Beste smokers & growers
,
dit is mijn eerste kweek, de Northern Light Automatic van Royal Queen Seeds!
Het is dus een autoflower, dit was t beste aangezien ik geen ervaring heb verder met kweken.
Info over het plantje:
Type Indica: 80% Ruderalis: 20%
Opbrengst 100-200 gram
Oogstmaand 9-10 weken na ontkiemen
Hoogte van de plant 90-120 cm
Genetische achtergrond Northern Light x Ruderalis
Effect Cerebraal en verheffend
Cannabinoid gehalte Gemiddeld-hoog
Bloeitijd Autoflowering
Zoals jullie op de foto's kennen zien zijn de zaadjes in de spongepots geplaatst en in een kweekkassie gezet. De bedoeling is dat de plantjes over ongeveer 2 weken naar buiten gaan zodra ze een beetje weerstand kennen bieden tegen t weer.
De planten staan in mijn kamer op een kleine afstand van mijn verwarming (op de laagst zodat het niet al te heet word), en onder een gloeilampie van 40 Watt. Ja, ik weet dat dit geen zin heeft in het met ontkiemen een gloeilamp maar het warmt me kastje wel op tot een temperatuur van ongeveer 20 graden. Dit is de enige reden, beter advies? Vertel maar ken ik van lere!
Nieuwe foto's volgen zodra ze hopelijk allemaal ontkiemd zijn!
Ganjafarmer010
dit is mijn eerste kweek, de Northern Light Automatic van Royal Queen Seeds!
Het is dus een autoflower, dit was t beste aangezien ik geen ervaring heb verder met kweken.
Info over het plantje:
Type Indica: 80% Ruderalis: 20%
Opbrengst 100-200 gram
Oogstmaand 9-10 weken na ontkiemen
Hoogte van de plant 90-120 cm
Genetische achtergrond Northern Light x Ruderalis
Effect Cerebraal en verheffend
Cannabinoid gehalte Gemiddeld-hoog
Bloeitijd Autoflowering
Zoals jullie op de foto's kennen zien zijn de zaadjes in de spongepots geplaatst en in een kweekkassie gezet. De bedoeling is dat de plantjes over ongeveer 2 weken naar buiten gaan zodra ze een beetje weerstand kennen bieden tegen t weer.
De planten staan in mijn kamer op een kleine afstand van mijn verwarming (op de laagst zodat het niet al te heet word), en onder een gloeilampie van 40 Watt. Ja, ik weet dat dit geen zin heeft in het met ontkiemen een gloeilamp maar het warmt me kastje wel op tot een temperatuur van ongeveer 20 graden. Dit is de enige reden, beter advies? Vertel maar ken ik van lere!
Nieuwe foto's volgen zodra ze hopelijk allemaal ontkiemd zijn!
Ganjafarmer010

Comment