Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61

    Comment


      #62
      Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

      hoi ik heb dezelfde plantjes .erg leuk om die zo van jou te zien groeien. wanneer hebjij ze geplant?die van mij staan nu in volle bloei...en ben net zo als die van jou gewoon lkkr buiten begonnen..
      worden mooie plantjes... veel succes. ik ben na een week zichtbare bloei met bloeivoeding begonnen . daarvoor nog een keer een beetje groei. ik heb gemerkt geef heel rustig je bloei voeding vooral niet te veel met weinig zon en aan het begin klein beetje afhankelijk van je voeding... voer het rustig op. maar zoals ze nu uitzien gaan ze mooi....ik zou stoppen met groeivoeding .

      Comment


        #63
        Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

        De mijne staan nu 2 maandjes en schiet idd ook in de bloei! Ik ben sinds 3 dagen nu gestopt met groeivoeding en geef nu al wel veel bloei. Ik hoop dat de toppen lekker snel zullen groeien vandaar, maar misschien ook wel een idee om t goed op te bouwen...Ik zal binnekort is je kweekie opzoeken en kijken hoe die van jou groeien!

        Comment


          #64
          Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

          Update!

          Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb vandaar maar weer is wat nieuwe fototjes!

          Foto van bovenaf, een weekje geleden:

          50.jpg51.jpg

          Alle 4 samen, wel beetje onduidelijk maar goed, 2 stuks zijn exact 1 meter, eentje 93 ong. en de kleinste die dan veel verder in de bloei staat, 70cm.
          52.jpg
          Beginnende hoofdtop van een v/d 2 grootste planten: 53.jpg54.jpg 55.jpg

          Iemand enig idee hoelang ze nog moeten staan? Ik ben namelijk op vakantie van de 17e tm de 24e en dan weer 26e tm de 9e, best veel dus! Ik hoop dat het allemaal klaar is de 25e als ik thuis ben, kan ik lekker alles knippen en na m'n tweede vakantie als ik terug kom ligt alles dan lekker droog klaar in mn huis!
          Te ambiteus of haalbaar?!

          Comment


            #65
            Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

            en wie geeft er water en voeding enzo?

            T-o

            Comment


              #66
              Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

              Jaa ik moet maar eens even alles goed gaan regelen! Moet wel goedkomen!! Vraag me alleen af of iemand in kan schatten of het dan klaar zal zijn...

              Comment


                #67
                Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

                ja het gaat vast wel lukken je kan anders ook een druppelaar kopen/maken.
                zet een fotootje op jd omt e kijken of het dan al klaar is!
                ik hoop het wel voor je, je kan beter te vroeg oogsten dan te laat
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #68
                  Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

                  Beste poepzak200, ik heb je advies dus opgevolgt, een plantje begon al verschijnselen te krijgen van toprot, dus de andere 3 heb ik in m'n schuur gezet sinds een paar dagen aangezien het alleen maar regent, slecht omdat ze geen zon krijgen maar beter als continue regen op mn toppen dacht ik zo...planten slapen overigens niet in de schuur, ze krijgen nog best wat ligt door een raampje!

                  V/d 3 planten in de schuur heb ik besloten op er een alvast te oogsten en waarschijnlijk de andere 2 over 2 dagen ongeveer want dan ben ik met vakantie!

                  Hier de foto's van daarnet, hij hangt nu even op z'n kop en zometeen gaan de bladeren ervanaf!
                  62.jpg 63.jpg64.jpg

                  Belangrijke vraag voor nu, hoe kan ik het beste drogen?! Ik zat zelf te denken aan een kartonnen doos, en hier wat lijntjes straks aan spannen, en ze takjes met toppen eroverheen hangen?!

                  Ben iig blij dat ik een plantje heb zonder toprot ookal is die klein, dit weer is drama voor een buitenkweekje...

                  Comment


                    #69
                    Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

                    Drogen in een doos kan best, er zijn meer die dit doen.
                    Of je hangt ze op een donkere droge plek, zoals de meterkast of je zolder, ik gebruik altijd mijn zolder; donker, goede temperatuur en lv.

                    Comment


                      #70
                      Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

                      Hey ganja kut man dit weer om in af te bloeien ik vrees ook voor mijn topjes . Ik ben zelf ook volop bezig met me drooghokkie tips die ik mee kreeg waren >>

                      Zorg voor droge lucht, tussen de 18 en 22 graden
                      Je wiet is droog genoeg als de takjes doorknakken en niet meer doorbuigen
                      Droog je wiet in het donker
                      Hang de takken te drogen, leg ze niet op papier of kranten
                      Hang de takken met de toppen naar beneden
                      Zorg dat de toppen elkaar niet raken tijdens het drogen

                      Succes man

                      Comment


                        #71
                        Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

                        Wauww, kijk is aan! Fleksie informatie en snel! Precies wat ik nodig had zo vlak voor het knippen! Dat is dan duidelijk, in een kortonnen doos, bovenkant wel open, en op de zolder zetten! Bedankt beide!!

                        En idd, het is klote joh dit weer, ik hoop dat de twee in de schuur het nog even volhouden, beter even binnen dan buiten met dit weertje!

                        Comment


                          #72
                          Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

                          Ziet er goed uit!
                          Ben benieuwd hoe het afgelopen is met je andere 2 plantjes!
                          En benieuwd naar jouw opbrengst!
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/25026-5x-Northern-Force-Automatic

                          Comment

                          Bezig...
                          X