Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SpanishQueen
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Feb 2012
    • 413

    #16
    Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

    Oorspronkelijk geplaatst door WhiteWidow88
    Nu ongeveer 24h na het beginnen met kiemen, maar nog niet veel te zien, heb ze iets warmer gezet nu
    Hoeveel graden is het nu?

    Veel warmer is niet echt nodig, geef ze hun tijd. Het kiemen gebeurt tussen de 24 en 48 uur
    Resident in Tenerife, Spanje.
    3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

    Comment

    • WhiteWidow88
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Mar 2011
      • 376

      #17
      Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

      Ok ,heb ze nu in de badkamer gezet en ik gok dat het ongeveer 24 graden daar is , heb ze net langs de verwarming gezet
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

      Comment

      • WhiteWidow88
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Mar 2011
        • 376

        #18
        Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

        Vanmorgen heeft eentje een staartje laten zien, wel minuscuul, ik gok een halve millimeter wachten tot deze avond dus.
        ze staan in een doosje met versheidfolie, waarvan de watten nat zijn, en ik spuit 3 keer per dag eens met de verstuiver

        EDIT

        26 Maart, 19u00 : 2 van de 4 hebben nu een worteltje, nog even wachten op de andere 2 en dan in hun stekgrond !
        Last edited by WhiteWidow88; 26 March 2012, 18:08.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

        Comment

        • 92five
          Advanced Stoner
          Member
          • Mar 2012
          • 64

          #19
          Hey veel succes, ik ga je wat volgen, kheb dezelfde soort, cali orange bud van sensiseeds, niet gefeminiseerde (regular), ze zijn net aant kiemen.

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #20
            Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

            lekker soortje gekozen,heb zelf ook ergens een buiten topic met n cali o.
            maar als ik zo naar de npk waardes kijk van je medium,vind ik die toch wel heftig .vooral voor kleine zaailingen.
            ikzelf zou voorgroeien in kleine potjes met n lichtere aarde.dan later overpotten in deze aarde.zo kun je langer groeien zonder bij te voeden.maar dat is mijn mening of je daar waarde aan moet hechten???
            grtz

            Comment

            • WhiteWidow88
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Mar 2011
              • 376

              #21
              Thanks, maar dat doe ik ook hoor :p heb hier speciale stekgrond liggen waar ze straks ingaan :p hoe viel het bij jou mee met de geur?
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

              Comment

              • WhiteWidow88
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Mar 2011
                • 376

                #22
                27/3 , 20h : ze staan onder de tl! Net de stekgrond een kwartiertje laten vochtig worden, en daarna het zaadje in de grond. Nu staan ze dus nonstop onder de tl, op 3cm afstand, en een folietje erover

                Foto's :
                Attached Files
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                Comment

                • SpanishQueen
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2012
                  • 413

                  #23
                  Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                  Persoonlijk vind ik dat plastiekfolie over de pot tijdens hiet kiemen helemaal onnodig is. De enige reden waarom men dit doet is om het verdampen tegen te gaan.

                  Het verdampen is niet erg, ik vind het zelf beter, houd je lucht schoon vers. Nu moet je constant je folie opheffen om een kiekje te nemen. Maar nu, het kan geen kwaad hé, ik vind het gewoon onnodig.

                  Alvast heel veel success met je kweekje, ik, ben zeer benieuwd
                  Resident in Tenerife, Spanje.
                  3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                  Comment

                  • WhiteWidow88
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2011
                    • 376

                    #24
                    Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                    Heb de folie er afgedaan, grond is goed vochtig, staat ook een raam open.
                    Nog niets te zien, maar is normaal na 2 dagen, hoop morgenavond of de dag erna
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                    Comment

                    • SpanishQueen
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2012
                      • 413

                      #25
                      Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                      Ten eerste: Vanharte proficiat!

                      Mag ik eerlijk zeggen dat je een pracht van een baby hebt? Echt waar, kei koddig mannetje, die mooie blonde haartjes verklappen nu al dat het een hele mooie jongen zal worden
                      Resident in Tenerife, Spanje.
                      3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #26
                        Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                        Da's al een flinke bos haar ja! Gefeliciteerd! Goede naamkeus ook, hoor je weinig meer.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • WhiteWidow88
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2011
                          • 376

                          #27
                          Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                          Thanks ,net thuis en zie dat mijn meisjes ook allemaal hun kopje hebben laten zien, allemaal staan ze mooi recht, zal morgen een pica plaatsen! Nu ff genieten van het nieuwe gevoel, met een ontspannend je
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                          Comment

                          • 92five
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Mar 2012
                            • 64

                            #28
                            Yow gefeliciteerd met uw zoon! En met de dochters. Geniet ervan.

                            Comment

                            • WhiteWidow88
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2011
                              • 376

                              #29
                              Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                              Updeet : na een dikke 2 dagen onder de tl te hebben gestaan zijn ze allemaal mooi uitgekomen, blaadjes zien er goed uit, en vooral de 2de doet het erg goed, de rechtse is een dag later begonnen dus die heeft de andere goed bijgebeent!
                              Fotootjes :

                              IMG_2850.jpgIMG_2849.jpg
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                              Comment

                              • kabouter flip
                                Banned
                                • Apr 2010
                                • 533

                                #30
                                Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                                gaad mooi man grt

                                Comment

                                Bezig...