Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

    Korting op 420shop
    Hooi iedereen,


    Hier komt de start van mijn eerste kweekverslag

    - De methode die ik gebruik: Als de zon schijnt zet ik ze in de tuin op het terras, en voor het donker word gaan ze weer naar binnen achter het raam.
    - Voeding: Nog geen, misschien dat ik bloeivoeding ga gebruiken.

    De soorten waar het over gaat.

    4 autoflowers: 2x Blueberry, Little cheese, en Lemon, verder nog een normale white widow.
    De Blueberry's en de white widow zijn rond de 10 dagen nu, de auto lemon is net 3 dagen boven aarde.
    ook heb ik de Little cheese nog deze is 12 weken oud! deze gaat binnen een paar weken geoogst worden deze is 75cm hoog geworden maar had meer kunnen gaan opleveren want deze heeft helaas weinig zon gehad, maar de toppen die ik heb zitten netjes onder de thc! vooral heb ik mijn hoop op de nieuwe plantjes gericht die veel meer zonuren gaan maken, verder kan ik niet wachten om de Blueberry te proberen, echt een favoriet soort van me, hetzelfde geldt voor de lemon. Verder gaat dit verslag van de kleine plantjes tot aan een korte beschrijving hoe de wiet uiteindelijk was om te roken.

    Met foto's begin ik morgen in daglicht! reacties zijn van harte welkom.

    Gr, martin.

    #2
    Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

    Waarom sleep je ze elke dag heen en weer ? Tegen rippers ?
    Want voor de plantjes is het veel stress elke dag.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

      Goedemiddag, hier komen de eerste foto's, nooit eerder gebruik gemaakt van forums dus ik kan wat fouten maken bij het plaatsen.

      o1 wietplantjes.JPG
      Alle plantjes samen in de zon, links achter de lemon (kleinste) rechts ernaast de white widow, en de 2 jonge plantjes voorop zijn de blueberry's die overigens best een verschillend patroon hebben, misschien een mannetje en vrouwtje? en dan hebben we de grootste plant nog, de Little cheese, ondanks de naam is de plant toch 75cm lang geworden.

      o2 top.JPG
      Hier een van de toppen van dichtbij.

      o3.JPG
      En nog alle jongere plantjes.

      Nu hopen dat de zon zich veel gaat laten zien deze zomer.

      Gr, Martin.
      Last edited by Martin91; 30 June 2012, 18:03.

      Comment


        #4
        Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

        De redenen dat ik ze op en neer sleep zijn vooral het wisselende weer, ze kunnen nergens schuilen, en verder hebben beide buren katten... dat vertrouw ik niet helemaal, maar de white widow gaat wel naar open tuingrond, en de rest komt later in 5liter potten.

        Comment


          #5
          Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

          Zoals ik zelf al vaker gehoord heb (en gelezen), hoe vaker je ze verplaatst hoe meer ze stress hebben, en uiteindelijk hermafrodieten worden. (correct me if im wrong)

          Het wisselende weer moeten ze tegen kunnen, voor de katten kan je sponsen ba...... eeeeuuuuhhh een stukje gaas om je plantjes zetten? Voor als het teveel regent, kan je daar dan mooi een plaatje opleggen misschien.

          die ene zit al lekker in de toppen, dat is een autoflower zeker? (totaal geen verstand ik)

          ja het zonnetje missen we nog veels te veel, de opwarming van de aarde kan niet snel genoeg gaan.

          Comment


            #6
            Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

            Ja inderdaad een vaste plek zou de planten zeker beter uitkomen, misschien dat ik ze allemaal buiten laat staan als ze wat steviger zijn, en de cheese die in haar eindfase zit is inderdaad een autoflower, heeft al een zoetig geurtje, ik kan al bijna inbeelden hoe deze gaat smaken in een joint.

            Comment


              #7
              Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

              Hier een update, De Little cheese van Barneys farm laat al steeds meer bruin/oranje haren zien op de toppen! ook een interessant geurtje al wat steeds meer doorkomt.
              En de laatste paar dagen waren redelijk zonnig hier ik zie het meteen terug in het tempo van m'n planten, ik heb niks te klagen zover.

              hoofdtop cheese.JPG
              Hier een foto van de hoofdtop, de plant neemt al steeds minder water op.

