Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wedstrijd contest enz

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wedstrijd contest enz

Korting op 420shop
    Hallo Mensen

Afgelopen tijd zie ik veel wedstrijden voor binnen kwekers die gesponsord worden door growshops.
    Nu vraag ik me is af waarom nooit iemand een contest op zet voor de buiten kwekers.

Buiten kweken is niet zo makkelijk als iedereen maar denk en moet juist gestimuleerd worden vind ik.

Buiten kwekers hebben te maken met :
    Weers in vloeden we zijn afhankelijk van het weer en hebben daar niks op in te brengen.
    We hebben te maken met vervelende beestjes die we moeten bestrijden.
    Daarnaast krijgen we vaak last van schimmels en top rot.
    Of we kweken in potten buiten of in volle grond maakt niet veel uit tis nooit makkelijk.
    En dan toch zijn er veel mensen die elke zomer buiten een kweek draaien en die dan ook nog zich zelf een winter lang kunnen voor zien
    van een goed eigen gekweekt wietje.
    Dat vind ik pas goede kwekers.

Als we kijken naar de verslagen Vale van afgelopen jaren dan kunne we toch niks anders zeggen dan Godverdomme die gast weet wat
    kweken in houd..... of vind ik dat alleen.
    Zie wat Sir smoke al lott allemaal neer zet voor goed guerrilla kwekers das toch top info.
    Als ik zie hoeveel mensen afgelopen jaren op mijn kweek verlagen zijn geweest en reacties die ik heb mogen ontvangen.
    Dan heb ik zo de indruk dat WIJ de buiten kwekers zeer zeker niet mogen vergeten.

Bij deze wil ik mijn geliefde Alien pm doen en zal ik helpen met het op zetten van deze contest.
    In mijn ogen hebben buiten kwekers gen behoefte aan grote prijzen maar aan waardering voor hun prestaties.

Groetjes bella
    God was never on your side..

Re: Wedstrijd contest enz

Da's niet zo moeilijk te verklaren.
    Aan een buitenkweker kan de shop geen lampjes, potten of filters kwijt.
    Er moet voor de shop zelf ook een 'verdiengedachte' achter zitten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bella Gibson.
      Onze buitenstrijder..
      Whehehe
      Houd moet beste buitenkwekers..

Comment

En das nou juist de reden waarom ik vind dat we op dit forum eens tijd moeten besteden aan de buiten kwekers.

Comment

vind ik ook, als je bedenkt wat ik buiten kweken allemaal nog meer doe...man hee
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik snap je punt helemaal Belladonna, maar het is net wat QnQ zegt.. Voor shops is het nauwelijks lucratief om buitenkwekers 'te sponsoren' met prijzen. Ze zullen je geen lampen oid. kunnen geven, hooguit bodemverbeteraars, testsetjes en grondmixen. En een buitenkweek is zo afhankelijk van weersomstandigheden, dat de opbrengst maar voor een klein deel causaal afhangt van de door de shop geleverde producten.

Desalniettemin staat buiten kijf dat buitenkwekers veel meer aandacht verdienen! De binnenkweekmeesters kennen we wel na iedere winter doorlezen en de informatie over binnenteelt is misschien uitbundiger dan de informatie over het kweken van ieder ander gewas op de internationale markt. Gezien de online societies.

De buitenteelt loopt gewoon gigantisch achter op de binnenteelt, dat is ook om budgetredenen. Als ik buiten kweek geef ik exclusief zaden, misschien hooguit dertig euro uit. Niet erg aantrekkelijk voor een shop om daar op toe te spitsen, als ze per indoor kweek al meer dan 180 euro verdienen.

Een goede (op cannabis toegespitste) buitenmeststof voor in de volle grond ben ik bijvoorbeeld nog nooit tegengekomen. Hier heb ik zeker behoefte aan! Maar de rest is allemaal in tuincentra te vinden, voor een lage prijs overigens! Misschien een idee om Overvecht of een andere tuinhandel te vragen?
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Zeg maar hoe je het wil zien,ik sponsor et wel.

AAAlleeejuppaaah

Comment

Alien en zaad...
                Een vertrouwde combinatie!

Comment

idd qnq en LR2
                  sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                  Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Dus bijdze wil MIJN geliefde man de buiten kwekers wel sponsoren.
                    Dus ik ga een leuk plan bedenken samen met mijn lieve Alien om een mooie contest op te zetten voor de buiten kwekers?
                    Mochten er mensen tips hebben dan hoor ik die graag.

Bij deze de vraag aan Vale of hij me wil helpen

Groetjes Bella

Comment

Ik ben bereid er aan mee te helpen zodat de buitenkwekers eindelijk eens de waardering krijgen die ze verdienen

Ik hoor het wel waarmee ik kan helpen!
                      Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Contestje guerilla kweek, en deze zomer weten we wat te zien op het nieuws

Mooi initiatief, en prachtig verwoord door Bella...
                        Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

Comment

Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Setje mooie buiten zaden , flesje groei en bloei voeding, iets om snel af te rijpen (bij slecht weer) , iets tegen schimmel ,iets tegen beestjes ,dan kunnen we aardig starten

Laat maar komen het goede weer

Ajo
                              Ventje
                              Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Bezig...
                              X