Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • carlorowan
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2010
    • 210

    #1

    Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

    Korting op 420shop
    Eindelijk is het dan weer lekker weer in Nederland!
    Heb een zaadje in me wiet van de shop gevonden, en kon me niet inhouden om die te gaan proberen.
    Had niet verwacht dat et uit zo komen omdat hij me niet helemaal rijp leek, maar toch doet ie et.
    Vanmiddag nog 5 Royal dwarfs en 1 royal haze auto gekocht, om ergens in april te planten.
    Ik hou het hierbij, zal later nog foto's van het onbekende plantje posten, en later zullen de autoflowers volgen.

    Iedereen succes dit jaar,
    Greetz
  • Dissi
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 512

    #2
    Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

    Succes carlo! Genoten van de oogst vorig jaar?
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

      Veel succes met de buitengrow.

      Comment

      • carlorowan
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2010
        • 210

        #4
        Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

        Zeker, ook al waren het maar een paar grammetjes, dit jaar hopelijk beter weer zonder dieven..

        Comment

        • carlorowan
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2010
          • 210

          #5
          Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

          De zaadjes zijn aangekomen! 5 Royal Dwarfs, 1 Royal Haze en een gratis Critical erbij.
          Ik ga pas na m'n verjaardag, ergens midden april 2 Dwarfs en de Haze plaatsen, en pas juni/juli de Critical.
          Ik hoop em zo klein te houden doordat ie snel in de bloeifase zal gaan, is dit juist?

          Greetz

          Comment

          • carlorowan
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2010
            • 210

            #6
            Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

            Zo ff een foto genomen, kan iemand nog bevestigen of de Critical kleiner blijft als ik hem in juni pas plant?
            Attached Files

            Comment

            • bangman
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2011
              • 179

              #7
              Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

              ja dan blijft ie kleiner
              Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

              Comment

              • carlorowan
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2010
                • 210

                #8
                Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                Zo, nog even 2 foto's van 6 april, gaat lekker z'n gangetje.
                Groeit alleen iets langzamer nu het weer wat is verslechterd

                ps: happy bday to me! vannacht heerlijk geviert met een 30 centimeter joint

                Greetz
                Attached Files

                Comment

                • Dissi
                  T.H.C. Master
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2010
                  • 512

                  #9
                  Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                  Plantje ziet er goed uit!
                  Gelukige verjaardag trouwens
                  Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                  The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                    Fijne verjaardag nog mooi plantjes hoor
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • carlorowan
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2010
                      • 210

                      #11
                      Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                      Bedankt!

                      Comment

                      • carlorowan
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2010
                        • 210

                        #12
                        Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                        Plantje gaat lekker, genoeg zonuren om van te genieten.
                        Het begint al een lekker compact plantje te worden

                        Greetz
                        Attached Files

                        Comment

                        • vincerinos
                          Retired
                          • Apr 2012
                          • 1

                          #13
                          Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                          ik ga dit jaar voor het 1st kweken
                          heb me northernlight automathic aangeschaft van azarius
                          Heb jij tips voor mij?
                          Grtz vince

                          ---------- Post added at 14:53 ---------- Previous post was at 14:47 ----------

                          ik ga dit jaar voor het 1st kweken
                          heb me northernlight automathic aangeschaft van azarius
                          Heb jij tips voor mij?
                          en succes met jouw kweek, kan niet wachten tot ik papa ben
                          Grtz vince

                          Comment

                          • carlorowan
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2010
                            • 210

                            #14
                            Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                            Ik zou zeggen zoek het forum rond, er valt genoeg informatie te vinden. Of vraag het in de chatbox
                            Greetz

                            Comment

                            • carlorowan
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2010
                              • 210

                              #15
                              Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                              Foto'tjes van 16 april, heb em nu overgepot naar een 20 liter bak, hopelijk is dit genoeg en word ie niet al te groot..
                              En anders denk ik er over na om em eerder te verduisteren, ik wil namelijk echt geen boom van 2m50 in me tuin
                              Iemand nog tips?

                              Greetz
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...