Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maroc buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Maroc buitenkweek

heeee moooie plantjes heb je al lekkker greeeen !!

Comment

Mooie planten hoor je zou Grind korrels of kiezel stenen om je plant heen kunnen leggen slakken kruipen niet graag over stenen heen.
      Ik leg altijd wat steentjes rond om mn planten zo dat de beestjes eerst daar over heen moeten willen ze op mijn plant kunnen klimmen
      en dat vinden ze niet fijn + de stenen zorgen er ook voordat je aarde om de plant niet snel droog word

gr bella
      God was never on your side..

Comment

dankuwel iedereen ! en belladonna zal ik zeker doen dan, nu nog eerst ergens steentjes tegenkomen ! :p

Comment

bladprobleem ....

het is er al enkele dagen, ik dacht dat het door de straffe zon kwam maar dan zouden eigenlijk alle bladeren deze verschijnselen moeten vertonen...
          Bon, de bladen (onderaan) krijgen eerst een geelachtige kleur en drogen vervolgens helemaal uit... Is dit erg? ik merk dat het steeds meer oprukt (naar boven) wel heel traag maar toch!
          Wat kan ik hier aan doen?

foto's:
          IMG_0554.JPGIMG_0555.JPGIMG_0556.JPG

Comment

denk toch dat ze iets te droog staan, het zijn nog steeds erg jonge planten en de wortels gaan nog niet diep genoeg met deze warme dagen !

---------- Post added at 09:55 ---------- Previous post was at 09:54 ----------

oeps kzie net dat deze nog in potten staan

Comment

Hoeveel water geef je ze? En hoe oud zijn ze?

Ik zou zeggen dat ze met zo'n 300ml water fijn zitten.
              Resident in Tenerife, Spanje.
              3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

wsl voedings te kort zal ik zegge,, drm breke ze alvast die grote fanleaves aan onderkant af,, is niet groot probleem maar kan het wel worden.. geef ze wat groeivoeding, of knip een aantal brandnetels in stukjes, laat dit 24 u in een emmer water staan en haal deze brandnetels eruit, dan ka je het water er zo in gooie, met de voeding erbij

gaat verder wel nice, die guerilla erg netjes!

Comment

probeer anders Monty's bladprobleemoplosser !!

Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!

Comment

volgens meerdere mensen hier is het een mg tekort (eens erover gepraat op de chat) en moet ik bitterzout(magnesiumsulfaat) toedienen... gewoon oplossen en via het blad meegeven?

Oorspronkelijk geplaatst door SpanishQueen View Post
                    Hoeveel water geef je ze? En hoe oud zijn ze?

Ik zou zeggen dat ze met zo'n 300ml water fijn zitten.
                    pff dat meet ik niet, gewoon elke avond wat langs de randen (zal zeker meer zijn dan 300ml, staat tenslotte in een 50L pot). Ik kijk ook altijd als de grond droogstaat wat voor het vooral het geval was de laatste dagen met die mediterraanse temperaturen
                    Ik denk dat ze rond 09/03 gezaaid zijn, dus al een tijdje...

Oorspronkelijk geplaatst door Damn nice View Post
                    wsl voedings te kort zal ik zegge,, drm breke ze alvast die grote fanleaves aan onderkant af,, is niet groot probleem maar kan het wel worden.. geef ze wat groeivoeding, of knip een aantal brandnetels in stukjes, laat dit 24 u in een emmer water staan en haal deze brandnetels eruit, dan ka je het water er zo in gooie, met de voeding erbij

gaat verder wel nice, die guerilla erg netjes!
                    en wat haalt dat precies uit? tenslotte nooit van gehoord, ben wel benieuwd!
                    Ik gaf ze al bio nova soil mix en nu heb ik de voeding opgedreven. Ik heb het gevoel dat het probleem alsinds minder snel evolueert, maar het blijft wel...
                    En ja over die guerilla, had ik zelf ook echt niet verwacht!
                    Last edited by greekindicalover; 30 May 2012, 09:31.

Comment

Ik zie rupsenpoep op je blad. denk dat je niet met slakken maar met rupsen te maken hebt. Verder kan ik op je foto's geen duidelijk Mg tekort waarnemen hoor.

Comment

Update 01/06

Het is al een tijdje geleden, maar zit zelf in een drukke periode (examens pfff) De dame zelf doet het goed ! Ze zit (zie laatste update) ook in een 50L pot en heeft het, volgens mij, naar haar goesting

Foto'tjes:
                        IMG_0557.JPGIMG_0561.JPG

enkele dagen geleden had ik ook verteld van een bladprobleem, maar de foto's waren toen onduidelijk vond ik... Nu heeft zich ook verplaatst naar grotere bladeren en is het meer zichtbaar geworden (voor op de foto)

IMG_0558.JPGIMG_0559.JPG
                        Het situeert zich onderaan de plant en de 3vingerige-blaadjes van de vorige update zijn al helemaal bruin... Ze hebben me verteld dat het een mg-tekort is, zelf heb ik er geen flauw idee van ! In belgie verkopen ze ook niets van magnesiumhoudende bladvoeding of bitterzout (heb enkele tuincentra bezocht) dusja... Persoonlijk denk ik niet dat het zo erg is, maar het is altijd leuker om een volledig groene plant te hebben

nog een laatste vraagje aan iedereen die dit leest !
                        Het is in verband met voeding geven en water... De volgende dagen toont het wisselvallig weer en ik wil mijn plant zeker niet teveel water geven, maar wat is meest aangeraden volgens jullie: de voeding die ik geef blijven aanhouden met kans op een teveel aan water (door de bijkomende regen) of wachten tot zij weer droog staat en dan pas water en voeding geven?

Groetjes!

ps: zij is ong 70cm groot en die grijze vlekken op die vergeelde blaadjes is lavameel

Comment

denk niet dat je zorgen moet maken
                          want een wietplant stoot altijd onder enkele bladeren af
                          Zou ook opletten met je voeding ,want je bladeren staan omhoog
                          dat betekent dat ze genoeg voeding hebben

Comment

Abel

Verstuurd via Tapatalk
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
                              denk niet dat je zorgen moet maken
                              want een wietplant stoot altijd onder enkele bladeren af
                              Zou ook opletten met je voeding ,want je bladeren staan omhoog
                              dat betekent dat ze genoeg voeding hebben
                              ow ok, wist ik niet ! merci !

Comment

zien dr toch prachtig uit man !!

Comment

Bezig...
                                X