Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Noizzee's white widow (Eerste kweek)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Noizzee's white widow (Eerste kweek)

    Korting op 420shop
    Hey allemaal!

    Heb mezelf verleden week 5 white widow zaden aangeschaft en 3 hiervan heb ik ondertussen al ontkiemt en zijn al gepland.

    Dag 5 (Groei):
    DSC_0094.jpgDSC_0095.jpg

    Het plantje aan de linkerkant blijft in deze pot. Het plantje in het midden wordt later verhuist naar een 15 - 20 liter pot en tot slot het plantje aan de rechterkant komt in de volle grond terecht tussen de sla en de tomaten in de tuin. Heb al een mooi stukje klaar gemaakt:
    DSC_0096.jpg

    Ik begin pas te bemesten wanneer de plant het begint nodig te krijgen, voor deze voeding heb ik de terra grow & bloom:
    DSC_0098.jpg

    Ik maak dit verslag omdat ik graag tips en tricks zou willen horen en leren uit fouten die ik eventueel zou maken. Dus commentaar is altijd welkom!
    Zal dit verslag altijd updaten wanneer er mooie of minder mooie veranderingen zijn. Laat ons hopen dat deze eerste kweek toch al iets gaat opleveren
    Last edited by Ballin; 19 June 2012, 15:45.
    5x Jack Herer & een AMS'je!

    #2
    Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

    Mooi begin @ noizzee.
    Ziet er voorlopig goed uit dus doe zo verder zou ik zeggen

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

      Thanks ! Ze groeien ook gewoon lekker door. Tegen het einde van de week zal ik nog even een kleine update geven.

      Ben trouwens ook 3 big bang af aan het ontkiemen. Deze komen ook gewoon lekker bij de ww's.
      Last edited by Ballin; 14 June 2012, 19:13.
      5x Jack Herer & een AMS'je!

      Comment


        #4
        Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

        Hey iedereen we zijn weer een weekje verder en hier is dus een kleine update.

        Dag 12 (Groei):
        DSC_0111.jpgDSC_0112.jpgDSC_0113.jpg

        Na lange tijd heeft gisteren de zon nog eens een hele dag geschenen en dat heeft ze wel goed gedaan. Vandaag is het weer guur en donker weer..
        De plannen zijn veranderd en ze gaan alle 3 in 25 - 30 liter potten. Dit omdat ik de bloei graag eerder zou inzetten zodat ik niet in oktober moet gaan oogsten met al dat slechte weer (kans op toprot enz..). Dit wil ik liever vermijden.

        Ook heb ik 3 big bang af's te ontkiemen gelegd. Zodra deze zijn ontkiemt komen zij ook eerst in kleine potjes en daarna in 15 liter potten.


        5x Jack Herer & een AMS'je!

        Comment


          #5
          Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

          Oi Noizzee,

          Zien er goed uit die kleintjes!
          Ik zag dat je een close-up wilde maken bij die laatste maar dat dat niet zo goed gelukt is. Ik weet niet met welk fototoestel je werkt maar je kunt macro-foto's (heel dicht ingezoomd) maken door op het bloemetjes icoontje te klikken/kiezen. Anders vind je dit wel terug in je menu.

          11-macro.jpg

          Veel suc6!!!

          Grtz $iR
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

            Thanks voor de tip! Ik gebruik maar de gewone camera van mijn gsm hoor denk niet dat ik daar zo een functie op heb .

            Tegen het einde van de week zorg ik nog eens voor een update hoe het met ze gesteld is!
            5x Jack Herer & een AMS'je!

            Comment


              #7
              Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

              Ok voor degene die het lezen hier een update:

              Dag 26 (groei):
              DSC_0127.jpgDSC_0128.jpgDSC_0130.jpgDSC_0131.jpg

              De white widows zijn overgepland in grotere potten. De big bang AF's doen het ook nog lekker!
              Heb alleen op 1 van de big bang's last gehad van een rups die toch wel wat blaadjes bijna helemaal heeft opgegeten . Heb ze wel gevonden en verwijderd!
              Voor de rest zien de plantjes er gezond uit en groeien ze nog lekker door. Ik ga nog ongeveer een week of 2 wachten en de ww's dan voor de eerste keer toppen.


              Peace
              5x Jack Herer & een AMS'je!

              Comment


                #8
                Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

                ziet er goed uit

                Comment


                  #9
                  Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

                  Gaat goed noizzee!

                  Grtz $iR
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

                    Bedankt!

                    De big bangs zijn al even in bloei en de white widow stelt het ook nog altijd goed, buiten 1 plant die een beetje lichter gekleurd is dan de andere (krijgt sinds deze week wat voeding bij).
                    Morgen volgen er foto's met een update verslagje!
                    5x Jack Herer & een AMS'je!

                    Comment


                      #11
                      Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

                      Hier terug een update jongens!

                      Dag 70 DSC_0135.jpgDSC_0136.jpgDSC_0137.jpgDSC_0138.jpgDSC_0139.jpg

                      Zoals je kan zien zijn de kleine AF's al aan het bloeien. Graag toch jullie mening over de wat lichtere plant en over die bruine haartjes.
                      5x Jack Herer & een AMS'je!

                      Comment


                        #12
                        Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

                        Dat van die AF is juist goed, het is normaal dat de haartjes aan hun uiteinden (of zelfs helemaal) bruin worden dit hoort zo, hier hoef je je totaal geen zorgen over te maken.
                        de kleur van de bladeren zou je moeten opzoeken, dat heeft ook weer een reden maar je plantjes zien er in mijn ogen erg goed uit hoor!
                        ga zo door

                        Comment


                          #13
                          Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

                          ziet er goed uit hoor !
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment


                            #14
                            Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

                            ziet er goed uit

                            veel succes verder
                            Mijn eerste kweek: Super Skunk ( auto)

                            Comment


                              #15
                              Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

                              De AF's heb ik daarnet geknipt en hangen nu lekker te drogen. De white widows zijn ondertussen ook aan het bloeien geslagen.

                              Foto's volgen later deze avond!
                              5x Jack Herer & een AMS'je!

                              Comment

                              Bezig...
                              X