Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er goed uit! Ben benieuwd wanneer je het geslacht kunt bepalen. Ik heb zelf ook WW die ik later zal ontkiemen.
Ik heb ergens in een kweekverslag gelezen dat deze soort zelfs in de vegetatieve fase al reeds trichomas (thc kliertjes) produceert, nl. op de bladeren!!! Is dat zo?
En ik ben dus benieuwd naar het tijdstip waarop je het geslacht kunt bepalen (verschijnen van de witte haartjes).
Klopt, maar vanaf welke week (dag) kun je het zien? Mijn zaden zijn namelijk niet gefeminizeerd. Ik wil mijn mannetjes wel behouden (om de vrouwtjes te bestuiven voor zaadproductie) maar wil graag zo snel mogelijk weten hoeveel vrouwtjes ik heb! Dus zodra je de witte haartjes ziet verschijnen, laat het effe weten.
Rare opstelling, nog nooit eerder gezien. Plantje in een computerkast, wat was je soort ook al weer? WW? Ik zou het omdopen tot Nerd Weed NW, lol.
Erg leuk experiment, het plantje vindt het allemaal wel goed !!!
Is in elk geval een goede "stealth" methode, om je plantje te kweken onzichtbaar voor kwaadwillende ogen. Heb je ook bijbehorend beeldscherm, toetsenbord en muis?
Haha!
Je zou er een webcammetje in kunnen knikkeren en dan de groei via de monitor overzien. En de ventiladoren van de computerkast gebruiken voor luchttoevoer. Lol.
Alleen watergeven zou dan een beetje onhandig zijn
Comment