Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wedstrijd contest enz

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wedstrijd contest enz

Middelen tegen schimmels en insecten horen wat mij betreft zeker niet bij het buitenkweken..
    Gewoon bio groei/bloeivoeding met mischien beetje booster en de rest moet je samen met mamma aarde zien te rooien..
    Buiten lijkt me zo natuurlijk mogelijk het meest op z'n plek..

Suc6 en smookse

Comment

Tof zie dat er al redelijk wat mensen zijn die snappen dat buiten kwekers ook wel keer gewaardeerd willen worden.
      Zonder buiten kwekers waren er natuurlijk nooit binnen kwekers geweest
      Mijn idee is natuurlijk om het allemaal zo natuurlijk mogelijk te houden buiten in mijn ogen heb je buiten genoeg aan volle grond maar dat zal niet voor iedereen
      mogelijk zijn.
      Dus we zullen er goed over na moeten denken en in het contest op moeten nemen.

Ik ga beginnen om vandaag vale een pm te doen en dan laten we het jullie nog wel weten mochten jullie tips hebben die zijn super welkom.

groetjes Bella
      God was never on your side..

Comment

fotocontest? allemaal gewoon zelfde strain... je kan al moeilijk 1 member zen tuin gaan uitgraven en die aarde verdelen e
        en zo is er voor een breeder ook nog een voordeel ( de leukste foto komt op zen site bij de straininfo)

Comment

Denk niet dat je regeltjes aan de kweekmanier moet gaan verbinden. Die is voor iedereen toch anders.
          Gewoon een leuke buitenkweek, potten, volle grond, voeding of niet, kippenmest of paardeshit...whatever....
          Als er maar mooie bomen met mooie toppen komen, dat is toch het uiteindelijke doel ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

En daarna met z'n alle testen en ruile , wie maakt zich dan nog druk om de 'bekers'

Je hebt buiten kweken en buiten kweken , buiten in de tuin of in de 'wilde natuur'
            In de tuin probeer ik zoveel mogelijk van hoge kwaliteit te kweken met alles wat er te bieden is
            In de natuur zoveel mogelijk in verband met natuurlijke uitval door regen, dieren , wind en de mens

Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit. Proefmonsters sturen naar een door JD benoemde jury?

Comment

Net als bij elke contest zullen er enkele spelregels gaan gelden, voor een buitenkweek zijn dit niet zoveel, maar toch willen we over de gehele linie het een zo gelijk mogelijke "strijd" maken, vandaar!

De eerste PM's zijn gewisseld, dus de uiteindelijke voorwaarden, waaraan je moet voldoen om mee te kunnen doen aan de allereerste buitenkweek contest op JD zijn in de maak.
                Wordt vervolgd.......

Indien er gegadigden zijn die zich geroepen voelen om deze contest te sponsoren met een bijdrage in de uiteindelijke prijzenpot, neem contact op met bella, de organisatrice.
                Of laat een bericht achter in dit topic!

Comment

Kijk leuk initiatief. Had er zelf nog niet bij stil gestaan maar zijn inderdaad altijd de binnen kwekers die dit soort dingen toegewezen krijgen.

Ben benieuwd hoe en wat.

Groeten
                  Eigen gekweekte zaden

Comment

wij van de vereniging geile wietgluurders willen ook graag een lekker sappige wiet-wet-tshirtcontest als het een lekkere zomer wordt ..
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik zal eens kijken wat ik deze zomer voor je kan doen....

Comment

Tof zie dat er al redelijk wat mensen zijn die snappen dat buiten kwekers ook wel keer gewaardeerd willen worden.
                        Ik heb nog nooit meegemaakt dat buitenkwekers niet gewaardeerd werden hoor.
                        Ik vind het zelf altijd leuk om buitenkweekverslagen te volgen en de planten vol in hun oorspronkelijke vorm te zien.
                        Bedenk maar wat leuks Bella, ik zal het er eens over hebben of er wat DF gesponsord kan worden, want dat is inderdaad ook een schitterende buitenplant.

Comment

Lijkt me wel toffe spelregel om bijv allemaal in een zelfde speciekuip te kweken.30 45 65 liter ofzo??

suc6

Comment

Hallo Update

De buiten kweek contest zal door Growshop Alien ge sponsort worden. (dat is een feit)
                            We gaan nu bekijken welke regels we zullen gaan aan houden en wat je kan winnen in de contest.
                            Ik zal binnen kort hier weer over een update doen .
                            Tips blijven welkom

Comment

allemaal beginnen met zaai en stekgrond?
                              eigen compost toevoegen mag maar dan moet da wel snel beslist zijn of de voeding is nog niet genoeg vrijgekomen in de aarde

Comment

Tegen da de contest zal beginnen word alles duidelijk Eef/Kevin.
                                Inmiddels zijn we druk met overleg over de wedstrijd dus alles komt goed

Comment

Bezig...
                                X