Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
AAh kijk aan verry nice Vale dat je de test aangaat, super. Nu ben ik toch eens zeer benieuwd wat dat gaat geven.
Ik heb hier wel vaker geroepen dat de in half Mei gezaaide die van in Maart gezaaide gemakkelijk bijhouden en zelfs inhalen en dat ze in oogst zeker niet onderdoen ten opzichte van de vroeg gezaaide.
Nu kunnen we dus eens zien of dit hier ook het geval zal zijn. De omstandigheden in je tuintje zullen nagenoeg hetzelfde zijn en de verzorging neem ik aan ook. Het blijft natuurlijk wel zaad, dus beide unieke plantjes maar denk toch dat dit een zeer leuk vergelijk zal worden.
Ik merkte al vaker op dat zeer vroeg gezaaide plantjes een soort van omgedraaide kerstboom vorm aannemen. (onderste fanbladeren en bladstelen veel kleiner en korter dan die er boven liggen. Terwijl je dit bij later gezaaide juist andersom ziet gebeuren. Ben eens zeer benieuwd of we dit hier ook gaan zien.
Jij kwam met het voorstel, heb er alleen op ingehaakt. Een beetje experimenteren is leuk, maar dat hoef ik jou niet te vertellen
Het omgekeerde kerstboom verhaal lost later in het seizoen wel op naar mijn idee, de RE van vorig jaar was ook een vroeg gezaaide en eindige als een kerstboom.
Vandaag met weinig woorden.....lange hete dag, dus de koek is op, maar nog wel een kleine update.
De 3 diesels, de RE en de dreigende lucht van vanavond.
Oordeel zelf...of niet.
Comment