Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
das weer een goede opbrengst man! rookze en geniet ervan, samen met je familie ze is zeker welverdiend, jammer van de rot maar dat is gewoon een bitch in NL
en weer bezig met knippen.. heb bijna medelijden met jou schaartjes.. hou ze scherp lol.
achterban.. doe ze de groetjes scoliose is de naam.
tevens bedankt voor de info man..
groetjes.
Beats me.... ik heb er 2 andere bloeiende planten naast staan en die hebben een enkel zaadje (zoals gewoonlijk bij buitenwiet). Die hebben er geen last van btw mocht het een herma zijn.
De LxL stond al veel vroeger in de bloei, maar ik heb nooit één bal gezien......ongeveer 6 km van mijn huis staan dit jaar industriële hennepvelden?
Die hennep teelt is op zich wel goed in Groningen, maar dicht bij huis....................................
6 km is hemelsbreed niet zo ver voor stuifmeel!!!
De zaden wegmikken lijkt mij.
Je kan een hoop redden door de meeste zaden er nu uit te plukken.
Ze staat nu in de garage, slachttijd is aangekomen.
Het hele "ding" is bezaaid met kristallen, zelfs de zaadhoesjes; er is dus nog niks echt verloren....je kunt er altijd wel iets van maken of mee doen
De zaden gaan natuurlijk de kliko in, hebben totaal geen waarde.
Deze zaden zijn ook weer geruild via een buitenlands forum, ik heb al een tijdje niks meer gekocht bij frøbanken.
Wau Vale da ziet er lekker uit heb hier gisteren dieselryder om gedaan kwam ook zeer vreemde geur vandaan beetje zuur en zwaar ook geen gras lucht
alleen nu ruft heel mn schuur als of er 10 planten hangen
Comment