Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken in Tenerife, Spanje.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

    ziet er echt heerlijk uit kan al niet wachten!

    Comment


      Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

      leuk he die bonsai wietplantjes, had er ook 2 vanaf februari buiten staan, 1 bleef erg klein is al op, de andere staat nog en is een stuk groter en bloeit nog steeds.
      smakelijk!
      sigpic

      Comment


        Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

        DSC_2208.jpg

        Vandaag de rest van de overtollige met-trichomes-gevulde bladeren eraf geknipt. Zo heb
        ik ze ook nog eens gecontroleerd op schimmels; Maar best, want onderaan aan de stam begonnen er zich te vormen. 'Kheb dan maar 2 zijtakjes verwijderd en apart te drogen gelegd en de stam wat gekuist.




        Ook heb ik het antwoord op de vraag die iedereen zich hier stelt: Het gewicht

        Op de weegshaal komt ze op 38 gram. Neem er een paar grammetjes af van de stam en het overtollige vocht en we komen op ongeveer zo'n 30 grammetjes droog.


        DSC_2207.jpg
        Attached Files
        Resident in Tenerife, Spanje.
        3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

        Comment


          Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

          Prachtige toppen en veel rook plezier, heerlijk weer zeker in Spanje?
          Livin' the goodlife.

          Comment


            Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

            Laat zeker eens weten hoe ie smaakt

            Cheers

            Comment


              Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

              deeernnn,.. . juist mijn eigen weedje gesmoord. maar een klein jointje met raw-vloeitje gevulde eigen weed; een van de onderste-onderste toppen die nog niet helemaal droog waren. ik begon ze te smoren en in het begin was ik, eerlijk gezegd, ontchoocheld. ik begon er aan en het was een soort tabacco-achtige smaak. toen kwam er een klein hightje. de rook eens goed inhouden en wachten tot hij naar mijn hoofd gaat. ik hou hem lekker lang in en damn! daar was de high! eerst wat mentaal, tot meer fysiek en daarna lekker mentaal. nu heb ik dat redelijk klein toppie-jointje wel helemaal opgefafd en na een paar minuten lig ik hier hard neer. fysieke high maar een nog meer mentale, movie-alike high. alles trager maar roller-coaster achtig. constante stoner hart-beats.

              Nu heb ik deze hele speech-achtige tekst jullie voorgelezen en, het blijkt, een echt stoner-event geweest te zijn.
              Woorden, het meest krachtige wapen der tijden, komen er hard, eerlijk, maar lastig uit!

              Ja beste mensen, het is een lekker high wiedje. Verradelijk als je het in z'n mooie, grote proporstiet joint oprookt.
              Ik zou zeggen: Niet mis als eerste, heerlijke bonsai plant. Maar het kan beter, ik ben beter gewend eigenlijk.

              Maar high en stoned is dus degelijk anders.
              Misschien is stoned toch wel beter dan high.
              Damn, ik mis da jonge nestje echt. Lekker teefje, maar eerlijk schatwijf, die toch een schatje blijkt te zijn.
              <3 and peace voor everyone and my schatjaah' baby!
              Resident in Tenerife, Spanje.
              3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

              Comment


                Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

                Haha Veel plezier daar ^^

                Comment


                  DSC_2219.jpg


                  In de pot

                  DSC_2222.jpgDSC_2223.jpg


                  terwijl de andere nog droogt

                  En please: Een eerlijk antwoord op mijn vraag: Hoe gaat in weckpot in werking? Wat doet die precies? Wanneer moet ik verluchten en waarom?
                  Resident in Tenerife, Spanje.
                  3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                  Comment


                    Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

                    Lullig... Mij een beetje jalours maken..
                    Nou weckpotten, moet je volgens mij elke dag 15 minuten laten luchten, 3 maanden lang
                    En het zorgt ervoor dat de smaak en het effect beter word

                    Comment


                      Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

                      Man! De grote bud laat ik echt nog een hele poos drogen dan!

                      Ik deel gewoon de grote kanjer buds terwijl de echte kanjer nog hangt te wachten.
                      Resident in Tenerife, Spanje.
                      3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                      Comment


                        Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

                        Grrr ik kan er gewoon niet naar kijken, dan te bedenken dat ik sinds 1 week vandaag mijn eerste joint had, en dat waren 2 mini joints omdat mijn vriend natuurlijk weer gierig deed..
                        Smoke ze buddy

                        Comment


                          Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

                          2 Dagen later ik en ik kom er op terug:

                          Het is goede shit! Energiek in zijn correcte dosis. Heb nu gemengd met tabak en na 5 trekjes voelde ik het al direct in mijn hoofd; 'kben er lekker happy van geworden.
                          Ik laat het alvast nog wat meer drogen voor ik het nog eens puur rook.
                          Resident in Tenerife, Spanje.
                          3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                          Comment


                            Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

                            Rotjoch! Hoelang ga je hiernog over door! Joke joke
                            Mooi dat het lekker is
                            Let maar op als je het nog langer cured dan gaat ie nog beter smaken

                            Comment


                              Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

                              Queen weet ook wat een gram goede binnen wiet opleverd op het spanse vaste land?

                              Comment

                              Bezig...
                              X