Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rQs Special Queen Balkon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: rQs Special Queen Balkon

Alleen foto update.

+

Kheb een , dacht hekje, douchegordijnrail gevonden en kwam erop dat ik nog reflectiefolie had, ondanks dat het rail geen hekje is toch omgedoopt in hekje. Folie eroverheen gewikkeld, geplakt. Voila, een mooi zonnekaatser, en verplaatsbaar voor sochtends en savonds stand.
    Toch weer iets extras, misschien een gram meer verdiend hiermee
    IMG-20120710-WA0001.jpg

En de jeugd van de tegenwoordig,
    2012-07-10 20.15.12.jpg2012-07-10 20.15.25.jpg2012-07-10 20.15.40.jpg2012-07-10 20.17.01.jpg
    Last edited by LesTaTTiM; 10 July 2012, 20:21. Reden: Foutje. Bedankt!

Comment

DAG 30

VOEDINg: 5ml Terre Vega op 1 liter, 200 ml p plant

Lengte: 14-18 CM vanaf lobblaadjes, anders zitten we al op 18-22 ( gewoon smokkelen die lengte!)

Bladlengte: 4-7 cm
      Bladwijdte: 2-3 cm

Plantjes gaan in mijn mening erg lekker. Aangezien ik niet veel te doen heb op moment, maar toch altijd vroeg wakker ben ben ik er de afgelopen dagen goed bij geweest met het inregenen, potten omswitchen, zodat iedereen ze portie krijgt op balkon.

Het lijkt mij een leuk ideeom wat anders te doen met een paar planten, ik ga SCROG-en met 3 planten.

Mijn planten staan op roldolley's kga er een draadconstructie overheen maken en bevestigen aan 1 van de dolley's. Iemand een goed idee vanaf wanneer ik het best het scherm overheen kan zetten??

Ook al staan ze gestrekt, ik vind dat sinds ze bladeren aan maken toch redelijk compact blijven, maar tis nog erg vroeg en ze kunnen nog rekken. we zitten nu al op de 5vinger blaadjes. Grow babY gr0w

2012-07-13 19.43.38.jpg2012-07-13 19.44.07.jpg2012-07-13 19.45.12.jpg2012-07-13 19.47.12.jpg

Ze lijken het naar hun zin te hebben, het bijvoeden om de zoveel dagen lijkt ze ook goed te doen. Niets teveel.

Tot de volgende pup-date!

Comment

5ml/L als ze nog zo klein zijn vind ik toch best veel, maar zo te zien kunnen ze het nog aan, ze zijn nog lekker groen.
        Ze kunnen wel wat wind gebruiken, dan worden de stammetjes ook wat dikker
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Er is toch wel redelijk wind op balkon voor, geen storm dat ook niet.

En vijf ml/liter veel. Mwoah, krijgen meestal om de 3 dagen wat.
          Nu alleen hopen dat het weer optrekt. Want dit is niks nakkes nada. Bende.

Comment

DAG 33

VOEDINg: 5ml Terre Vega op 1 liter, 200 ml p plant

Lengte: 18-25 CM

Bladlengte: -6-9 cm

Bladwijdte: 2,5-3,5 cm

Nou dames en heren van het weledele JD forum.

Cruciaal moment zou ik zeggen.

Vandaag even kijken als het me gaat lukken om het SCROGnet te fixen, dan ga ik mijn 3 meest lange/gestrekte planten in het net kwakken.

3 planten gaan binnenkort naar me moeder, die woont lekker hoog.

De 3 overige blijven op balkon op normale wijze groeien/bloeien.

2012-07-16 12.22.06.jpg2012-07-16 12.22.44.jpg2012-07-16 12.23.19.jpg

Wordt een leuke testcase.
            Kan iemand me zeggen wanneer ik ze al kan scroggen??

Grtz TiM

Comment

Hier nog even een groepsfoto!

2012-07-16 20.23.26.jpg

Comment

netjes hoor !
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

En ze beginnen toch heerlijk te ruiken, zoet skunky. Love that!

En hier nog een link naar de Seedfinder over Special Queen #1
                  Independent, standardized information about Royal Queen Seeds cannabis-strain Special Queen #1! Find phenotypes, comments + detailed profiles, flowering-time, THC-Content, images, prices & stores, extended family-tree & lineages, crossings & hybrids, grow-journals, direct-comparisons, medicinal properties, and much more!

Dit is een uitgebreide database van veel strains. Over hun oorsprong/mix/bloei/smaak/effect. Heel interessant en informatief!

Comment

Bezig...
                  X