Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ok, zou het mooi vinden om te zien wat je hier mee doet.
Ik las hjm zn bericht op pagina 24 ofzo dat je het beste de zaden kan uitknijpen ? zit er aan te denken om dit te doen, maar geeft dit niet extra kans op rot?
Die kans zou er wel in kunnen zitten...is ook veel werk en dat zag ik niet zitten.
Kan wel duren voor ik iets met de LxL ga doen, maar ik probeer het mee te nemen, sonnema.
Nog iets geknipt vanavond, staat nog eengedeelte...maar het einde is in zicht van deze RE.
De RE is klaar, de Niranjan staat onderdak en volgens de microscoop ook zover klaar dat er geoogst kan worden.
Kon misschien nog een weekje langer staan, maar aangezien ik een paar toppen heb moeten verwijderen en er slecht weer op komst is de komende dagen neem ik het zekere voor het onzekere.
De Ovela zal ook wel de langste tijd buiten hebben gestaan....
Niranjan, amber aanwezig.Helaas een zeer slechte opname, maar ik zie meer op de pc
De pistels zeggen niks, die kunnen al bruin zijn voor je überhaupt kunt gaan oogsten. Of zelfs nog wit.
Ik heb een usb-microscoop en die gebruik ik om de oogsttijd te bepalen.
3 oktober
Vandaag ff een ronde gedaan om te zien hoe ze het barre slechte weer hebben doorstaan; met verve!
De foto's:
Toendra#6, prachtige kleuren
Toxic Berry, het duivelswietje, ziet er verduiveld mooi uit
Onderliggende toppen, minder verkleurd
Helemaal aan top
Ovela, het moet nodig ff droog worden, kan ze mee naar huis. Nat uit de grond trekken en verwerken zie ik niet zitten, dus geduld.
Topje
Critical, beetje onduidelijk; stond nogal wat wind met de foto nemen
Tot zover de dames buiten, de dame binnen...
Niranjan, goed nieuws en slecht nieuws.
Slecht nieuws; ze is geen buitenplant, te compacte toppen en zou daarmee gevoeliger voor rot kunnen zijn.
Goed nieuws; ze is een echte binnenplant, compacte toppen en tot mijn verbazing wel degelijk in ruime mate goed bestand tegen slecht weer! Je zou verwachten dat de toppen door hun density helemaal naar de kloten zouden moeten zijn, maar dit valt 100% mee. Enkele plekje/topje daar gelaten, maar dat is de charme van buitenkweek....
Ik zou deze vanwege de compactheid, geur, geschatte opbrengst zeker aanraden voor een binnenkweek.
De "piek" en 1 zijtak zijn vanavond geknipt (wel erg veel bladwerk heel dicht in elkaar, dus veel werk van het knippen) Gewicht van het geknipte is zeer mee gevallen, dus het belooft nog wat.
dan heb je mooi geluk vale voorhetzelfde geld is alles naar de knoppe met dit weer.maare mooie herfstkleur die ene.enne zien er nog mooi uit met die bio.
Alleeeeeeeeeee, Niranjan is binnen/kas wiet. Binnen had ze zich al bewezen, en niet te schimmelgevoelig is binnen ook een voordeel.
Een maat van mij heeft de Toxic Berry al binnen en getest, Hij vind het een mega sterke bankhanger die ook direct de pijn doet vergeten.....................
Doet z'n naam blijkbaar eer aan
Comment