              30juni plantjes.JPG
              De plantjes in de groei, de 2 aan de linkerkant zijn beide auto blueberry's, wat een verschil in kleur en patroon... zou er een mannetje tussen zitten?
              verder rechts de non-auto white widow, en ernaast de startende lemon van Seedsman, hopelijk kunnen zowel wij als de planten lekker genieten van het zonnige weer komende tijd.

              Gr, Martin.

              (Ik upload de foto's vanaf nu intern van mijn pc naar het forum)
              Last edited by Martin91; 30 June 2012, 15:50.

              Comment


                #8
                Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                Update: Een van de blueberry's (26dagen oud) is sinds vandaag aan haar bloeifase begonnen, bij de andere blueberry heb ik mijn twijfels, die is wat kleiner en voor de helft smaller dan de succesvollere plant en maakt veel minder blad aan, ziet erook wat minder gezond uit, misschien is deze wat later maar het zou ook een mannetje kunnen zijn.

                Verder maakt de Little Cheese steeds meer bruin/oranje gekleurde haren aan, het gaat prima zover!
                Morgen zal ik een paar foto’s maken over wat ik hier heb beschreven.




                Gr, Martin.
                Last edited by Martin91; 3 July 2012, 00:35.

                Comment


                  #9
                  Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                  Hallo iedereen, hier komen de foto's.


                  wiettop 2.JPG
                  Hier zie je weer wat vooruitgang bij de Cheese, de toppen maken steeds meer thc aan, ook worden de oranje haren steeds meer zichtbaar.
                  Helaas wel wat bladluis gespot, alles verwijderd maar ik blijf dagenlijks checken.

                  blueberry 3juli.JPG
                  En dan de blueberry, deze liet na 26dagen de eerste witte haartjes zien, als je goed kijkt kan je het op de foto ook een klein beetje zien.
                  Verder is er nog niet veel te vertellen over de overige planten maar dat komt nog wel.

                  Gr, Martin.

                  Comment


                    #10
                    Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                    ziet er lekker uit

                    Comment


                      #11
                      Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                      ziet er goed uit hoor
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                      Comment


                        #12
                        Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                        Bedankt voor de positieve reacties, het worden zeker lekkere wietjes, alleen heb ik op de blueberry een begin verschijnsel van Spint ontdekt, ik probeer het te bestrijden met knoflook, verder heb ik het plantje goed bevochtigd, hopelijk keert het beestje mijn plant de rug toe, heeft iemand hier al met succes spint behandeld met knoflook? ik hoor graag meer.

                        Comment


                          #13
                          Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                          die cheese is mooi man
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                          Comment


                            #14
                            Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                            Thanks, in het begin had ik lage verwachtingen van die cheese, tot deze in de bloei kwam.
                            Het zal geen grote oogst worden maar die geur is veel belovend, zoet en fruitig

                            Comment


                              #15
                              Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                              Nieuwe update!

                              Laat ik beginnen bij de Little Cheese, deze gaat bijna worden geoogst! de plant vertoont nu ruim 70% verkleurde haren en ik heb ook al een klein beetje amber op de toppen gespot, ik hou zelf van wat vroeger geoogste wiet die me een sterke up high geeft, als ik wat langer wacht geeft het meer een loom/stoned effect wat ook soms prettig kan zijn, zeker voor je gaat slapen.
                              Verder is de geur ook wat zachter geworden, een rijpere zoete geur, ben benieuwd!


                              top cheese 7juli.JPG
                              De Little Cheese, wat me bij deze opvalt zijn de knal oranje haren, en een flinke laag thc wat op de foto helaas minder goed te zien is.
                              Verder lijkt de plant op de foto nog iets minder rijp omdat de foto een beetje licht uitviel, ook wordt de plant steeds slapper aan de onderkant, en begint steeds meer geel te kleuren
                              maar dat is een bekend verschijnsel.


                              planten 2012 7 juli.JPG
                              De andere plantjes! deze heb ik op de grotere blueberry na niet meer laten zien voor een week, ze hebben allemaal prima vooruitgang geboekt, die brede blueberry rechts is momenteel mijn favoriet, deze groeit netjes de breedte in, pal ernaast staat de 2e blueberry die wat minder vlot is, en daarnaast staat de lemon van Seedsman die op de vorige foto nog piepjong was, deze lijkt een beetje dezelfde structuur aan te gaan nemen als de rechtse blueberry, en als laatste heb ik nog de White Widow, ik ben benieuwt hoe deze het gaat doen in volle grond later.

                              Gr, Martin.

                              Comment

                              Bezig...
                              X