Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rQs Special Queen Balkon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: rQs Special Queen Balkon

hmm lekker dan. We zullen het wel zien. Ik ging net even kijken als er negatieve reviews te vinden zijn, maar op het eerste oog nog niet.

Maar ja, iedereen zijn ervaring. En zoiezo in je hoofd houden dat niets 100% percent is.

Comment

Net dezelfde zaadjes besteld, ik volg deze ben benieuwd!!!

Comment

RQS geeft vaak hermas en veel verschillende phenos.

maar bij sommige mensen heb ik ook hele mooie royal queens gezien hoor!
        ik zou ze zelf alleen nooit nemen
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
          RQS geeft vaak hermas en veel verschillende phenos.

maar bij sommige mensen heb ik ook hele mooie royal queens gezien hoor!
          ik zou ze zelf alleen nooit nemen
          Ben eruuug benieuw wat het gaat worden!!

Comment

we zullen het wel zien, tot nu toe zijn het mooie plantjes, maar ja voor mooie plantjes doen we het niet alleen. Ik heb er 9. Dus genoeg selectie.

Morgen fotookers, en ben inmiddels begonnen met het toevoegen van Terra Vega. Niets teveel.

Slaap lekker! khb genoeb gerokt.

Comment

DAG 19

VOEDING: 2,5 ml op 1 liter, Terra Vega, Canna. 100 ml p plant. plus later op dag/avond nog eens 50-100 ml zonder voeding.
              Normale solutie is 5ml op 1 liter. Ik bouw dit op met halve ml na elke 2 keer voeding. En ik heb 2 'kleintjes' die als proefkonijn de volle laag krijgen.

Groei : ondanks dat ze iets gestrekt staan, zijn het sterke plantjes geworden, kzie de stammetjes steeds dikker worden, en dat leer-achtige oppervlak krijgen.

Lengte : van 8 tot 12 centimeter.
              Blad : 3-4,5 cm lengte, breedte: 1-1,5 cm

Ik hoop dat ze de komende tijden aangrijpen om te kunnen groeien wat ze kunnen, ik gok erop dat ze zeker nog tot eind van de maand en net iets meer hebben voordat ze de bloei in zouden moeten gaan. We gaan het in ieder geval zien. Als het zonnetje zo blijft gaat het wel lukken.

Op het moment doen ze het goed, ze zien er blij uit. worden netjes verzorgd. krijgen elke dag water. maar niet teveel, rond de 100-200 p dag. Maar denk dat ze nu in de periode zitten dat ze iets meer mogen. Ik ga rustig met 50ml p dag uitbreiden.

SAM_2184.jpgSAM_2183.jpg

SAM_2182.jpgSAM_2181.jpg

@imtheganja, Veel succes man, ik hoop in ieder geval dat ze nog snel bij je gaan groeien.

@Poepzak , kijk es naar die foto's zie jij 2 verschillende types? Is dat wat je bedoeld met pheno?

Nou iedereen tot de volgende update.

Comment

Ja dat bedoel ik, maar om dat echt te zien moeten ze toch nog wat groeien hoor
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Zal wel goed komen had vorigjaar nog autoflowers rond september gezet alleen die waren gejat toen ze rond de 20cm waren ..

Comment

DAG 21

VOEDING: Terra Vega, 5ml op 1 liter. Was eigenlijk niet de bedoeling om zo snel 5ml te doseren, maar een maat zei tegen me dat ik ze niet als een wijf moet behandelen. We zien wel hoe die reageert.

LENGTE: 9-14 cm

Blad
                    LENGTE: 3-5 cm
                    Breedte: 1-1,5-2

Op zich niet veel te melden, behalve dat hij "goed" groeit. Kan beter, maar kan ook veel slechter.

Op zich ben ik toch van plan om 2 planten buiten de deur te doen en als wees in het bos te zetten. Teveel planten op balkon en te weinig zon om te delen.

Dus moet kiezen en delen .

Hier nog enkele fotoos.
                    IMG-20120704-WA0003.jpgSAM_2190.jpgSAM_2189.jpg

Tot de volgende uppiedate

Comment

zien er goed uit hoor !

zal wel oppassen voor overvoeding !
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Jep, maar zoiezo tot en met zondag alleen maar water. Of regen als het aan Timofeeff ligt

Comment

hehe ze hebben het de laatste tijd vaker fout als goed dus ik verwacht mooi weer ......

Comment

hier nog ff een foto dan. Plantjes staan er trots bij. Voeding doet ze vooralsnog goed. Merk wel dat ze gretig zijn.

2012-07-06 16.58.57.jpg Vond deze wel mooi genomen.

Morgen of zondag uitgebreide update.

Smoke 'em

Comment

DAG 25 maandag

VOEDING: Terra Vega, 5ml op 1 liter. Vanavond te geven als het droog blijft.
                              LENGTE: 10-16 cm

Blad
                              LENGTE: 3-6 cm
                              Breedte:1,5-2

Na de afgelopen mooie dagen, kregen we gister weer regen. Ik heb ze lekker van de regen laten genieten en toen ze nat genoeg waren, ff omgedraaid, zodat de achterste bakken ook eerlijke porties krijgen.

Sinds dag 21 geen voeding, maar dat komt door de regen van gister. zat water.

ze groeien aardig, en de patroon komt in de bladeren.

2012-07-08 19.27.03.jpg2012-07-08 19.28.01.jpgeen paar plantjes voor in de spotlight.
                              2012-07-08 19.31.35.jpgbeetje een rimboefoto
                              2012-07-08 19.33.20.jpghier mijn moestuintje, afgedekt met een hordoek. Zodat me katten niet in en uit kunnen wandelen.

Voor de rest lijkt het me allemaal goed uitzien. Praat vaak met ze. Muziek luisteren, je kent t wel

Voor de rest niet veel te melden. Ik had eigenlijk een paar vragen, maar ben ze vergeten, Tot de volgende keer.
                              Attached Files

Comment

ziet er goed uit hoor !
                                zo te zien mogen ze alleen wel wat dieper in de pot gezet worden
                                komen ook wel een klein beetje gestrekt over
                                iig goed over nagedacht die killer katten bij de plantjes weg te houden !

Comment

Bezig...
                                X