Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale's udendørsdyrkning 2012

Je pa (komt vast en zeker uit een goed nest net als zijn zoon) mag gerust ff langs komen angel, ik mis er een.

Wel een Senseo LR2, maar ik ben eraan verslaafd, helaas.....

Ja Spacehaze, 2 jaar geleden half oktober; lijkt net gisteren. Denk (of hoop beter gezegd) niet dat ze weer komen, ze hebben er veel werk van gehad om dat gedoe weer recht te breien.

Comment

ziet er goed uit man! lekkere topjes zekers te wete.. en ik snap dat je af en toe andere zake aan je hoofd heb, vooral in de zomer dat heb ik ook, dan kan je paar weke wel kijke naar je plante, maar update etc wordt m gewoon niet.. respect

rookse

Comment

Dank je DN, soms zit het mee en soms..maar niet getreurd!

3 september.

Vandaag ff een echte Red Escape special, enjoy!

Comment

Wow..

Comment

Lol, ik vind haar net als vorig jaar gewoon prachtig.

De MAF had enkele rotplekjes en erg vergeeld de laatste week , dus tijd voor de check-up.... amber-alert.
            Aankomend weekend is het tijd.... sneller dan verwacht.
            Kun je nagaan dat relatief vele nog witte pistels niks zeggen. Blij met mijn micro

Comment

Pfff ziet er goed uit joh!

Comment

Gaat lekker vale, waar haal jij zowel je zaad vandaan?
                Wil ook wel wat onbekende soortjes

Comment

Dank je Heribei.

Ik haal mijn zaadjes deels uit het buitenland van Scandinavische hobbykwekers, via buitenlandse fora geruild.
                  Een ander deel komt uit ons kikkerlandje, via via en vice versa enz...

Omni Seeds en AQS hebben als kleine breeders van interessante strains ook een aandeel in mijn collectie (de weinige (semi-)commerciële zaden als ik het zo noemen kan of mag). Heren bedankt voor jullie bijdrage van een stel mooie zaden, ik heb er érg veel plezier van!!!! Zowel van het kweken als van het roken...

De gewone "commerciële" zaden laat ik meestal liever liggen, het onbekende heeft meer flair en/of cachet voor mij if you get my drift

Comment

zolang het maar groen is, en bezaaid met toppen en thc dan is het goed toch xD

Comment

Damn die red escape... Zijn die eigenlijk altijd paars of heb je chance gehad?
                      Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                      Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

Comment

jeetje vale ben eindelijk op gelijke hoogte van je topic.. heb in mn levens dagen nog nooid zo veel gelezen als afgelopen 4 dagen..
                        maar kerel respect.

je hebt er een volger bij voor dit laatste maar mooi stuk van je kweek.

groentjes.

Comment

he m8 ziet er strak uit en die ene is een mooie pheno hoor hé.gaat zo door lang leve de bio kerel en sterkte m8.

grt vapo

Comment

Ben nogal "picky" wat zaden betrekft DN, een zekere onbekendheid is toch mijn favo .

Normaal gesproken is de Red Escape paars, een uitzondering bevestigt de regel.

Je bent van harte welkom mildred, hoe meer zielen....
                            En goed om te horen dat je het leuk vond om te lezen, daar doe ik het mede voor!

Komt goed met de bio en de rest ook vapoman.

Vandaag geen foto's, de Ovela moet ook ff onder de loep. Die komt dus binnenkort weer ter sprake, tot dan!

Comment

Nou Vale zonder blikken of blozen durf ik wel te zeggen hier dat jij DE buiten kweker ben van heel dit forum want tis toch al een paar
                              jaar dat jou buiten kweken altijd goed gaan en zo natuurlijk mogelijk zonder poes pas.
                              En Ik weet uit erv dat wat je kweek ook nog is heel goede wiet is zeker voor mensen die pijn klachten hebben of om andere medicinale reden
                              cannabis roken.
                              Hoop dat je deze zomer al je planten kan behouden en dan niks verdwijn dit jaar en ik verwacht natuurlijk wel eind dec een mooie foto van al je
                              gevulde potten
                              God was never on your side..

Comment

Heb je topic een poosje niet bezocht wordt ik blij verrast door wonderschone foto's van je Red Escape.

Slakken heb ik dit jaar uit m'n planten weten te houden door aan weerszijden van de stam een stukje kopertape te plakken. Geen slak die het in z'n kop haalt daar tegen op te kruipen. Misschien iets voor volgend jaar dan. Is nog diervriendelijk ook ...

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post

1 september

De eerste mini-boom is geveld!
                                Eén meter (Cap x Grape) x Nepiran heeft de finish gehaald vanavond.
                                Geteisterd door slakkenaanvallen hangt ze nu in de touwen.

Comment

Bezig...
                                X