vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bubba J
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 2376

    #286
    Re: vale's udendørsdyrkning 2012

    Blad budjes, altijd mooi om te zien ^^
    Gaat goed vale, mooie collectie
    sigpic

    Comment

    • poepzak200
      Cronic Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2011
      • 3081

      #287
      ze gaan moooi

      Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment

      • Running Water
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2012
        • 86

        #288
        Re: vale's udendørsdyrkning 2012

        Hey Vale met de draai die jij d'r aan hebt gegeven snapt zelfs een kind het ... Planten zijn trouwens mooi op kleur.

        Zijn de kuipen waar de foster's in staan nog voorzien van tabletten of korrels? In de buurt van zo'n tablet slaat je fertometer waarschijnlijk rood uit en op een plek waar d'r géén zit groen ...

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #289
          Re: vale's udendørsdyrkning 2012

          Soms moet je het simpelhouden, vooral voor iemand die geen groene vingers heeft. Maar voor de rest verzorgt hij ze wel goed hoor
          Zijn achtertuin is 's nachts "dark as hell".

          Nee de foster's hebben niks aan toevoegingen, alleen bouwmarkt potgrond. Eén keer alleen een voedingsbeurt aan de MAF en de Toendra gegeven.

          De Critical en de RE hebben een medium welke gebruikt wordt bij aanpoot van nieuwe bomen, voorzien van lavagesteente, een testje zeg maar. De grond was gratis, komt van mijn werk.
          Ik heb er tot nu toe geen klagen over, bevalt prima aangezien er 11-vingerige bladeren aan de RE zitten.

          Comment

          • HJM
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 3714

            #290
            Re: vale's udendørsdyrkning 2012

            Het viel me op dat de RE erg groen was.
            Het wonder van gratis grond.

            Een tip voor luie tuinders; druk er een paar Osmocote (Pokon) pillen bij.
            Zorg wel dat ze vers zijn want de zouten in de korrel tasten ook de osmotische mantel aan, zodat bij oude Osmocote de voeding te snel vrij komt.
            Verder is het een geweldig product. http://www.deoosteindeonline.nl/Prod...inia-25-stuks/

            Greetz, HJM
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #291
              Re: vale's udendørsdyrkning 2012

              Gratis is nog steeds het beste
              En bedankt voor de tip, er zijn geneog luie kwekers onder ons....

              Vandaag ff een propagator gescoord, alvast voor volgend jaar


              Comment

              • poepzak200
                Cronic Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2011
                • 3081

                #292
                Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                Mooi dingetje, hoeveel kost zoiets?
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment

                • keygenkaotic
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2012
                  • 100

                  #293
                  Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                  *Jaloers*

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #294
                    Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                    @p: ~€6,-

                    @keygenkaotic: iedereen is capabel in iets laten groeien (of aanschaffen); vergt enige tijd, maar geduld is en blijft een schone zaak!

                    Comment

                    • poepzak200
                      Cronic Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2011
                      • 3081

                      #295
                      Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                      6 euro?? waar krijg je dat?!
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment

                      • Cannabal Lector
                        Special member
                        Lucky Member
                        • May 2011
                        • 758

                        #296
                        Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                        mensen google eff.. en je zal vanzelf vinden.... snappie zelf toch ook wel....
                        Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                        :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


                        sigpic

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #297
                          Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                          Weer thuis... ff snel 1 foto en dan slapen.

                          Lib x Leb

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #298
                            Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                            dat is /word ene flinke knoepert

                            Comment

                            • hezowiene
                              Senior Stoner
                              • Aug 2012
                              • 47

                              #299
                              Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                              heee vale woow moooi sooortje die lib x lep

                              ik ga je zeker volgen

                              groeten

                              Comment

                              • HJM
                                Wicked Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2010
                                • 3714

                                #300
                                Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                                Die is vlot !!!
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...