraf heb geknipt omdat de plant al bloeiverschijnselen vertoont.
          Later we maar hopen dan dat dit zich toch herstelt. Nouja 'we', toch vooral ikzelf.
          Ik heb overigens nog geen reactie gekregen van dutch passion betreffende de Taiga...

          Albert

          Comment


            #20
            Re: Royal Automatic + Taiga

            Gegroet allen!
            Laatse twee dagen tegen verwachting in toch nog zonneschijn gevallen op de planten
            Ik heb aan de royals een heeel klein beetje bloeivoeding gegeven omdat ik het gewoon niet kon laten
            De witte haartjes zijn aan het einde een beetje bruinig geworden en een beetje verschrompeld. Zometeen maar ff searchen naar wat dat inhoudt.
            Hier nog een paar foto'tjes hoor graag wat jullie er van vinden!

            P1010335.jpgP1010336.jpgP1010338.jpgP1010339.jpgP1010341.jpgP1010342.jpgP1010337.jpgP1010340.jpgP1010343.jpg

            Comment


              #21
              Re: Royal Automatic + Taiga

              Sorry trouwens voor de onscherpe foto's maar mijn camera heeft er niet zo veel zin in. Zal binnenkort even proberen om dit te verhelpen

              Comment


                #22
                Re: Royal Automatic + Taiga

                Hee!
                Het is alweer een tijdje terug sinds mijn laatste update dus gooi ik nu weer een paar foto'tjes erop.
                Ze gaan allemaal goed en hebben niets te klagen met het weer van de laatste dagen!
                De twee Royals gaan allebei lekker en vormen steeds meer toppen. De royal die ik heb getopt is ook goed hersteld en heeft nu 3 groeischeuten aan de bovenkant met aan iedere scheut bladeren en toppen
                De taiga gaat ook goed. Zag daarnet wel dat enkele bladeren aan de onderkant zijn verschrompeld dus die heb ik eraf getrokken. Ook heeft de taiga relatief veel misvormde bladeren. DAn zijn ze aan het eind een beetje misvormd en donkerder van kleur
                Hier de foto's:


                P1010349.jpgP1010348.jpgP1010347.jpgP1010345.jpgP1010346.jpg


                Groeten,
                Albert

                Comment


                  #23
                  P1010350.jpg Links de getopte
                  P1010351.jpgDe niet getopte
                  P1010352.jpgP1010353.jpgP1010354.jpg
                  P1010356.jpg De Taiga doet niet zo veel. Heb ook niet het idee dat ie hard groeit...

                  Zou iemand mij kunnen vertellen hoe lang het ongeveer nog gaat duren eer de Royals klaar zijn om te oogsten

                  Allemaal een fijne vakantie toegewenst!
                  Albert

                  Comment


                    #24
                    P1020059.jpgP1020068.jpgP1020066.jpgP1020065.jpgP1020064.jpgP1020063.jpgP1020062.jpgP1020061.jpgP1020060.jpgP1020067.jpg

                    Comment

                    Bezig...
                    X