Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 3x sweet darf

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 3x sweet darf

    Beste,

    Ja deze is inderdaad niet luchtdicht, is echt onbegonnen werk in deze schuur. is dit echt noodzakelijk dan? Dit is een voorlopige opstelling omdat ik geen kabel genoeg had. Morgen ga ik om wat elec. kabel. Alvast bedankt voor de reactie. gr
    ** Green is the limit **

    Comment


      #17
      Re: Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 3x sweet darf

      Dit is hoe ze er nu bijstaan ! Het doet ze toch precies deugd nu ze lekker binnenstaan en niet de koude nachttemperaturen moeten doorstaan.
      Maar wat ik wel zie zijn bruine plekjes op mijn bladeren. Wat zou dit kunnen zijn?

      Alle tips zijn welkom!



      DSCF0367.jpgDSCF0369.jpgDSCF0371.jpgDSCF0373.jpgDSCF0375.jpgDSCF0377.jpgDSCF0379.jpg
      ** Green is the limit **

      Comment


        #18
        Re: Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 3x sweet darf

        even een operatietje gedaan aan de blaadjes om die vuil beestjes eruit te krijgen!

        DSCF0380.jpgDSCF0390.jpgDSCF0389.jpgDSCF0388.jpgDSCF0387.jpgDSCF0386.jpgDSCF0385.jpgDSCF0384.jpgDSCF0383.jpgDSCF0382.jpgDSCF0381.jpgDSCF0391.jpg
        ** Green is the limit **

        Comment


          #19
          Re: Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 2x sweet darf, 1x Big bang, 1x Top 69

          ahja die mineerders ook , wad zal ik zeggen, zelf had ik het iets oorzichtiger gedaan maar ze overleeft het wel.

          Comment


            #20
            DSCF0426.jpgDSCF0428.jpgDSCF0431.jpgDSCF0430.jpg <-- Krullende bladeren ???
            Last edited by FLOFLO; 23 July 2011, 18:09.
            ** Green is the limit **

            Comment


              #21
              Re: Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 3x sweet darf

              Yep, waarschijnlijk te lage LV, maar dat kun je zelf het best nameten.

              Zoals ik pas op de chat al zei, ik zou je kap wat meer openvouwen.
              Je reflecteert nu veel licht naar de muur.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 3x sweet darf

                Even weer een klein updateje. Zoals te zien zijn de autoflowers al mooi in de bloei maar ik maak me zorgen over de white widow, die staat er volgens mij toch niet al te gezond bij. Ik denk dat de hps lamp er een tijdje te dicht heeft tegen gehangen. Wanneer denken jullie dat deze zullen klaar zijn ?DSCF0468.jpg DSCF0470.jpg DSCF0471.jpg DSCF0474.jpg DSCF0476.jpgDSCF0477.jpg
                ** Green is the limit **

                Comment


                  #23
                  Re: Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 3x sweet darf

                  Krijg er maar geen genoeg van ! Nog enkele fotootjes in het lekkere zonnetje

                  De ww is gisteren getopt zoals te zien op de foto.



                  DSCF0484.jpgDSCF0481.jpgDSCF0480.jpgDSCF0485.jpg
                  ** Green is the limit **

                  Comment


                    #24
                    Re: Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 3x sweet darf

                    Even een klein updateje,

                    DSCF0542.jpgDSCF0564.jpgDSCF0562.jpgDSCF0560.jpgDSCF0558.jpgDSCF0556.jpgDSCF0554.jpgDSCF0552.jpg

                    Ik denk dat de autoflowers nog een weekje of 2 moeten gaan. Nu staan ze in de garage ongeveer een weekje 12/12 zowel de auto's als de gewone.

                    Bij de gewone is er nog een teken van bloei. Misschien nog een beetje vroeg.

                    Als er tips zijn ..... ?

                    Laterz
                    Attached Files
                    ** Green is the limit **

                    Comment


                      #25
                      Re: Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 3x sweet darf

                      Het eerste knipje is gebeurd. Heb vandaag een sweet darf autoflower geknipt.De meeste haartjes waren bruin dus ... Ziet er niet slecht uit voor een eerste kweekje.



                      DSCF0573.jpg
                      ** Green is the limit **

                      Comment

                      Bezig...
                      X