Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern lights (kast)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Northern lights (kast)

Korting op 420shop
    Dit is de eerste keer dat ik feminized seeds grow. Eerste keer dat ik iets gegroeid had was het mijn vader die me gewoon wat hempzaadjes had meegebracht uit vogelvoeder Was zo leuk om te doen dat ik zelf besloten heb om eens kwaliteitszaadjes te kopen. Ja ik rook zelf ook wiet sinds ik dat hempzaadje heb laten groeien. Ik ben jarenlang beetgenomen geweest door schoollecturen, anti weed speeches. Nadat ik the Union 'the bussiness behind getting high' gezien had dacht ik: What the fuck?! En nu ik het rook snap ik alle mensen die ik ervoor veroordeelde. Even terug terzake.. Ik heb 5 zaadjes Northern lights gekocht (feminized) Ondanks de belachelijke wetgeving in Be heb ik er dus ééntje ontkiemt en laten groeien. Ik heb een CFL 55 Watt lamp. Mijn plantje is nu 2 weken oud. Eerst zat hij in zaai en stekgrond maar ik moest "haar" onlangs overpotten want de wortels waren overvloedig uit de pot aan het loeren. Ze zit nu in gewone potgrond van de Aveve. 14 dagen oud is ze momenteel. Tips zijn zeer welkom

IMG_2146.jpgIMG_2148.jpgIMG_2329.jpgIMG_2330.jpgIMG_2331.jpgIMG_2112.jpg
    Last edited by moughy; 10 July 2011, 13:04. Reden: Verkeerde plaats gepost.

Re: Northern lights (kast)

Ik zie net dat dit de buitenkweek sectie is... Mijn excuses! Kan dit verplaatst worden?

Comment

zorg ervoor dat je aarde niet te nat is, en dat je je plantje een cm of 3 van de lamp houd, om het strekken tegen te gaan. meer tips?.....
      lees je ff in, miss even contact opnemen met een moderator. suc6

PPlantje
      ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Ga je er nou 1 of meerdere laten groeien?
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Update op de indoor.
          Attached Files

Comment

@ Poepzak200
            Ik heb er eentje.. Ik heb echt geen zin om op één of andere manier problemen te krijgen met de politie... Dus blijf ik gewoon de wet volgen ( hoe klote dat ook mag zijn) en ik woon ook nog thuis dus wil ik mijn ouders ook niet belasten met dergelijke dingen aangezien ze akkoord gaan met 1 plantje ben ik tevreden Om eerlijk te zijn begrijp ik nu ook wat mensen soms bedoelen met meerdere planten is niet zo simpel begin klein. Ik kan nu mijn volle aandacht aan één plant geven en merk dat het al snel mis kan lopen voor een beginner. Ik heb afgelopen twee weken verslagen gelezen op dit forum en ik moet zeggen dat hier heel wat nuttige info te vinden is! Dankjewel aan iedereen dus!

Comment

ziet er goed uit toch?
              het is idd een erg leuke hobby...heb 5 plantjes staan en ben elke dag weer blij als de lampen aangaan en ik weer kan kijken!..
              ga zo door

Comment

ziet er idd goe uit
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

Thanks dudes!

Comment

Bezig...
                  X