Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Paar foto's van vandaag, @HJM misschien is er wel niks nieuws aan zaaien onder 12/12 maar voor mij is het wel een nieuw experiment, thnx voor voor je comment! Ik ben de haastige haha.
SOG= Screen Of Green? Scroggen? Ik laat haar gewoon groeien verder niks bijzonders dan 12/12 direct.
Ik ga deze tijden aanhouden tussen de rode strepen, verduisteren 12 uur voor het opkomen van de zon.
Als het donker is de verduistering eraf en dan kan deze jongen 's morgens lekker blijven liggen!
Dit tot 26 september want dan zijn de nachten lang genoeg.
Ga je dat verduisteren alleen fiksen? Het lijkt me nogal een opgave om gedurende 2,5 maand 2 keer per dag op hetzelfde tijdstip verduisteringsmateriaal aan te brengen en te verwijderen. Not my piece of cake! (onlangs nog in een nieuwsbrief van ACT een unieke verbastering gezien: not my peace of cake), trouwens Jan Pronk kon er ook wat van: hij vertaalde de Nederlandse beeldspraak "dat is andere koek" in "that's other cook".)
Comment