Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
genoeg smaakjes zo te zien
zoveel soortjes kan ik nooit tegelijk zetten maar afwisseling van smaak is nooit verkeerd.
ik kom ze wel ophalen als ze afgebloeit zijn
zo Vale lekker bezig dat zijn een mooie hoeveel heid soortjes en feli met de geboorte van de kindjes haha.weer een beetje opgelapt.
eens kijken wat die bio bij jou gaat doen.
"Die bio" staat klaar, nog ff geduld, want ze moeten nog ff een klein beetje groeien voor ze overgaan in het goede spul.
Op deze grootte overleven ze de slakken e.d. nog niet.
Welke ik speciaal in de "biobakken" ga zetten? Daar ben ik nog niet uit, hoeveel ook nog niet.
Heb de voorbereide speciekuipen ff doorgemeten qua voeding met de fertometer Deze sloeg uit in het rode, dus moet nog ff verdunnen/verdelen, maar ik heb tijd zat....
Red Escape vandaag 2 mei
De kruin. RE 2 mei (1).jpg
De opbouw tot plant is in volle gang, het goede weer laat de plant op volle toeren draaien. Tevreden! RE 2 mei (2).jpg
Waarom?
Ik weet het niet, (dit is een creatie van Omni) voor mij nieuw, allereerste zaadje....is bezig aan node 3 btw.
Misschien ff wennen aan de zon en straks weer gewoon doen, wie weet???
@HJM:
Reserve zaaien? Ik denk dat ik ff wacht, de freaks hebben bij mij een zwakke plek, ik ga er vanuit dat het goed komt.... zo niet, dan kan er altijd nog een na-zaaier komen
Maar dan moet ik eerst ff een kleine opruiming houden, want hier kunnen ze niet allemaal bijven staan.
En vandaag was een topdag, je kon ze bijna horen groeien......
Comment