Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • WhiteWidow88
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 376

    #76
    Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

    8 juni , 73 dagen na ontkiemen.

    Groeien nog steeds goed, ter voorbeeld : op 31 mei was ze 38 hoog en 51 breed, nu op 8 juni is ze 57 hoog en 58 breed, dus op 9 dagen 19cm gegroeid!
    Heb wel wat beestjes gevonden, weten jullie wat het is? een paar zwartjes die in de oksels schuilen, en redelijk grote beestjes (3) die op de onderkant zaten, bladluis??

    Foto's ! :

    P1090447.jpgP1090448.jpgP1090450.jpgP1090451.jpgP1090452.jpgP1090453.jpgP1090454.jpg
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

    Comment

    • WhiteWidow88
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Mar 2011
      • 376

      #77
      20 juni, 85 dagen na ontkiemen.

      Groeit nog altijd super, is nu 73cm ofzo.
      Heb gisteren de twee hoofdtoppen opnieuw getopt, zodat ze niet TE groot wordt.

      Voor de rest geen probleem ,alleen wat witte beestjes en kleine zwarte vliegjes.

      Foto! :
      ImageUploadedByTapatalk1340217058.866473.jpg
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

      Comment

      • spartacus2
        Senior Stoner
        • Jul 2009
        • 41

        #78
        Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

        ziet er heel goed uit, gewoon even overpotten en wat meer grond in doen haha! Over de beestjes ik denk dat het een luis is de ''zwarte bonenluis''. Je kan het sproeien met water en groenezeep. Succes!

        Comment

        • WhiteWidow88
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Mar 2011
          • 376

          #79
          Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

          Heeft genoeg grond nu, toch zeker 40 liter, en wil hem bewust iets kleiner houden dus staat goed zo heb net wat zeepwater gesproeid
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

          Comment

          • WhiteWidow88
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 376

            #80
            Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

            1 juli, 96 dagen na ontkiemen.

            Wordt steeds meer een echte struik, is al een hele periode breder als dat ze hoog is.
            Een dikke 2 weken geleden een 2e keer getopt, en je ziet mooi wat de 4 hoofdtoppen gaat worden.
            Was zeer fel naar 1 kant getrokken, dus heb ze de andere kant opgedraaid (weet dat dit stress oplevert maar toch gedaan, de andere kant kreeg ook heel weinig zonlicht zie je ook in dichtheid.

            De onderste bladeren zijn wel aan het verdorren zie ik, te weinig licht ofzo? Kan sommige er zo afhalen ,zijn echt superdroog. Maar zolang het onderaan blijft mij best

            Wat foto's :

            P1090549.jpgP1090550.jpgP1090552.jpg

            foto van verdorring (mooi dikke stam btw ;D )

            P1090551.jpg
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

            Comment

            • SpanishQueen
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Feb 2012
              • 413

              #81
              Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

              Weinig licht kan best zijn. Nochtans, ondervoeding begint altijd onderaan de plant.
              Geef ze wat tijd, je ziet wat het geeft

              Hopelijk komen er 4 mooie dikke toppen aan, we lezen mee!
              Resident in Tenerife, Spanje.
              3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

              Comment

              • WhiteWidow88
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Mar 2011
                • 376

                #82
                Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                16 juli, 111 dagen na ontkiemen.

                Ze staat er nog mooi hoor, je ziet de hoofdtoppen al mooi, is een mooie, dikke struik.
                Hele mooie dikke stam ook!
                Hoelang denken jullie dat ze nog gaat wachten om te gaan bloeien? Begin augustus?

                De problemen :
                -De bladeren onderaan zijn wat verwelkt (er is me gezegd dat dit is omdat de plant die opoffert daar deze geen nut hebben, niet echt een probleem dus).

                - Wat kale plekjes op de bladeren (zie echter geen beestjes), en sommige uiteindes van de bladeren die wit gekleurd zijn.

                - Wat gele bladeren (ondervoeding? zit normaal nog wat voeding in de bodem, is bemeste grond, ga wel bloeivoeding geven als ze eenmaal in bloei schieten) .


                FOTO'S :

                IMG_4083.jpgIMG_4085.jpgIMG_4093.jpgIMG_4091.jpg

                De bladproblemen :
                IMG_4087.jpgIMG_4089.jpg
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #83
                  Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                  Hoi
                  ze staan er mooi bij hoor zal nog wel even duren hoor voor de bloei er in gaat komen.
                  Bruine verdroogde bladeren verwijderen .
                  En mischien zou je ze een klein beetje kunnen gaan voeden nu voeding in de aarde zal nu wel op zijn en den da heel de pot vol wortel zit
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • WhiteWidow88
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2011
                    • 376

                    #84
                    Ze heeft een aantal dagen geleden ook al pistels aangemaakt, joepie!
                    Hoelang duurt het dan gewoonlijk nog voor ze in de bloei gaat schieten? Ga nu wat voeding gven zoals Bella zei, moet ik dat ook nog geven eenmaal ze in de bloei schiet (gok van niet want het noemt GROEIvoeding ) dan ga ik nm bloeivoeding en top activator geven!
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #85
                      Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                      Je geeft pas bloeivoeding als ze echt uitgegroeid zijn, anders krijg je een N-tekort.
                      Meestal is dat een week of 2-3 nadat de echte bloei ingezet is.
                      Kan nog wel een paar weken duren, zoals Bella zei.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • poepzak200
                        Cronic Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2011
                        • 3081

                        #86
                        Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                        heel mooie plant man
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment

                        • WhiteWidow88
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2011
                          • 376

                          #87
                          Klein updateje :

                          Een kleine zijtak heeft eens soort rot ontwikkelt waardoor de hele tak verwelkt was, heb dit niet gezien want was wat verborgen achter de grote takken

                          Iemand een idee?

                          Foto's ImageUploadedByTapatalk1342856481.878916.jpgImageUploadedByTapatalk1342856499.683732.jpg
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                          Comment

                          • xslt66x
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2009
                            • 305

                            #88
                            Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                            He WW88, kom er achter dat ik al regelmatig in je verslag lees, orange bud is namelijk 1 van mijn favoriete soortjes!

                            Je planten zien er mooi uit, alleen die tak op de laatste foto's zou ik er meteen afhalen misschien is er anders de kans dat die rot ( schimmel ) ook je andere takken aantast?! Ik ben niet heel ervaren maar dat lijkt me een logische oplossing.

                            Greetz,

                            xslt66x

                            Comment

                            • WhiteWidow88
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2011
                              • 376

                              #89
                              Die had ik meteen afgehaald, op de foto was ze al weggehaald

                              Thanks en blijf jou ook zeker volgen
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                              Comment

                              • poepzak200
                                Cronic Grower
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2011
                                • 3081

                                #90
                                Ziet er mooi uit allemaal ik ga die Orange Bud misschien volgend jaar wel proberen!

                                Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                                Comment

                                Bezig...