vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SirSmokeAllot
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 1968

    #316
    Re: vale's udendørsdyrkning 2012

    Lookin good collega!!!
    Veel sterkte daar en wat je niet killt maakt je sterker (zelf ook nog maar ff ervaren afgelopen maand).

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment

    • Weed lover
      Banned
      • Feb 2012
      • 173

      #317
      Re: vale's udendørsdyrkning 2012

      Damn ziet er goed uit!

      Hoelang moeten ze nog?

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #318
        Re: vale's udendørsdyrkning 2012

        Oorspronkelijk geplaatst door HJM
        Canna (en anderen) adviseren alleen PK 13-14 in de derde week van de zichtbare bloei.
        Dat moet zelfs jij kunnen Vale
        Al werkt het ook als je rond nu overschakeld op een echte bloei voeding zoals Sweet Jane 2 of zo.
        Ik kan je ook wel helpen aan Osmosol 215R, dan hoef je geen volle baal te kopen.

        canna geeft aan bij 5 weken zichtbare bloei!

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #319
          Re: vale's udendørsdyrkning 2012

          Hoelang ze nog moeten? Dat varieert van 3 tot 7 weken, dus ik heb de tijd.
          En ik denk dat ik gewoon maar doorga op mijn manier van werken... ik onthoud weinig, kan het terug vinden via dit topic, maar is goed zo!
          Wat er komt, komt er en ik rook er een beste tijd van; tot de volgende oogst, dat scheelt

          Comment

          • HJM
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 3714

            #320
            Re: vale's udendørsdyrkning 2012

            Weledelgestrenge Heer Markster, U Heeft gelijk
            Canna roept:
            Voeg drie tot vier weken voor het oogsten CANNA PK 13/14 toe aan het voedingsvat.
            Gebruik CANNA PK 13/14 maximaal één week en bij bloemvorming over de gehele plant.

            (Wat ik riep doe ik met Yara Super FK)
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #321
              Re: vale's udendørsdyrkning 2012

              Lekker warm weertje hè?

              Standplaats van de 3 dames in de volle zon


              L x L


              (CxP) x N


              Last edited by ceBep; 18 August 2012, 15:16.

              Comment

              • HomeGhost
                Advanced Stoner
                Member
                • Apr 2012
                • 55

                #322
                Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                Tommuh lekker weertje idd vale, dames ff lekker aandikken en zelf een biertje in de schaduw!!!!
                “Tipping is for birds…”
                Reservoir Dogs

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #323
                  Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                  Ja HomeGhost..living the good life!!!!!
                  Ik ben vandaag een zeer tevreden mens, denk de dames ook wel


                  Last edited by ceBep; 18 August 2012, 15:24. Reden: foto bijvoegen

                  Comment

                  • b0riis
                    Banned
                    • Jul 2011
                    • 1280

                    #324
                    Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                    Wtf vale? Hier in midden Frankrijk is het maar 35 graden?! :O

                    Comment

                    • HomeGhost
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Apr 2012
                      • 55

                      #325
                      Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                      Lig hier idd op het zuiden en de temp tikt uhm ook aan tegen de 40 , ik word nie snel door dames onder de tafel gezopuh, maar deze keer leg ik ut af haha fijn weekend!!
                      “Tipping is for birds…”
                      Reservoir Dogs

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #326
                        Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                        Nederland heeft ook een keer echt en heel lekker weer B..mag ook weleens

                        Hahaha, een litertje of 30 gaan er vandaag wel door HG. Door de dames dan, jij ook een zonnig en warm verloop van het weekend toegewenst.

                        Comment

                        • b0riis
                          Banned
                          • Jul 2011
                          • 1280

                          #327
                          Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                          Ja mag ook wel is Jullie hebben wel een redelijk goede zomer toch? Behalve het begin van de zomer dan, dat was overal wel klote volgens mij

                          Comment

                          • ceBep
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 4745

                            #328
                            Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                            Begin was vrij wisselvallig en koud.
                            Mijn zomer hier en in DK was dit jaar beter als voorgaande jaren... en het is nog niet op, gelukkig

                            Comment

                            • keygenkaotic
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2012
                              • 100

                              #329
                              Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                              Hele mooie foto's Vale!

                              Comment

                              • b0riis
                                Banned
                                • Jul 2011
                                • 1280

                                #330
                                Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                                Hier zijn de laatste 5 weken ongeveer pas echt lekker weer, maar dan ook echt lekker!
                                Vale wat doe jij met je grond enzo? Waar staan ze in? Gewoon potgrond of mix je zelf je grond? Dan ga ik dat volgend jaar ook doen

                                Comment

                                Bezig...