Dit is de eerste keer dat ik feminized seeds grow. Eerste keer dat ik iets gegroeid had was het mijn vader die me gewoon wat hempzaadjes had meegebracht uit vogelvoeder
Was zo leuk om te doen dat ik zelf besloten heb om eens kwaliteitszaadjes te kopen. Ja ik rook zelf ook wiet sinds ik dat hempzaadje heb laten groeien. Ik ben jarenlang beetgenomen geweest door schoollecturen, anti weed speeches. Nadat ik the Union 'the bussiness behind getting high' gezien had dacht ik: What the fuck?! En nu ik het rook snap ik alle mensen die ik ervoor veroordeelde. Even terug terzake.. Ik heb 5 zaadjes Northern lights gekocht (feminized) Ondanks de belachelijke wetgeving in Be heb ik er dus ééntje ontkiemt en laten groeien. Ik heb een CFL 55 Watt lamp. Mijn plantje is nu 2 weken oud. Eerst zat hij in zaai en stekgrond maar ik moest "haar" onlangs overpotten want de wortels waren overvloedig uit de pot aan het loeren. Ze zit nu in gewone potgrond van de Aveve. 14 dagen oud is ze momenteel. Tips zijn zeer welkom 
IMG_2146.jpgIMG_2148.jpgIMG_2329.jpgIMG_2330.jpgIMG_2331.jpgIMG_2112.jpg
IMG_2146.jpgIMG_2148.jpgIMG_2329.jpgIMG_2330.jpgIMG_2331.jpgIMG_2112.jpg

Comment