Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Noizzee's white widow (Eerste kweek)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

    Ok hier even een kleine update met de foto's erbij. Zoals ik gisteren al gepost had heb ik mijn 3 kleine AF's geoogst. Hier zie je het resultaat:
    DSC_0029.jpgDSC_0030.jpg

    Spijtig genoeg heb ik er maar 2 kunnen overhouden, aangezien de 3de helemaal onder de meeldauw zat . Doordat ik dit niet kende heeft het dus heel men plant bezet en heb ik hem kunnen weg gooien.
    De 2de is ook een stukje kwijt aangezien ik daar toprot had opgemerkt.

    Nu de white widows die in bloei zijn gegaan, hier een overzichtje:
    DSC_0020.jpgDSC_0021.jpgDSC_0025.jpgDSC_0027.jpgDSC_0028.jpg

    Ze beginnen al gele bladeren te krijgen en deze af te werpen. Dit zal wel normaal zijn denk ik? Ik heb nog wel 1 vraag.. Op mijn grootste plant zie ik witte vlekjes is dit meeldauw? Zou dit dat graag behandelen dat weer niet men hele plant verloren gaat.. Hier even wat foto's om te verduidelijken:
    DSC_0022.jpgDSC_0024.jpg

    Alvast bedankt voor de hulp!
    5x Jack Herer & een AMS'je!

    Comment


      #17
      Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

      Die witte spoortjes van de 1e foto lijkt thrips, die witte vlek misschien iets wat je geknoeid hebt, bladvoeding, of verregende vogelpoep ?
      Meeldauw is een soort poeder, een schimmel wat zich door de lucht verspreid.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

        Aah ok dan zal het zo erg wel niet zijn. Bedankt voor de info!
        5x Jack Herer & een AMS'je!

        Comment


          #19
          Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

          Zoals sommige misschien al gelezen hebben weet men grootste dame enorm van de kou (ze krijgt paarse bladeren) en omdat ik er al meeldauw heb aangetroffen heb ik besloten deze verder af te bloeien in men tent.
          Heb de tent vandaag opgesteld en morgen gaat de grootste dame daar verder afbloeien onder een warme 400w lamp. Ze zal blij zijn ! Updates / foto's volgen aan het einde van de week!
          5x Jack Herer & een AMS'je!

          Comment


            #20
            Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

            Nieuwe update!Hier even wat foto's van de 2 planten die nog buiten staan:
            DSC_0040.jpgDSC_0041.jpgDSC_0042.jpgDSC_0043.jpgDSC_0044.jpg

            Zoals je kan zien heeft de grootste dame wel last van de kou al haar bladeren zijn paars aan het verkleuren. Vooral s'nachts is het nog maar een 8tal graden . Ik hoop dat ze hier niet aan dood gaat.
            Ik wou het andere 'kleinere' buitenplantje ook in de tent onderbrengen maar aangezien ik daar al meeldauw op aangetroffen heb (dit is nu wel wat onder controle ik heb het behandeld met product) wilde ik het risico niet nemen dat men andere plant het ook zou krijgen in de tent.

            Hier enkele foto's van de dame in de tent:
            DSC_0045.jpgDSC_0046.jpgDSC_0047.jpg
            5x Jack Herer & een AMS'je!

            Comment


              #21
              Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

              dames buiten doen het ook goed toch dan heb je ervaring wat je mee naar binnen kan nemen
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment


                #22
                Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

                Uiteraard kan ik wel wat ervaring mee naar binnen nemen maar de dingen zoals de LV onder controle krijgen dat moet ik toch nog geven uitvinden . Om deze omhoog te krijgen dat zal wel geen probleem zijn maar omlaag..
                Gisteren had ik de afzuiging wat harder gezet maar dit had totaal geen effect. Ik denk dat de aangezogen lucht rond de 70% zit dus harder afzuigen heeft dan weinig zin. Moet eens gaan kijken voor een ontvochtiger maar liefst een niet te dure.
                5x Jack Herer & een AMS'je!

                Comment


                  #23
                  Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

                  Ik heb gewoon vochtvreters van de bouwmarkt voor de luchtinlaat staan scheelde hier 20%
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                  Comment


                    #24
                    Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

                    Dat kan ik wel eens proberen. Bedankt voor de tip! Morgen eens gelijk in de gamma gaan kijken.
                    5x Jack Herer & een AMS'je!

                    Comment


                      #25
                      Re: Noizzee's white widow (Eerste kweek)

                      Het geluk wilde dat we dat hier thuis nog in huis hadden zo een vochvreter van bison. Even nieuw vulling gaan halen en voor de inlaatbuis gezet zonder echt resultaat.
                      Laat ons zeggen dat de LV misschien 5% gedaald is.
                      5x Jack Herer & een AMS'je!

                      Comment

                      Bezig...
                      X